Master III, netáhne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Master III, netáhne
Dobrý den,
už 2 měsíce bojuji s Masterem 2.3 dci 165 CV. Přestože na diagnostice Clip mi nesvítí žádný problém a diagnostika píše že je vše v pořádku, auto netáhne ve vyšších otáčkách a max. rychlost kterou z něj dostaneme je asi 100 km/h.
Vzhledem k tomu, že vlastníme 6 těchto vozidel a sám si je servisuji, vše jsem řešil záměnou různých součástí formou pokus omyl. Bohužel po dvou měsících a týdenním pobytu v Renault Ostrava je výsledek 0. Nesetkal se prosím někdo s něčím podobným?
Zde napíšu snad téměř vše co jsme na autě zaměnili. Podotýkám,že tlak na rampě je v pořádku, měřeno i za jízdy. Auto normálně startuje, motor běží bez kolísání, nalili jsme přípravky k vyčištění palivové soustavy a vstřikovačů, několik nádrží Shell W-Power atd. atd. Takže jsme vyměnili: vzduchový a palivový filtr, váhu vzduchu + snímače tlaku vzduch, vstřikovače, egr ventil, obě turba i jejich ovládání, řídící jednotky, plynový pedál, DPF filtr, odpojili jsme tlumič výfuku. Snad je to vše, bylo toho hodně a nevím zda jsem vše napsal, ale jak podotýkám výše, ani v Renaultu v Ostravě za týden na nic nepřišli.
Děkuji moc za rady a nápady.
už 2 měsíce bojuji s Masterem 2.3 dci 165 CV. Přestože na diagnostice Clip mi nesvítí žádný problém a diagnostika píše že je vše v pořádku, auto netáhne ve vyšších otáčkách a max. rychlost kterou z něj dostaneme je asi 100 km/h.
Vzhledem k tomu, že vlastníme 6 těchto vozidel a sám si je servisuji, vše jsem řešil záměnou různých součástí formou pokus omyl. Bohužel po dvou měsících a týdenním pobytu v Renault Ostrava je výsledek 0. Nesetkal se prosím někdo s něčím podobným?
Zde napíšu snad téměř vše co jsme na autě zaměnili. Podotýkám,že tlak na rampě je v pořádku, měřeno i za jízdy. Auto normálně startuje, motor běží bez kolísání, nalili jsme přípravky k vyčištění palivové soustavy a vstřikovačů, několik nádrží Shell W-Power atd. atd. Takže jsme vyměnili: vzduchový a palivový filtr, váhu vzduchu + snímače tlaku vzduch, vstřikovače, egr ventil, obě turba i jejich ovládání, řídící jednotky, plynový pedál, DPF filtr, odpojili jsme tlumič výfuku. Snad je to vše, bylo toho hodně a nevím zda jsem vše napsal, ale jak podotýkám výše, ani v Renaultu v Ostravě za týden na nic nepřišli.
Děkuji moc za rady a nápady.
nidocar
-
- Aktivista
- Příspěvky: 32893
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Master III, netáhne
[quote="nidocar"] diagnostika píše že je vše v pořádku, auto netáhne
pokud je u tebe diagnostika čtení paměti závad tak to je oničem a můžeš třeba sdělávat nádrž čumět do trubek a zjistíš prd
pokud se nepletu tak v nádrži je čerpadlo a po zapnutí klíčku ti musí u filtru téct pár vteřin nafta,
pak tah motoru máš v měřených hodnotách na diag, tam si prověříš zda podle požadavku jede tlak turba, váha vzduchu a tlak paliva, o tom je diagnostika ne o čtení paměti a sdělávání nádrže
pokud je u tebe diagnostika čtení paměti závad tak to je oničem a můžeš třeba sdělávat nádrž čumět do trubek a zjistíš prd
pokud se nepletu tak v nádrži je čerpadlo a po zapnutí klíčku ti musí u filtru téct pár vteřin nafta,
pak tah motoru máš v měřených hodnotách na diag, tam si prověříš zda podle požadavku jede tlak turba, váha vzduchu a tlak paliva, o tom je diagnostika ne o čtení paměti a sdělávání nádrže
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19 led 2021, 15:07
- Bydliště: c,budejovice
U prvního auta jsem je vyměnil bohužel opět za starší, proto se to nezlepšilo. Nakonec jsme dali celý druhý motor včetně vstřiků a ten jezdí dodnes. Říkal jsem si, že jediné co jsme tehdy nevyměnili byla klapa sání a myslel jsem si, že to bylo tím. U druhého auta(stejné příznaky) pomohla výměna vstřiků A teď mě to čeká u třetího auta.
Takže má rada, nech překontrolovat vstřiky, to není taková řacha a potom se uvidí.
Takže má rada, nech překontrolovat vstřiky, to není taková řacha a potom se uvidí.
nidocar
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19 led 2021, 15:07
- Bydliště: c,budejovice
S tou kontrolou těch vstřiků je to taky ošemetné, on je tam nějaký rozptyl kam se ten vstřik musí vejít a projde i když je na spodní toleranci úplně všeho...
Nedávno jsme řešili právě výkon na celkem novém Peugeotu 5008, vstřiky po kontrole OK ale auto prostě lenoch, pak si půjčil z práce od kámoše nové jako fakt nové na vyzkoušení a auto jelo tak o 30% líp
Nedávno jsme řešili právě výkon na celkem novém Peugeotu 5008, vstřiky po kontrole OK ale auto prostě lenoch, pak si půjčil z práce od kámoše nové jako fakt nové na vyzkoušení a auto jelo tak o 30% líp
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Re: Master III, netáhne
přidám se k tomuto problému. Master III rok 2018 96kw, nové turbo,egr. Auto jede ale neni to ono, nemá výkon. Na diagnostice je čistý. ventil na turbu chodi krásně, Na diag ukazuje tlak turba max 1,2 a nejde víc. Při zkoušení tvrdosti hadice při držení plynu v otáčkách je prostě málo tvrdá.
Na autě je odpojeno AD Blue,ale to si myslím že by nemělo mít vliv, jezdilo to s odpojeným asi pul roku a v pohodě. Omezovač na autě nastaven na 110 km.
už si s tím nevíme rady - nějaký tip?
Na autě je odpojeno AD Blue,ale to si myslím že by nemělo mít vliv, jezdilo to s odpojeným asi pul roku a v pohodě. Omezovač na autě nastaven na 110 km.
už si s tím nevíme rady - nějaký tip?
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3