ojnice na prvním válci zablokovala motor, nejde sním protočit a opoustila ho vzadu velkou dírou v bloku
sup provozovaný v rakousku i servisovaný pravidelně, najeto 200.600 km, rok výroby 2010
děkuji za názory stojí mi to před barákem, motor cca pod 40.000 kč se dá koupit, ale mám z toho špatný pocit nemám zkušenosti
CFGB sup
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jirka cordoba GT TDi"]
jirko v pohodě no letos jsem měl s motory hodně problémů, asi pět případů řešila odtahovka na vrakec, dva případy motory stojí za hovno jeden se vrací, druhý sečkovice, jeden ok, ted třeba jsem udělal zadní brzdy ujel 100 m a VP 44 KO, mám dělat ještě dva zadřené,
tak jsem takový načatý jestli třeba CFGB nepatří do skupiny problémových motorů protože ojnice z motoru jen tak nevyběhne a že by rakouští soudruzi jen razítkovali servisní knížku tomu nevěřím
jirko v pohodě no letos jsem měl s motory hodně problémů, asi pět případů řešila odtahovka na vrakec, dva případy motory stojí za hovno jeden se vrací, druhý sečkovice, jeden ok, ted třeba jsem udělal zadní brzdy ujel 100 m a VP 44 KO, mám dělat ještě dva zadřené,
tak jsem takový načatý jestli třeba CFGB nepatří do skupiny problémových motorů protože ojnice z motoru jen tak nevyběhne a že by rakouští soudruzi jen razítkovali servisní knížku tomu nevěřím
Jediný co jsem někde vypátral že padaj ventily - vršek je dobrej?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
stím motorem nepohneš je natvrdo, u prvního válce vzadu vbloku nad vanou díra a ojnice ležela ve spodním krytu motoru, vytrhla se z pístu i z kliky,MirekX píše:Jediný co jsem někde vypátral že padaj ventily - vršek je dobrej?
co mně padl ventil tak se nikdy nic nestalo, pokud uletěl talíř tak vyklepl vstřik, dodrbal hlavu, i píst,