Koupě Octavia II 2010 nebo nechat Golf IV?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

smrtka.smety
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 21 pro 2012, 02:01

Koupě Octavia II 2010 nebo nechat Golf IV?

Příspěvek od smrtka.smety »

Zdravím,

mám možnost koupit Octavii II 2010 (nafta BKD) se servisní historií, motorově, pohledově, vše ok. Mechanicky se toho nebojím, výbava elegance, nalítáno necelých 200k, po rozvodech atd.

Rád bych se zeptal, jestli je na tomto autě něco extra, co se sere (zlomené ojnice jako u BXE?) a myslíte, zda má cenu měnit GIV, se kterým jsem spokojen?

Co mi přímo vadí je širokej tunel u octavie, u pedálů není prakticky moc místa. Dá se na to zvyknout?

Díky
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud se na údržbu nekašlalo, tak BKD z roku 2010 bych se nebál, vstřiky to má Bosch, dpf ani vyvažováky nemá, vačkový mechanizmus je přes rolny.

Co se týče porovnání vozidel, tak O2 face je o generaci novější, zbytek je tak nějak na tobě :)
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Tunel úplně v pohodě. Mám 2m a není problém.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

OII je celkově komfortnější si myslím, GIV je takovej skokan, BKD úplně v pohodě
Jen pořádně omrkni náznaky koroze, kámoš má 2009 z Dánska a je to zhnilý jak bačkora...nechápu
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mohu se zeptat? Proč nikdo nezmínil praskající, ne zrovna levné, hlavy na BKD? :roll:

Případně by bylo vhodné zmínit, které brát a které nikoli (já to mám někde poznamenané ale přiznávám, že bych musel zapojit starý PC abych to vytáhl).

Předem děkuji, především za zadavatele tohoto tématu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak u roku 2010 už to bude ok snad.
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

pokud sem s nějakým autem spokojenej je spolehlivý jezdí tak proč ho měnit za 10let starou jebku s velkou neznámou?
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Možná proto že má pán auto z let 1998-2004 a chce novější...?
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Protože ho třeba nebaví dennodenně jezdit veteránem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Tak hlava je to poslední čeho bych se bál.. to je už dávno z říše (nejen) internetových blábolů.. ty první BKD kde se to dělo ji mají dávno vyměněnou a nebo už shnily (noteeth) a 2010 bude zcela jistě bez problému.
Hlavně že to není BMM s DPF - to by byla jasná sebevražda
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 718
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Tebe sa už musí o tých BMM aj snívať Vici (LOL)
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

BKD bych se nebal, mam ho taky a bral jsem ho radsi nez 1.9 nebo 2.0 bmm.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Lehce přispěji, jezdil jsem 60tkm s O1 v ASZ a cajk výbavě i stavu, byl jsem spokojený se vším.

Nyní jezdím s autem v podpisu , najeto s ní mám 2tkm a je to opravdu někde jinde. Ticho, bez vibrací, jezdí se mi s ní tak nějak "lehčeji"... Žena si taky rychle zvykla, nyní už můžu chlastat častěji, bo mě pak ráda odváží domů... :)

O1 je super klasa, vydrží mrdu při standart servise a ten tolik nestojí...
O2 je ale místem i komfortem opravdu jinde... A suprová jsou ty velká zrcátka. S výdrží nevím, za dva roky napíšu :)

Já měnil hlavně i kvůli místu a modernizaci spojenou s bezpečností, lépe jsem za ty prachy asi vybrat nemohl... ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Tak to bys tepv slintal kdybys koupil treba Sharana ☺

cr 103kw moc nejede,ta 81 bzde hadam jeste chciplejsi? :-(
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no ty sharany nevím, věčně vydrbaný adblue, NOx senzory atd. , ty chcanky budou do budoucna u těch dieselů ještě problém, to pak budou všichni valit oči co to stojí (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“