Octavia vs Volvo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia vs Volvo
Zdravim přátelé,
byla mi roztřela O1 s najezdem 660t tdi ALH.
Zvažuju, co dál... Rozpočet okolo 150 - možná více při zajímavém kousku.
Koukal jsem po O1 kombi (děti), ale všude přítomná bezpěčnost mě přivedla i na Volvo V70.
Na druhou stranu mám celý život Škodovky a začala mě docela zajímat naftová O2 RS. Ale tam asi jen motory CEGA, což? A to bude trošku jiná cena. Už tohle téma řeším asi 3 měsíce a připadá mi to snad neřešitelné. Byl jsem se kouknout asi na 6 O1 v kombi, ale nájezd měli spíš okolo 700. Až jsem se fakt na*** a O1 zavrhl a začal se dívat po O2 RS (až když jsem viděl na živo začaala se mi velice líbit). Můžete mi někdo říct, jak je to se servisem u O2 RS v naftě?
Děkuju.
byla mi roztřela O1 s najezdem 660t tdi ALH.
Zvažuju, co dál... Rozpočet okolo 150 - možná více při zajímavém kousku.
Koukal jsem po O1 kombi (děti), ale všude přítomná bezpěčnost mě přivedla i na Volvo V70.
Na druhou stranu mám celý život Škodovky a začala mě docela zajímat naftová O2 RS. Ale tam asi jen motory CEGA, což? A to bude trošku jiná cena. Už tohle téma řeším asi 3 měsíce a připadá mi to snad neřešitelné. Byl jsem se kouknout asi na 6 O1 v kombi, ale nájezd měli spíš okolo 700. Až jsem se fakt na*** a O1 zavrhl a začal se dívat po O2 RS (až když jsem viděl na živo začaala se mi velice líbit). Můžete mi někdo říct, jak je to se servisem u O2 RS v naftě?
Děkuju.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Na O1 zapomeň.
Co se týče Volva, tak záleží, jestli koukáš na V70 II nebo V70 III, dvojka je ještě pravý Volvo a do 150tis. Kč se v poho vejdeš i s úvodním servisem, trojka už je na podvozku Mondea a na pěknou to chce spíš 200-250t. Kč.
O2 RS CEGA je fajn, dá se kolem 200t. Kč.
Co se týče V70 II vs. O2 z pohledu rodinného auta, tak oktávka má lépe řešená zadní sedadla a isofix pro dětské sedačky (pokud máš hodně malé děti), odolnější látku na sedadlech, podstatně lepší rejd, o trochu levnější servis, sportovnější jízdní vlastnosti. Volvo má zase pohodlnější podvozek a přední sedačky, skvělý motor D5 (nejlépe 120kw 2001-2005 bez DPF a klapek), širší kufr s nižší nakládací hranou a nerezne
Co se týče Volva, tak záleží, jestli koukáš na V70 II nebo V70 III, dvojka je ještě pravý Volvo a do 150tis. Kč se v poho vejdeš i s úvodním servisem, trojka už je na podvozku Mondea a na pěknou to chce spíš 200-250t. Kč.
O2 RS CEGA je fajn, dá se kolem 200t. Kč.
Co se týče V70 II vs. O2 z pohledu rodinného auta, tak oktávka má lépe řešená zadní sedadla a isofix pro dětské sedačky (pokud máš hodně malé děti), odolnější látku na sedadlech, podstatně lepší rejd, o trochu levnější servis, sportovnější jízdní vlastnosti. Volvo má zase pohodlnější podvozek a přední sedačky, skvělý motor D5 (nejlépe 120kw 2001-2005 bez DPF a klapek), širší kufr s nižší nakládací hranou a nerezne
Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 19 srp 2019, 13:19, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
No já četl na škoda forum, jak O2 RS s CR zlobi. Nezavisle tam pise nekolik uzivatelu, jak se jim to vys*** (praskaj hlavy, ikdyz to byla bolest predchozich modleu) co jsem se tak procetl, tak mez je okolo 250t pak se to radne se*** a to bude celkem problem sehnat s mensim najezdem... myslim realne ne ten, co pisou v inzeratu.
Volvo V70 p3 v automatu. Taky začínám hledat druhé auto pro nás a bude to V70. Pěkný to je, nerezne to, celkem funguje a k tomu bezpečnost. Obdivuju chlapy co koupí pro rodinu nebo manželce Felicii na naučení a přitom si můžou dovolit jiná auta.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Ještě musím pohledat, jak je to se servisem u Volva. Já jsem v roce 2012 bohužel boural ve S60 (jako spolujezdec) vs superb2 a trochu jsem nechápal, jak ten sup2 byl zrakvenej a nám se nic nestalo, ale možná náhoda. Možná ta jejich zmíněná bezpečnost nevím.
