To je hlavně snad ten největší zgarb co znám, dobře jsem si to užil, BSS nikdy víceTomas.cz píše:To mi připomíná diskusi s pracovníkama bazaru AAA - Auto o tom, jestli Superb 1. generace 2.0TDi s motorem BSS má nebo nemá dpf
Koupě Octavia II 2010 nebo nechat Golf IV?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-No moc už ne, bohužel mám to i doma, má to dcera, kamarád apod. Co mám na to říci, když to hnije a moje Bravo je bez poskvrnky, když mu odcházel lak/je to metla/, tak jsem si říkal, no Fiat to asi moc neřešil a koukám na golfa kámoše/zlatá metla/ a musel jsem se smát, přední blatníky nastříkané, protože shnily/stejně jako u mé dcery/a ostatní lak je v takovém stavu, že můj Fiat je jen trochu plesnivý..Jsou tam také věci kvalitní, bohužel kvalitou za ostatními Golfy zaostává i ta trojka bych řekl, což tehdy byl velký kvalitativní skok oproti dvojce, byla lepší. Fiat rezne odspoda na rozdíl od Golfa , který začíná kastlí, což je ostuda..A abych kurva jel v autě, kdy najednou padne rána a přední boční okno spadne do dveří a je tam lanko jako u Žigulíku ze 70. tých let , to člověka nasere..O nějakých nouzácích a váhách ani mluvit nebudu..To auto je z období, kdy koncern dost šetřil..a např. MB dělal to samé, tehdejší medvědi rezli a dodávky měly lak horší než lakýrník z garáže s šátkem přes ksicht..favo píše:No vidíš Jericho a přesto pořád jezdí a není jich málo.
nepropadat panice...
Čtverka Golf se přestal vyrábět 6/2005, takže u minimálně 14ti letého vozidla hodnotit jestli mu hnije blatník, 5té dveře, nebo jaký má lak mi přijde dost mimo a jak víme z české kotliny min. 50% aut bylo dělaných...
Žiju v malém městě - Praha a G4 + Bora jsou celkem pořád vidět, stejně jako Transporter 4. generace, ale Bravo/Brava/Marea, dokonce i Stilo nebo třeba z Opelů Vectra B kterých bylo u firem jak máku to skoro vymizelo.
Žiju v malém městě - Praha a G4 + Bora jsou celkem pořád vidět, stejně jako Transporter 4. generace, ale Bravo/Brava/Marea, dokonce i Stilo nebo třeba z Opelů Vectra B kterých bylo u firem jak máku to skoro vymizelo.
Já mám T 4 a velmi mi vyhovuje, je to rok 2001 1,9 TD , najeto půl mega min. a tachometr nejde od doby nákupu/a jak dlouho předtím netuším/..Takže případnou korozi neřeším, auto stojí pod stromem nebo kdekoliv, kde je potřeba..Ale shnilé přední blatníky u G4 jsem neviděl poprvé, a pokud bych to nehodnotil u auta, zda mu shnije blatník, tak bych musel mému Fiatu z roku 1996 dát medaili a divit se, jak je to vůbec možné..Já u tohoto typu blatník kvůli korozi stejně jako nějaké pertly nikdy měnit nemusel, jen sem tam opravoval prahy..Samozřejmě netvrdím, že jsou všechny G 4 shnilé, ale velmi mne to překvapilo, už jen proto že jsem Golfa jako jedno z nejlepších aut této kategorie vždy považoval..Když mi volá dcera, mám po chuti, co s tím zase má...Ale musím říci, že ona je velmi spokojena, protože jí nedochází, jak by dopadla, kdyby havarovala a její čumák by se zbořil..Co na to děti, které pořád vozí..Na mě už ta rotačka Golfu je už moc uřvaná , jsem zvyklý na benzinový šepot Fiata a i má T 4 si jen vrní...Tomas.cz píše:Čtverka Golf se přestal vyrábět 6/2005, takže u minimálně 14ti letého vozidla hodnotit jestli mu hnije blatník, 5té dveře, nebo jaký má lak mi přijde dost mimo a jak víme z české kotliny min. 50% aut bylo dělaných...
Žiju v malém městě - Praha a G4 + Bora jsou celkem pořád vidět, stejně jako Transporter 4. generace, ale Bravo/Brava/Marea, dokonce i Stilo nebo třeba z Opelů Vectra B kterých bylo u firem jak máku to skoro vymizelo.
nepropadat panice...