CFGB sup

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

CFGB sup

Příspěvek od slovacek.milos »

ojnice na prvním válci zablokovala motor, nejde sním protočit a opoustila ho vzadu velkou dírou v bloku

sup provozovaný v rakousku i servisovaný pravidelně, najeto 200.600 km, rok výroby 2010



děkuji za názory stojí mi to před barákem, motor cca pod 40.000 kč se dá koupit, ale mám z toho špatný pocit nemám zkušenosti :roll: ;)
Uživatelský avatar
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Proc z toho nemas pocit
Koupis motor udelas rozvody olej plus prace a das do auta...
40000 +20000 za 60 jezdi dal nebo za 100000 prodat takhle
Zrovna to resim na o2 bls dira v bloku
Vsechno je otazka penez bud prodat takhle jak je nebo udelat motor a pojezdit to po kliky
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jirka cordoba GT TDi"]

jirko v pohodě no letos jsem měl s motory hodně problémů, asi pět případů řešila odtahovka na vrakec, dva případy motory stojí za hovno jeden se vrací, druhý sečkovice, jeden ok, ted třeba jsem udělal zadní brzdy ujel 100 m a VP 44 KO, mám dělat ještě dva zadřené,

tak jsem takový načatý jestli třeba CFGB nepatří do skupiny problémových motorů protože ojnice z motoru jen tak nevyběhne a že by rakouští soudruzi jen razítkovali servisní knížku tomu nevěřím :roll:
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Jediný co jsem někde vypátral že padaj ventily - vršek je dobrej?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MirekX píše:Jediný co jsem někde vypátral že padaj ventily - vršek je dobrej?
stím motorem nepohneš je natvrdo, u prvního válce vzadu vbloku nad vanou díra a ojnice ležela ve spodním krytu motoru, vytrhla se z pístu i z kliky,

co mně padl ventil tak se nikdy nic nestalo, pokud uletěl talíř tak vyklepl vstřik, dodrbal hlavu, i píst,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jinej motor a hotovo, asi jiný řešení nenajdeš
to jak to v reichu servisovali o tom se můžeš jen dohadovat a nedovoláš se ničeho u 9 let starýho auta
co s tím si majitel musí rozhodnout sám, jasný že to bude hořekování a nářky nad nepovedenou koupí atd ale co už no ;)
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

Cfgb je dobrej, většinou drzej, při špatný nafte ti odejde čerpadlo a s tím spojeny vše, ale to u všech CR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“