Jaký motor do rapida?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo líbí se mi třeba trojkový focus. Bohužel má sklony k reznutí. Možná ještě Peugeot 308. Ta starší řada rok 2012 apod.
Jenže kombík je hnusnej a ta nová řada má divnej interiér. Fiata, renaulta, korerce ani japonce doma nechci.
Proto chci rapida kterej je dostatečně prostornej a za cenu kolem 200 tkč se nechá koupit rok 2015-16 s nájezdem pod 100 tkm.
Mezi důvody proč koncern je třeba i diagnostika, snadná dostupnost dílenských příruček a velká rozšířenost a tím i zkušenosti.
Auto vybírán i s ohledem na to abych byl schopen si na něm vše udělat sám.
Jenže kombík je hnusnej a ta nová řada má divnej interiér. Fiata, renaulta, korerce ani japonce doma nechci.
Proto chci rapida kterej je dostatečně prostornej a za cenu kolem 200 tkč se nechá koupit rok 2015-16 s nájezdem pod 100 tkm.
Mezi důvody proč koncern je třeba i diagnostika, snadná dostupnost dílenských příruček a velká rozšířenost a tím i zkušenosti.
Auto vybírán i s ohledem na to abych byl schopen si na něm vše udělat sám.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Velmi rozumně napsané, je vidět, že přemýšlíš hlavou. Měl jsem tu pána s lancii a on se divil, že brzdový třmeny nejdou sehnat a stojeji nesmysl, říkám jooo, koupil jste si exota, tak si ho užívejte, já potřebuju jezdit a ne řešit nesmyslyJarda-k píše:Jo líbí se mi třeba trojkový focus. Bohužel má sklony k reznutí. Možná ještě Peugeot 308. Ta starší řada rok 2012 apod.
Jenže kombík je hnusnej a ta nová řada má divnej interiér. Fiata, renaulta, korerce ani japonce doma nechci.
Proto chci rapida kterej je dostatečně prostornej a za cenu kolem 200 tkč se nechá koupit rok 2015-16 s nájezdem pod 100 tkm.
Mezi důvody proč koncern je třeba i diagnostika, snadná dostupnost dílenských příruček a velká rozšířenost a tím i zkušenosti.
Auto vybírán i s ohledem na to abych byl schopen si na něm vše udělat sám.
Tak naftu jsem ještě úplně nezavrhnul. Ale výběr motorů jsem zúžil na 1,2 TSI 81kW a 1,6 TDI 85 kW obě EU6.
Třeba něco takového by nemuselo být špatný: https://www.davocar.cz/nabidka-aut/skod ... j-cz-19363
Třeba něco takového by nemuselo být špatný: https://www.davocar.cz/nabidka-aut/skod ... j-cz-19363
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Fekálku já bych bral Lancii , v Itálii je dílů dost a pro staré Lancie je server, kde koupíš téměř vše..Dnes je to jako za socíku, všude samá škodovka a její bratři a sestry, no otrava, jsme jako stádo bezdomovců s flaškou kořalky u huby..Ještě že do toho vstoupila ta Korea a sem tam japonec..Uniformita je ubíjející tlak na mozek , z kterého rostou tupci..Taky velká část čehůnů je jako přes kopírák, stačí si sednout do hospody.... hlavně na vsi..Lancie jsou krásné a plné života, ty nejsou pro našince..
nepropadat panice...
Jo, je to masírka,když jsem to viděl poprvé, říkal jsem si, jak na to..Ale je třeba tam opravdu mít origo filtr, taky jsem zažil, že tam dali jiný a to byl oopravdu problém. Ono u příčných 6 válců je vždy něco za něco, stačí jen povolovat výfuk , o potrubí nemluvě, ale třeba taková spojka "obrácená"zezačátku vypadá děsně, ale i ta montáž je dobrá..Já vyndaval sjetou spojku , auto mělo okolo 200000km, a byla sjetá lamela, jinak viditelně nebyl problém včetně ložiska..Majitel rozhodl, že se jenom obloží lamela, tak jsem ji nechal v Tálíně u Písku obložit , namontoval a jezdí auto dodnes, /je to už dost let/ a dokonce mimo neustálého hrabání při rozjezdech jeho vnuka vydržela i závody ve zrychlení pro seriové vozy..Koncern na tyhle závody vůbec nemůže, rozsypala by se spojka už v tréninku..Takže já mám Italy rád a čím dál víc..
nepropadat panice...
