Renault a časté opovrhování, ale mnohdy křivda..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Renault a časté opovrhování, ale mnohdy křivda..

Příspěvek od jericho-3 »

nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Proč myslíš, že mám Renaultů plnou garáž?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Kamarád toho Renaulta 25 měl a jediný na co si stěžoval bylo, že mu nikdo nechce opravovat elektriku, kvůli jejímu nesmyslnýmu rozházení po celým autě.
Co mě dostalo bylo, když jsem do něj sednul a nastartoval, že na mě auto začalo německy mluvit abych si zapnul pás.
Když jsem se ho zeptal jak to jede, tak chvíli přemýšlel a pak řekl, jinak než jsme zvyklí, prostě jezdí to jinak.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

Moje první auto byl R19 1.7 54kw potom jsem měl R19 16V (vlastně mám furt) no v dobrým na to vzpomínám i na kámošovu nevadu byly to dobrý auta pohodlný a zároveň sportovně naladěný... teď mám Tdička ale jen kvůli motoru zvytek se nedá srovnat
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše favo,tak přesně to mne rozčilovalo..pořád nějaké kecy, kterým jsem nerozumněl, nakonec jsem doplnil ostřikovač a byl klid. Ale i Peugeot tohle vyváděl..Musím ale říci, že Renault za socíku byl etalon komfortu a spolehlivosti..Zrovna předevčírem, jsem zpovídal kámoše, který za život měl snad 60 aut včetně R 16, /stejně jako můj druhý kámoš, který vlastnil R 16 TSI a dodnes jej považuje za to nejlepší, co kdy zažil/ tak řekni, co se tam sralo a jaký jsi z toho měl dojem/jeli jsme v MB C /CDI/..Není to automechanik, ale auta miluje, a povídá, já jej koupil v pěkném stavu, měl najeto asi 120000km a nic jsem s ním nedělal, jen jezdil a bylo to pohodlnější, než tento MB..Byl to tehdy náš sen, ale musím říci, že po revoluci, kdy se sem tahali různé "vraky" za 2000DM, jsem nadával jako špaček, dokonce i v záchvatu vzteku něco o požíračích žab..A musím říci, že jsem nadával na ten státní podnik, ale pravda je, že úroveň ta továrna vždy měla a Marek 77 není žádný amater, proto taky jich má plnou garáž.A já jsem rád, že někdo kdo to užívá nás může poučit... :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tady mel jeden mechanik z renaultu bacaru v cernym , dycky sem obdivoval
Dobrej pokracovatel muze byt safrane biturbo
Bohuzel to vse neopravitelne shnije
R19 16v to je taky pecka
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Kamaratov foter ked sme my jazdili na skodovkach 105 tak on mal renault 11 1.6,D ,tak pohodlne auto vtedy som nevidel malo to zralo luxus vozenie .
BMW 330 ix
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jj presne tak pohodlny a jelo to jak drak my meli teda td myslim
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Fakt je, že každá značka má své mouchy. Nemá cenu tady něco vychvalovat, protože jinde se to samé třeba nepovedlo. Motor 2,2 dCi se Renaultu třeba právě moc nepovedl, naopak nesmrtelný je 1,6 16V a velmi dobré jsou i 1,5 dCi všech výkonů. A kdo si myslí, že koncernové TDI jsou vrcholem vědeckotechnické revoluce, nikdy neseděl v Laguně III 2,0 dCi 131 kW.
Motory TCe oproti TSi nemají absolutně žádný konstrukční problém, zatímco koncern něco pustí mezi lidi a pak to pět let vychytává. Absolutní vrchol jsou pochopitelně 2,0 TCe s HP turbem, kde výkony jsou takové, na které koncern může zapomenout i s dnešními technologiemi. Svezte se s deset let starým Megane III RS a fungl novou OIII RS hodíte do škarpy. A to nemluvím o Megane IV RS.....

Motory Renault mají vynikající spotřebu paliva, na to koncern nemá a nikdy neměl. Moje žena jezdí se sedmimístným Grand Scenicem v benzínu za nižší spotřebu, než jezdilo Galaxy v naftě. Já s Meganem jsem do 4,5 litru i v zimě. Kultivovanost chodu je taky úplně jinde. Neznám dolévání oleje ani u jednoho motoru. Žena má na Scénicu čtvrt milionu a při výměně oleje chybějí necelé dvě deci.

Čeho si u Renaultů cením nejvíc? Nereznou. Vůbec. Ani po 15 letech na tom nenajdete vůbec nic.

Doma je pět Renaultů. Moje dva a dceřin (v podpisu), tchán má Scénic I 1,6 16V a teta mojí ženy Clio IV 1,2 16V. Všechny mám v prackách. Krom běžného servisu a věcí vyplývajících z normálního provozu mě nic jiného nezajímá. Prostě spolehlivá a provozně levná auta s komfortním podvozkem a skvělými motory.

Nedávno jsem se svezl s Megane IV v motorizaci 1,2 TCe 97 kW. Motor není slyšet ani při rychlosti přes 150 za hodinu, šest kvaltů odstupňovaných jako u naftové motorizace (na šestku při 2000 rpm to mělo asi 96 km/h). Skvělý podvozek, pohodlí, prostor. Mám 140 kilo a dva metry, takže potřebuju hodně prostoru a tady jako fakt není problém. Výkon víc než dostačující, maximum točivého momentu odspodu. A když se s tím jede normálně, dá se i za 4,5 litru, stylem důchodce i lehce přes čtyři. Když jsem to honil jak nadmutou krávu, byl jsem na sedmi a půl. Zkuste to s nějakou koncernovou mrchou s motorem TSi ;-)

Vlastně ani nechápu lidi, co pořád dokola slepě kupují škodovky. Zajímal by mě jediný rozumově zdůvodnitelný argument. Moji známí jsou mi svědky, že ještě před několika málo lety jsem tvrdil, že Renault mi do baráku nesmí. Teď jich je doslova plný barák a jsem tomu věru rád. Nic jiného nechci.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

To máš na mysli to 1,2 TCe co při větším podílu kratších jízd dokáže být zcela opotřebené po 30 tkm?

https://www.auto.cz/motory-renault-0-9- ... vih-129251
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Marku to myslíš važne že 1,5 dci je podarený. Možno motor ale co palivový system kde je čerpadlo zasere šponama celu nadrž a hadice ze vstrekama.

Meganu s tymto problemem sem tu mel nekolko oprava drahšia jak cele auto
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Hoši, hoši..... :-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Brácha měl kdysi Renault 5 1.4 T... To byla pila neskutečná... (noteeth) ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ja som mal R5, R9, R19 a potom Megane 1 dTi ktorý ostal v rodine dodnes, už má 20 rokov ale spoľahlivejšie auto asi nepoznám. Raz sa riešil immo (klasika) a raz vyhnil držiak poistiek v motorovom priestore, inak absolútne bez porúch, ešte aj teraz by som sa na tom aute nebál ísť hocikde 1500km a späť.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Marek77 píše:Hoši, hoši..... :-)
Tak si potom na mna spomen ;)

Obrázek
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“