Volnoběh po startu 2.2 D4-D

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Nejaky progress?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Od ty doby to neudělalo
Jen se mi ale celkově ten volnoběh zdá dost nízej než proti tomu jak to bylo třeba před rokem,drží to odhadem tak 650ot(i podle otáčkoměru) nevím co se tam děje no
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Objednaj si ten minivci, je since pomaly ale robot urobi za 10usd
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pošli odkaz
Diky
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

D4d bude mít scv ventilky na čerpadle jsou tam dva nebo jeden?Většinou právě haprujou ony a zlobí ten volnoběh později pak už i vysokej tlak a jednotka to zaznamená.Chtělo by to diag a mrknout na tlak paliva a jeho regulaci.Tyhle ventilky jdou dobře čistit pračkou na vstřiky.Ten palivák nahodou nemáš aby jsi ho kuchnul bohužel ani toyota není imuní naši naftě a ty vstřiky a čerpadla se pěkně sypou.Kamarád t má ravku přitaženou ze značky na 100tis ko čerpadlo i vstřiky odhad ve značce 120tis s čištěním a výměnou palivového sistému.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

roman1648 píše:Pošli odkaz
Diky
https://www.aliexpress.com/item/3303718 ... 4c4dhmzKB8

Mam tento, 'nevyhoda, je ze pri logu zaznamenava iba raz za 2-3 sekundy, mne to bohate staci, nepptrebujem kabel za 300usd

Dalsou 'nevyhodou' je ze nepodporuje preprogramovanie RJ - u mna extra vyhoda :)

Robil som s nim aj active testy, bez problemu na LC200 rv 2008, ale na 100% to bezi aj na novych, je to otazka Techstream programu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ok diky
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

roman1648 píše:Ok diky
Uz mas?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nene neřešil jsem to zatím,dalo to pokoj a mám milion jiné hokny
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

geo píše:D4d bude mít scv ventilky na čerpadle jsou tam dva nebo jeden?Většinou právě haprujou ony a zlobí ten volnoběh později pak už i vysokej tlak a jednotka to zaznamená.Chtělo by to diag a mrknout na tlak paliva a jeho regulaci.Tyhle ventilky jdou dobře čistit pračkou na vstřiky.Ten palivák nahodou nemáš aby jsi ho kuchnul bohužel ani toyota není imuní naši naftě a ty vstřiky a čerpadla se pěkně sypou.Kamarád t má ravku přitaženou ze značky na 100tis ko čerpadlo i vstřiky odhad ve značce 120tis s čištěním a výměnou palivového sistému.
Ahoj,
problém se začal zhoršovat, když to stojí přez noc startuju to natřikrát - chytne a hned zhasne, pak chytne jakoby nic,výkon a vše pak už normální,dlouhodobá spotřeba 5,8l
Ty ventilky jsou na vysokotlaku předpokládám ?
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jj,je tam červenej a zelenej,vytáhnout ven a v ultrazvuku vyčistit,ted sem to řešil,ale start a vše bylo ok,jen to v tahu cukalo
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no to já to mám naopak, výkon a vše je ok jen ten start kdyz to dyl stoji,jakoby padla nafta se to chová
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

dneska jsem na to vyjímečně nazapomněl, pumpička na filtru šla zmačknout tak stěží dvakrát,pak už tvrdá jak kamen,studeny start stejný, chytlo a zhaslo,na druhý pokus cajk takže padená nafta to asi nebude
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak jsem se jal to nějak řešit, jak se ochladilo tak se to ještě zhoršilo, má to na vysokotlaku jeden SCV ventil ( suction control valve ) který prý nějak dávkuje palivo, origo v Toyotě mi řekli 11tis...
Tak jsem podle čísla z původního ventilu si to našel v Anglii, origo Denso necelý 4tis. auto ted stálo několik dní a mrzlo celkem pěkně, ráno to chytlo na první otočení a hned volnoběh vyskočil na ca. 1100 jak to má být za studena ;)
Odpovědět

Zpět na „Toyota/Lexus“