Proč ne, ale znáš nějaký V6 , kde se dobře opravuje? Co třeba Ford V 6, dělal jsi na něm něco? Nebo na koncernu W 4-8? Prostě nacpat napříč motor V 6 není sranda. Mě na Italech těší, že mají mnoho věcí logických..Odpojíš baterii, nebo jinou neplechu, nic moc se nestane...Máš ovládání spojky na lanko, proč cpát hydrauliku, kam se podíváš, když spojka funguje lehce? Nějaké časté nouzáky , které jsou o život u Italů nevidíš, nebo nějaké speciality jako u koncernu, kdy od určitého čísla motoru musíš dát olej tenhle, a od dalšího tenhle, a když to spleteš tak je průser, možná po motoru, Fiat nezná..Jen se podívej, co se děje u koncernových TSI, tam musíš mít kancelářskou krysu, která nahledá přesně na milimetr , co máš vlastně před sebou za provedení motoru, jaké má rozvody, jakou modifikaci, jak namontovat svíčky, musíš mít nassávačku, abys vlastně naplnil soustavu, kterou musíš poté zkontrolovat, až najedeš nějaké km, aby bylo plno.. Musíš sledovat teploměr, aby jsi se ujistil, že funguje pohon pumpy H2O, abys motor neuvařil, atd. atd. Musel bych být magor, abych tohle omluvil a nepovažoval se za debila, tady máš debilní konstruktéry a mne Němci, na které jsem vždy držel zklamali..Nemají na to, měli by se učit..Umřel Piech , borec který koncern pozvedl, díky jemu Porsche 917 a Audi Quattro vytřelo všem zrak, uvedl do výroby TDI, ale bohužel pak zamrzl vývoj motorů a koncern pořád řešil TDI , až se dostal na ocas vývoje -HDI už dávno běželo a oni řešili zkurvené PD...To jsou věci, které se nedají odpustit, z minulých úspěchů se nedá žít věčně...tom hanks píše:A já myslel že něco o idiotech konstruktérech
nepropadat panice...
Co je na PD tak špatného? Moje 1,4 TDI PD má najeto 300 tkm a nouzák ještě nezažilo a jedinej zásah do motoru byly 2x rozvody.
S druhými rozvody jsem vyměnil preventivně i pohon vyvažováku. Jo a ve 270 tkm spojka, ale víceméně preventivně, byla plně funkční neklouzala, ale šla už dost ztuha.
Na služebním F1 1,4 TDI mám 330 tkm a taky nouzák ještě nezažilo. Na motoru se dělaly jen 2x rozvody a při 300 tkm začalo jít blbě řadit, tak jsem dal druhou převodovku a současně spojku.
Teď mi čekají zase rozvody, tak současně vyměním pohon vyvažováku.
Původní převodovka se neopravovala, protože auto musí jezdit - takhle bylo nepojízdný pouze jeden den.
Ani na jednom autě ještě nebyl důvod sáhnout na vstřiky, vačky ani zdvihátka. A je to tím, že na údržbu se nesere a olej se mění každých 12 tkm.
S druhými rozvody jsem vyměnil preventivně i pohon vyvažováku. Jo a ve 270 tkm spojka, ale víceméně preventivně, byla plně funkční neklouzala, ale šla už dost ztuha.
Na služebním F1 1,4 TDI mám 330 tkm a taky nouzák ještě nezažilo. Na motoru se dělaly jen 2x rozvody a při 300 tkm začalo jít blbě řadit, tak jsem dal druhou převodovku a současně spojku.
Teď mi čekají zase rozvody, tak současně vyměním pohon vyvažováku.
Původní převodovka se neopravovala, protože auto musí jezdit - takhle bylo nepojízdný pouze jeden den.
Ani na jednom autě ještě nebyl důvod sáhnout na vstřiky, vačky ani zdvihátka. A je to tím, že na údržbu se nesere a olej se mění každých 12 tkm.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
To je to samý jako s tím golfem variant. Zcela jiná cenová kategorie. Juknul jsem na Sbazar a je tam jen jeden. Rok 2015 50k najeto a cena 380 tkč.rudy5 píše:A preco nie japonca?kup si civic tourer 1.8 benzin a len lejes benzin a menis olej ,a nebudes sa v nicom hrabat .
Což je zhruba 2x tolik než chci dát.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002