Závada na kabeláži ke vstřikům 1.9 TDI 96 Kw AWX

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Supermaxer
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23 úno 2017, 22:24

Závada na kabeláži ke vstřikům 1.9 TDI 96 Kw AWX

Příspěvek od Supermaxer »

Škoda Superb 2004 1.9 TDI 96 Kw
Zdravím. Mám problém na mém motoru, pořád ale nepravidelně mi vyskakuje na budíku značka trojúhelníku v kolečku. Motor ztratí i trochu výkonu a jede jakoby na tři válce.

Chyba je asi někde na kabeláži ke vstřikům.

Zkoušel jsem napružit kontakty v hlavě, nepomohlo, vyměnil jsem svazek v hlavě za fungl nový, nepomohlo.

Teď už mám jen podezření na kabelové svazky které vedou k hlavě.

Otázka zní zda se dají tyto svazky vyměnit, jedna větev vede asi do řídící jednotky druhá nevím kam, ale na druhou stranu.

Závady z VAGu:

17678 - Ventil cerpadla/trysky valce 4 (N243) Regulacni mez prekrocena

P1270 - 35-10 - - - Sporadicky

17672 - Ventil cerpadla/trysky valce 2 (N241) Regulacni mez prekrocena

P1264 - 35-10 - - - Sporadicky

17669 - Ventil cerpadla/trysky valce 1 (N240) Regulacni mez prekrocena

P1261 - 35-10 - - - Sporadicky



Je to neustále to samé, hlásí to na všech válcích ale různě, po závadě to napíchnu a je to skoro pokaždé jiný válec. Někdy když pohnu s těmi svazky to vydrží třeba den dva v pohodě bez závady a auto jede perfektně tak jak má, někdy se zase ta závada objevuje často. Vždy po vypnutí motoru to jede v pohodě a po chvíli ta závada naskočí.



Jde mi o to zda se dají jednoduše ty svazky vyměnit aniž by se muselo rozebrat půl auta.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a jsou v tom vstřiky co tam mají být?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“