Celej život mám škodofky takže tak a do poslední jsem nasypal do servisu přes 100k za asi 50 000km takže zase to asi nebude pro mě o nic velká změna oproti volvu
Celej život mám škodofky takže tak a do poslední jsem nasypal do servisu přes 100k za asi 50 000km takže zase to asi nebude pro mě o nic velká změna oproti volvu
Protože to je Volvopavelvok píše:Ještě musím pohledat, jak je to se servisem u Volva. Já jsem v roce 2012 bohužel boural ve S60 (jako spolujezdec) vs superb2 a trochu jsem nechápal, jak ten sup2 byl zrakvenej a nám se nic nestalo, ale možná náhoda. Možná ta jejich zmíněná bezpečnost nevím.
Celej život mám škodofky takže tak a do poslední jsem nasypal do servisu přes 100k za asi 50 000km takže zase to asi nebude pro mě o nic velká změna oproti volvu
Já pamatuju nehodu S80 zezadu do Transitu, S80 škrábance a Transit zlomenou prdel v blatníkách, kdybych to neviděl tak nevěřím.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Tak V70 se dá za 50 i za 500
Ale obecně na pěknou V70 II i s úvodním servisem cca 150t. Kč (i míň za verze před fl.)
na pěknou V70 III cca 200t. Kč
bez DPF pouze motory euro 3, cca do poloviny roku 2005 - na servis nenáročné, prakticky neřešíš nic, max. vstřiky jak u každýho common-railu
poté euro 4 - navíc DPF, klapky v sání, el. regulace turba, nižší kompresní poměr - o min. 1l vyšší spotřeba, jinak s DPF nebývá problém, můžou pozlobit klapky v sání.
euro 5 - už bez klapek, zato s drahými piezo vstřiky (od 2010)
co se na Volvech obecně kazí - hlavně řízení (skoro všechny Volva od cca 2003 mají řízení zralý na repas), interiér podléhá opotřebení - hlavně sedačky, vyhnul bych se aktivnímu podvozku four-c, taky automatům bez servisní historie, haldex u AWD umí taky potrápit
Ale obecně na pěknou V70 II i s úvodním servisem cca 150t. Kč (i míň za verze před fl.)
na pěknou V70 III cca 200t. Kč
bez DPF pouze motory euro 3, cca do poloviny roku 2005 - na servis nenáročné, prakticky neřešíš nic, max. vstřiky jak u každýho common-railu
poté euro 4 - navíc DPF, klapky v sání, el. regulace turba, nižší kompresní poměr - o min. 1l vyšší spotřeba, jinak s DPF nebývá problém, můžou pozlobit klapky v sání.
euro 5 - už bez klapek, zato s drahými piezo vstřiky (od 2010)
co se na Volvech obecně kazí - hlavně řízení (skoro všechny Volva od cca 2003 mají řízení zralý na repas), interiér podléhá opotřebení - hlavně sedačky, vyhnul bych se aktivnímu podvozku four-c, taky automatům bez servisní historie, haldex u AWD umí taky potrápit
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Zrovna dnes mi volal majitel S-ky z 90. tých let, který se dlouho neozval a jelikož pokukoval po jiném autě/samozřejmě Volvo/ tak jsem předpokládal, že už má "nové"..A on pořád jezdí a divil se, že se vůbec ptám, tak co auto..A je to dokonce GDI- přimý vstřik od Mitsubishi, které popřelo všechny předpovědi , jako že na 95 benzin to nejede, že se to zakarbonovává /to asi určitě, ale pořád to jede/ apod. To auto je pořád stejné, na kšeft do servisu nevhodné..Teď chce vyměnit benz. filtr/už jsem ho kdysi u něho měnil/ a vzduch filtr..Tak mu říkám a co olej? No, víš pochechtával se, on ten motor co ho mám olej vůbec nežere...Ale už jsem i něco dolil..Mimo rozvodů a pár bouchnutí jsem nemusel měnit nic, jen při výměně chladiče jsem zjistil, že měl celou dobu co to má, /koupil to v bazaru / odpojen přívod k větráku, takže mu nespínal..Tak mu říkám, nepřehřívalo se to v létě /auto jezdí většinou po městě/ a on , ne ani jsem nemusel nic dolívat, ale teď jak mám nový chladič to často spíná/já kabel zapojil/.Má cenu to komentovat? Koncern Volvu nečuchne ani k prde.li..
Dotyčný majitel má již třetí Volvo -první bylo Volvo /DAF Variomatic/ s motorem Renault R8...Nic jiného nechce, a je to horník, takže objektivnost zaručena..Ale nic zbytečně neřeší...
Dotyčný majitel má již třetí Volvo -první bylo Volvo /DAF Variomatic/ s motorem Renault R8...Nic jiného nechce, a je to horník, takže objektivnost zaručena..Ale nic zbytečně neřeší...
nepropadat panice...