A pak že Citroeny jsou sráče...

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

A pak že Citroeny jsou sráče...

Příspěvek od jericho-3 »

nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Citroeny bejvaly káry, dnes už jsou to sráče ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Novinář chce taky na chleba, tak recykluje články ...

https://auto-obscura.kinja.com/the-100m ... 1777950260

http://www.thejoyofcx.co.uk/index.php?page=about

https://autofans.joj.sk/citroen-cx-load ... l-v-jednom

Je to nesmysl, tohle udržet ve 150km/h asi těžko, že by to mělo vyjímku nejen na tehdejší francouzký dálnice ani neuvažuju, bylo by toho dost to držet 12 hodin při 100kmh ...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

My mastili s CX 2,5 TDi turbo 2 kombi 170km/h a šlo by víc a auto jen šumělo .Ta kára sice nebyla třínápravová ale jízda to byl mech..Samozřejmě francouzské pojetí techniky je svérázné a pro mne např. představa, že auto chcípne a nic mimo př. brzdy na přední kola nepůjde psychicky deptala, ale lidé to neřešili a jezdili..A dnes je to běžné, okamžitě ti ztuhne volant , ŘJ jsou impotentní a máš problém se vůbec dostat z vozu..Ale citroen ještě byla avantgarda a AUTO.. :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Sam ses srac
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v posledním dobrým Citroenu odletěl Fantomas (noteeth)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

A6TDI píše:Sam ses srac
Na tebe ale nikdo nemá ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

CX a BX bylo opovrhováno, ale to co tahle auta najela v dieselu , které byly perfektní, to koncern nedokáže do konce tisíciletí..Právě že CX s posledním provedením motoru M 25 , 2,5 ccm ,/ který měl společně s Fiatem Croma 1,9 s přimým vstřikem// elektronické čerpadlo jako později TDI v koncernu s hroznou slávou, co to je za bombu,/ měl snímače stejné jako TDI včetně el. plynu/, ale měl jednu nespornou výhodu, když se motor potkal, tak stačilo na svěráku srovnat zvedací tyčky/OHV/ a jelo se dál, mechanik ve styku s těmito výtvory věděl, že dělá motor, který dělali konstruktéři, kteří přemýšleli, na rozdíl od dnešních ojebů v krásném pozlátku..Byla to radost to opravovat.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Huml píše:v posledním dobrým Citroenu odletěl Fantomas (noteeth)
Jeeej.. (rofl)
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Huml píše:v posledním dobrým Citroenu odletěl Fantomas (noteeth)
Hezká perlička od odborníka. Prý ze středu Evropy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Měly by jste se zeptat majitelů -opravářů ID, DS -Fantomas opravovat bylo" velké dobrodružství "a koupit ojetinu bylo jako hrát bednu.Mě do toho tlačila manželka, ale zůstal jsem pevný jako skála. :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Ds- korektor na každe kolo zvlášť :-) U nás se tomu říká Lochneska :)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Vezl jsem se v BX i XM a obojí bylo super, obzvláště to XM který jsem si chtěl i koupit jako svoje první auto, ale majitel mi to rozmluvil s tím, že bych to neutáhl finančně na servisu. On jako podnikatel s tím problém neměl, ale měl toho už plný zuby a tak dal auto pryč.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Vlastnil jsem 3 roky Citroen BX 1.9 D r.v.1986 , moje první VLASTNÍ auto (rofl) najeto v době koupě 303 000 km . V té době měli rodiče ještě Š125L, takže můj přechod do BX vypadal jako vstup na jinou planetu. Úžasně pohodlné auto s motorem co nic nechce a pořád jenom jede. Ale !!! Ten zbytek auta stál totálně za hovno, největší slabinou je rozhodně vedení hydrauliky pomocí nevyhovujících trubiček, které reznou už nové v regálech :( takže velice často člověk díky hydropneumatickému superpohodlnemu podvozku někde zůstal sedět na zemi a čekal na odtahovou službu (rofl) a ještě větší problém byla elektrika v celém autě, vydržela vždy fungovat bez zkratu a požáru tak měsíc. Auto ideální tak pro mechanika Citroenu. Ale ten motor a design prostě super! Pak jsem to dal do šrotu a koupil ještě větší extrém na provoz a údržbu a to Citroen XM 2.1 TD r.v. 1991 (LOL) a bylo po srande! Hydraulika spolehlivá o tom žádná ale sralo se úplně všechno ostatní. Elektroinstalace, nápravy z papíru, motor , turbo, čerpadlo vše věčně v řiti. Po roce jsem do toho auta narval tolik peněz , že jsem málem neměl kde bydlet (rofl) a pak si to ode mě koupil chudák taxikář z Prahy. Zklamán francouzským pojetím techniky jsem přesedlal k německé pečlivosti a u ní jsem zůstal až dosud, ale řeknu vám, že tyhle Citroeny, když byly nové ,tak to musely být opravdu úžasné vozy! :-)
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 210 000 km
E39 530d M57D30 370 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19312
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Takový ty obyčejný benzínový káry jsou i dneska cajk, nesmí to mít žádný extra vychytávky, třeba na C5 jsme už několikrát měnili čerpadlo toho hydrotlumení, bylo to docela drahý, pak tekly ty tlumiče, tak to stálo ranec, pokud to funguje je to fajn ale pak je po srandě...
Starý XM,Xantie atd byly fakt pohodlný, na ten jejich design si prostě musel člověk zvyknout
Vychytávka byla když se jelo někam na chatu, kámoš měl BX, zvednul to na max a projel to co lesáckej traktor (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“