RENAULT TRAFIC 2.0 DCI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
capi.8
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 bře 2012, 18:00

RENAULT TRAFIC 2.0 DCI

Příspěvek od capi.8 »

Zdravim potrebuju radu mam renault trafic 2.0dci zastudena chytne ale zahraty toci a nic, kdyz pouziju start sprej tak chytne.jezdi normalne, nekouri teply ani studeny,nepada do nouzaku a diagnostice zadna zavada proste nic a v servisu mi rekli ze jsou vstriky v poradku a mam to sledovat tak ze nic neopravili a sami taky nic nevedi.predem dekuju za odpoved
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zkontroloval bych předvstřik, nebo synchronizaci rozvodů..Nedělalo se s nimi něco? Snímač vačky je na hraně rozsahu/nebo vačka je mimo/.
nepropadat panice...
capi.8
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 bře 2012, 18:00

Příspěvek od capi.8 »

z rovodama se nic nedelalo ma to najety poctive 200000. a je rozvod retezem.celou dobu to jezdilo a startovalo bez problemu teply. a pak to zacalo blbnout jen x dobu to uz jsem hlidal co se deje nebo se neco stane pak to prestalo startovat ulpne. chytne jen start.sprej za tepla,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A kontrolka žádná nesvítí? Rozvod nechrastí a při napojení je vše O.K.?
nepropadat panice...
capi.8
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 bře 2012, 18:00

Příspěvek od capi.8 »

proste nic nesviti,nechrci, motor bezi tise bez pazvuku,diagnostika nepise ani naznak nejaky chyby,zkousel sem to uz za jizdy vyradit chcipnout motor a zapnout klic a spojka kvalt 5 opatrne poustet spojku a chytne na drc. uz me napada starter nebo egr ventil jestli to je mozne. nejsem zadny nicneumel ale nebavi me cpat servisum prachy za to ze mi reknou to co uz vim ze teply to nestartuje halda hodin diagnostiky. uz si rikam ze fakt francouzi umi jen vyrobit dobry vino,jidlo, pamatky,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

na základě čeho ti řekli že jsou vstřiky v pořádku ? měli je venku a nechali otestovat ?? já myslím že za chodu motoru změřili korekce a nazdar...
tady jsou ty závady vesměs podobný, základ je startér aby fest točil,pak vstřiky,rail,railový čerpadlo / regulátor
to chce vyzkoušet venku na zkušebně,jinak se nehneš z místa...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zkus to teplé na laně, pokud to čapne na škub, patrně to při teplém startu když naskočí komprese nemá sílu tandem -baterie převalit tak, aby motor chytil..Možná zkusit za tepla přepadovou zkoušku ...To nic nestojí a možná tě to někam posune.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No spíš pokud otacky nestačí na to aby naběhl tlak v railu tak to nechytne
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, pokud je tlak již na spodní hranici/opotřebení apod./tak nelze motor spustit. Stačí když jedna tryska uchcává, za jízdy to čerpadlo v běhu stačí doplňovat, ale při startu už je v háji..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj přesně..
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak mrkni jestli ecu vidí otáčky a jak leze tlak na railu,jestli teda vubec otáčky vidí :D klasická závada
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“