Octavia vs Volvo

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

na 136kw xc70 mi napocitali rozvody a oleje vo volve na 1500eur tak vo volve to zrovna lacne nie je daval.som.si to nacenit informativne kolko to tam asi stoji .rozvody oleje kontrola auta

Ale.kazdy druhy holandan ma volvo :D
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Jj, co jsem slyšel tak rozvody ve Volvu asi 8000 s prací. Tak karosářina se dá řešit vrakovištěm. Do nějakýho rovnání, vytahování plechů se karosářům moc nechce. Když to vezmu v nákupu, tak hydra a vahadla komplet za 8tis, vířivé klapky 5 tis, repase vstřiku 3,5 kus, dpf běžná cena, turbo s el regulací běžná cena. Repase automatu běžná cena, škrtící klapka, egr běžná cena. Horší možnost diagnostiky, občas potrápí u aut do 2005 elektrika, celkově dopátrat se nějakýho servisního postupu je snad nemožný, volvoklub je fajn ale jsou tam spíše uživatele než opraváři, těch je tam že by se to dalo na prstech jedné ruky spočítat. Zase to nerezne, nějak chronicky nemocný to není, pasivní bezpečnosti to má díky borové oceli za 10 jedničkových octavek, pocit z řízení Volva nemám v žádném jiném autě, prostě sympatický, pohodový a třeba xc90 je jediný suv
4x4 který umí jezdit za 8-9 litrů v automatu. Dálku jedeme kolem 7 a rozhodně nebrzdime provoz.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Ja myslim ze cela uspora za naftu padne potom co se ti rozsype AWD... To kluci nejak nevychytali
Jinak si dokazu predstavit hejla co pujde do servisu hele kluci na foru rikali ze to stoji...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

známý dělal u Macha v ČB ve skladu a zjišťoval mi to od mechaniků ( nemají tam přijímací techniky, komunikuješ přímo s mechanikem od první minuty) Některé ceny příjemně překvapí, některé naopak. Hydra tam vyjdou asi na 30 tis kč.
AWD je problém, ale David ze svedskedily.cz to umí celkem za dobře a kvalitně opravit. Jako torsen se je torsen, škoda že se skoro všichni dnes ubírají haldexovým směrem. Pokud je auto pravidelně servisovaný, tak je fakt chronický problém jen ten tisícihran, což se za 15 dá vyřešit. A kdo to nechce řešit, tak V70 FWD s Aisinem 6 kvaltem a je to bez trápení. Nebo byly sice málo, ale občas nějaká je XC 90 FWD.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Když jsi mluvil o tom foru Volvo, tak když jsem zjistil vymlácený ten tisicíhran, tak volám známému/majiteli/ a on povídá, to neřeš, na foru psali, že to stačí vyplnit hustou vazelínou a vůle zmizí.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Joo a uhlovka vejpul jenze to je dusledek a ne pricina. Jinak to jsou naprosto spolehlive a levne vozy na udrzbu (rofl) (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Na.kazdom aute sa cosi kazi dnes si uz clovek nevyberie uz len kupovat podla toho aky ma najblizsi a najlepsi servis v okoli
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bohužel nejbližší a nejlepší servis v okolí je sice bezva, ale všude musíš dávat prachy..Takže bych pořád protěžoval stroj, který servis moc nepotřebuje... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tak servis Volva nejde srovnávat se škodovkou, ale spíš s MB, BMW... a v tomhle světle je na tom ještě celkem dobře.
Taky cena servisu se dost odvíjí od verze auta, je jasný, že kombinace AWD + automat + čím novější motor = víc potencionálních problémů.
Když to uděláte jako já, že si koupíte D5 euro 3 FWD manuál, tak neřešíte nic :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Akorát manuál ne 6q. Taky má svoje mouchy a volvo do manuálů neprodává ani šroubek.

Pro nás byla při výběru důležitá bezpečnost a vnitřní prostor i za cenu dražšího servisu. Zatím jsme s autem za 140 tis kč za 11 měsíců najeli 22 tis km a investice byly: 2ks xenon výbojek, 2x olejový filtr a 12 litrů oleje do motoru, a 14 litrů do převodovky, 1x kabinový,palivový jsem ještě neměnil. Chystám se na podvozek až se vrátíme v září z dovolený.
Kdybych to za rok prodal za 80 a nemusel nic zásadního opravovat, a zase koupil novější tak za mě finančně super kára.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jericho-3 píše:Bohužel nejbližší a nejlepší servis v okolí je sice bezva, ale všude musíš dávat prachy..Takže bych pořád protěžoval stroj, který servis moc nepotřebuje... :)
A to je ktore auto z tych novsich?a starsie ked je sa to tiez uz drbe vsetko
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mě třeba na XC vadilo, mám zato, že to byl benzin, že ruční brzda byla pakničkami jako kdysi MB atd. což u takového těžkého vozu, notabene terénního neskutečná hovadina, protože pakničky to je něco jako "pásová brzda na kardance", která zajistí vozidla jen na místě, ale jakmile ji někdo zatáhne a zatíží a úplně nestojí, , tak se roztrhne..V tomhle šlápli do ho.na..Ale přitom diesel už měl pořádnou ruční brzdu, odpovídající váze a ůčelu..Takže je třeba vybírat ...Můj známý má asi už třetí XC a jelikož je ajťák, stáhl si v servisech všechny návody atd. a přímo servis použil jen při výměně oleje v aut. skříni..A jelikož měl předtím superba, do kterého cpal horem dolem, /např. vyvažováky- mazání../ tak si připadá jako v nebi... :)
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

