Volnoběh po startu 2.2 D4-D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
D4d bude mít scv ventilky na čerpadle jsou tam dva nebo jeden?Většinou právě haprujou ony a zlobí ten volnoběh později pak už i vysokej tlak a jednotka to zaznamená.Chtělo by to diag a mrknout na tlak paliva a jeho regulaci.Tyhle ventilky jdou dobře čistit pračkou na vstřiky.Ten palivák nahodou nemáš aby jsi ho kuchnul bohužel ani toyota není imuní naši naftě a ty vstřiky a čerpadla se pěkně sypou.Kamarád t má ravku přitaženou ze značky na 100tis ko čerpadlo i vstřiky odhad ve značce 120tis s čištěním a výměnou palivového sistému.
https://www.aliexpress.com/item/3303718 ... 4c4dhmzKB8roman1648 píše:Pošli odkaz
Diky
Mam tento, 'nevyhoda, je ze pri logu zaznamenava iba raz za 2-3 sekundy, mne to bohate staci, nepptrebujem kabel za 300usd
Dalsou 'nevyhodou' je ze nepodporuje preprogramovanie RJ - u mna extra vyhoda
Robil som s nim aj active testy, bez problemu na LC200 rv 2008, ale na 100% to bezi aj na novych, je to otazka Techstream programu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Ahoj,geo píše:D4d bude mít scv ventilky na čerpadle jsou tam dva nebo jeden?Většinou právě haprujou ony a zlobí ten volnoběh později pak už i vysokej tlak a jednotka to zaznamená.Chtělo by to diag a mrknout na tlak paliva a jeho regulaci.Tyhle ventilky jdou dobře čistit pračkou na vstřiky.Ten palivák nahodou nemáš aby jsi ho kuchnul bohužel ani toyota není imuní naši naftě a ty vstřiky a čerpadla se pěkně sypou.Kamarád t má ravku přitaženou ze značky na 100tis ko čerpadlo i vstřiky odhad ve značce 120tis s čištěním a výměnou palivového sistému.
problém se začal zhoršovat, když to stojí přez noc startuju to natřikrát - chytne a hned zhasne, pak chytne jakoby nic,výkon a vše pak už normální,dlouhodobá spotřeba 5,8l
Ty ventilky jsou na vysokotlaku předpokládám ?
Tak jsem se jal to nějak řešit, jak se ochladilo tak se to ještě zhoršilo, má to na vysokotlaku jeden SCV ventil ( suction control valve ) který prý nějak dávkuje palivo, origo v Toyotě mi řekli 11tis...
Tak jsem podle čísla z původního ventilu si to našel v Anglii, origo Denso necelý 4tis. auto ted stálo několik dní a mrzlo celkem pěkně, ráno to chytlo na první otočení a hned volnoběh vyskočil na ca. 1100 jak to má být za studena
Tak jsem podle čísla z původního ventilu si to našel v Anglii, origo Denso necelý 4tis. auto ted stálo několik dní a mrzlo celkem pěkně, ráno to chytlo na první otočení a hned volnoběh vyskočil na ca. 1100 jak to má být za studena