VW pasat kombi 1,9TDI PD AVF 96KW za tepla nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jefre
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2014, 13:08

VW pasat kombi 1,9TDI PD AVF 96KW za tepla nestartuje

Příspěvek od jefre »

Dobry den, chcel by som sa spytat o nejaku radu. Mam problem s VW pasat kombi 1,9TDI PD AVF 96KW. Auto po zohriati viac ako cca 80 stupnov, chyti okamzite, a po 1,5s zdochne. Vstreky boli von, boli poskodene gumicky, ulozenia vstrekov hrany pozrazane, dotiahnute 12Nm 270stup., nastavovacia skrutka vstrekovaca v najvacsom stlaceni povolena o 180 stupn. ,a dotiahnuta kontra matica na 30Nm. Vstrekovac korekcie vstrekovacov su podla mna este v pohode, az na jeden 1. valec mam podozrenie. Synchronizacia nastavena na 0 az +0,6. Dalsia vec co je velmi zaujimava spotreba paliva vo vcds kolo 1,2L na volnobehu a vstrekovacia davka kolo 12-13mg po zahriatii na 90 stupn, a ked je auto studene, vtedy ide dole davka paliva aj spotreba. Skusal som nasimulovat teplotu pri skutocnej teplote motora 90stupn. na 5 stupn. s odporom 4K7 v okruhu 4 pinoveho konektora cidla teploty motora. Zmenila sa davka vstrekovaci na cca 8-9mg, a rozhodila korekcia 1 vstrekovaca na cca +1,3mg a spotreba paliva klesla na 1L. Co to moze sposobovat takuto velku spotrebu a to stratovanie po viac cc 80stupn. chyti a zdochne, a kede ked tocim dlhsie vtedy, kedy ma zdochnut vrci uz normalne, samozrejme s vysokou spotrebou. Asi bude problem ze na tuto RJ su ine vstreky.

-cislo vstrekovaca 038 130 073AR
- cislo RJ 038 906 019 EP

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
jefre
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2014, 13:08

Příspěvek od jefre »

zistil som, ze tam maju byt trysky s cislom 038 130 073 AL, moze to toto vsetko sposobovat?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jezdil ke mě zákazník, kterému u AVF neseděla jednotka - starší soft k pozdějším vstřikovačům a musel mít synchronizaci někde kolem 5.0 aby motor vůbec nastartoval, po nahrání správného softu ke vstřikům starty normální při synchronizaci 0.0
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nesedí vstřiky k softu, AR co tam máš jsou jako BA a nejsou záměný s AL, proto se to tak chová, v kanálu 23 budou určitě pěkný hausnumera
jefre
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2014, 13:08

Příspěvek od jefre »

Ano, verim tomu, znamy sa s tym uz stotoznil, pravdepodobne bolo cidlo teploty dlhodobo vadne, a nikdy sa to neprejavilo. A spotreba ze je kolo 6-6,5l. No podla tej davky 12mg je 2x viac ako ma byt. Sa mi to vobec nezda. Auto, ze islo dobe. Tak som to vyriesil pridanim odporu 150 ohm do serie s okruhom teploty do RJ a teraz je vysledna max teplota v RJ 70stupnov pri prevadzkovej teplote 90stupn. Pri 70 este staci zvysena start. davka. Viac ako 80 uz nie.chyti zdochne. Dal som 10stupn rezervu.
jefre
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2014, 13:08

Příspěvek od jefre »

Chcem sa spytat., co je za informacia v kanali 23? Dakujem
Obrázek
jefre
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2014, 13:08

Příspěvek od jefre »

No a dalsi problem sa prejavil, auto ostalo v miernom kopceku, a na druhy den dlho toci cca 3s, az chyti na 3 valce, a hned na 4, a zadymi bielym po nastartovani. Padanie nafty? je to sposobene jednou tryskou? gumky na tryskach nie su poskodene a ani posekane. Zhavenie na zhavice ide 12V. dakujem za daku radu.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Kanál 23 :roll:
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

osobně bych nejdřív opravil prvně to, že nesedí ty vstřiky k tý jednotce, buď vyměnit vstřiky nebo nechat přehrát soft k těm vstřikům, kdysi jsem řešil to samý, Passat 96kW , upadl ventil, tak si sehnali jinej motor, jenže byl ze superba a to samý, jak tady, vysoká spotřeba na volnoběh, po zahřátí to chytlo zdechlo, je to snad 15 let zpátky, to jsem o PD věděl ještě docela málo, takže jsem to řešil jako ty, snížil jsem jednotce teplotu odporem, jezdilo to tak docea dlouho, nakonec jsem tam po x letech nahrál jinej origo soft co byl na ty vstřiky a bylo to cajk
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

A rovnou vyměň tu vstřikovací lištu, nevypadá nijak vábně...
S2 CFGB DSG
jefre
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2014, 13:08

Příspěvek od jefre »

Po vymene docasnych AL -kovych trysiek, hodnoty OK. Davka kolo 5-6mg, spotreba paliva kolo 0,5-0,6L. Cakal som to. No zial zdochlo po zvyseni otacok, pravdepodobne dosla nafta. Problem s plavakom, .....Nalejem 20L. Teraz som na vazkach, ze to dlhe startovanie v kompceku
sposobovalo dochadzanie nafty, ked auto postalo. A na druhy den skusim v miernom kompceku, ako nastartuje. Ach ...ObrázekObrázek
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Huml píše: kdysi jsem řešil to samý, Passat 96kW , upadl ventil, tak si sehnali jinej motor, jenže byl ze superba
nemusel být i v passatu jsou podle roku možný dva druhy vstřiků ;) kvuli ekologii je zmenšili ale norma zůstala stejná (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Passat měl ještě i verzi vstřikovačů s hrotem a kloboučkem, což si myslím že Superba už minulo...?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jsou tam tyhle mořnosti Obrázek
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
jefre
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2014, 13:08

Příspěvek od jefre »

Nie som s isty s tymi tryskami, ale po vymene auto s AL tryskami, po zohriati pekne nastartovalo aj za tepla. A ak by mal niekto problem so zavitmi pre trysku, strunkova vlozka M6x9mm, ale aj M6x12mm, vytiahne na 2-3 krat dotiahnutia trysky. Co znamena, ze za prevadzky to moze casom postupne uvolnit trysku, a zavit vytrhnut. Musel som dat vyrobit zeleznu vlozku o dlzky 28mm, s vonkajsim zavitom M9x1mm a vnutorny M6x1. Vlozku som zalepil na zeleny LOCTILE. Teraz je to uz ok. Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“