K tej rucnej ,ja mam x trail a tam je rucna tiez na pakne a nozna kotuc abpoviem ti ze to brzdi naozaj skvele a mozem zastavit v akomkolvek kopci a auto sa nepohne ani o milimeter
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Asi to mají vymáknuté, ale většina vozů vyšší kategorie, která to má neprojde STK , štít brzdy roztrhaný, pakničky jsou jako na mopeda a při opravách je to velký problém..A když někdo sedne do takového auta a není zvyklý na odjištění té brzdy, tak ji roztrhá.. Mě na těchto skvostech štve, že člověk "potřebuje školení", aby s takovým sráčem odjel.Musí vědět, kde se otvírají zrcátka, na co nesahat , aby to nedělalo věci, které člověk nechce, furt tě něco otravuje , blbě šáhneš a vyjede ti obrazovka z přístrojovky a připadáš si jako objekt výzkumu" jak nasrat řidiče". Ale pro milovníky vyfikundací a všech pomatenin moderní doby je to ráj..Sednu do toho a už jsem nasranej... :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Biimbo píše:Akorát manuál ne 6q. Taky má svoje mouchy a volvo do manuálů neprodává ani šroubek.

Pro nás byla při výběru důležitá bezpečnost a vnitřní prostor i za cenu dražšího servisu. Zatím jsme s autem za 140 tis kč za 11 měsíců najeli 22 tis km a investice byly: 2ks xenon výbojek, 2x olejový filtr a 12 litrů oleje do motoru, a 14 litrů do převodovky, 1x kabinový,palivový jsem ještě neměnil. Chystám se na podvozek až se vrátíme v září z dovolený.
Kdybych to za rok prodal za 80 a nemusel nic zásadního opravovat, a zase koupil novější tak za mě finančně super kára.
jj, euro 3 FWD bohužel jen s 5q, 6q pouze s AWD. Zpřevodování podobné jako Octavia s 1.9, takže na dálnici poměrně krátká, ale motor je i v otáčkách tichý a nežere, takže mě to zas tak netrápí.

Manuály u Volva sice nejsou absolutně spolehlivý, ale ani nic hroznýho, takový průměr. Navíc u mýho minulý majitel měnil komplet spojku s dvouhmotou, takže o starost míň.

Jediná větší moucha euro 3 motoru jsou plastové zátky na mazání na bloku u převodovky. Ty jednoho dne vypadnou a olej vyteče do spojky. Většina motorů to má dnes už vyřešené, ale nějaký méně jetý kus by mohl ještě obsahovat tuto nástrahu.

Já koupil V70 z konce 2004 s 330tis. km najeto, krom olejů a filtrů jsem měnil zadní tlumiče a pružiny (bylo tam nivo, který bylo už nic moc, tak jsem předělával na klasiku). Ještě budu měnit přední silentbloky předních ramen a taky přední v zadních podélných ramenech. A asi zadní silentblok motoru. Pak jen nějaký drobnosti, jsem puntičkář (noteeth)
A výhledově asi udělám repas řízení, už začíná mírně cukat do volantu.

Ještě méně problémové by bylo před fl. auto někdy cca z 2002-2003, kdy měly ještě spolehlivější řízení a přední světla měly skleněný kryty - když mají xenony, tak i čiré, které vypadají pěkně a i dobře svítí. (jen prostě méně hezký šedý interiér i méně líbivý exteriér). Ty plastový fl. světla hrozně odchází, to samý i na XC90 a i na V70 III.
Bohužel takhle starý auta jsou většinou už dobitý, mají najeto nesmysl a spousta věcí prostě už odchází stářím.

Jo, ručka paknama jak u mercedesu, nemám s tím problém. Že bych nějak miloval to přepákování na pístek u koncernu, nebo el. ručku u passata, to se říct nedá.

Jinak já vybral volvo V70 kvůli pohodlí, bezpečí, velkému kufru a motoru. Koukal jsem i na BMW, ale e39 je malá a stará, e61 se mi vůbec nelíbí, pak na Mercedes, ale w211 docela rezne a je složitější a má dražší servis oproti Volvu. Chtěl jsem nějaký větší diesel bez DPF, než nám to dobrodějové zakážou. Taky potřebuju vozit těžší věci v kufru a nízkou nakládací hranu, v tom je V70 oproti Octavii super.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“