Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech » Renault a časté opovrhování, ale mnohdy křivda.. Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 2:17 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9350
Bydliště: Vysočina




Tak já s tím jedu dálku v pěti lidech do 6,5 litru bez problémů. Za to mi moje staré Galaxy v naftě jet neumělo, anebo taktak.....

Únor, Jeseníky. Tedy zima, v autě čtyři dospělí a bagáže jak na čtrnáct dnů (mám doma samé ženské, takže proto). Na střeše box s 60 kg nákladu. Cesta do Jeseníků, poskok ke sjezdovkám celé čtyři dny, na oběd, z oběda zpátky na svah, večer do baráku. Cesta zpátky. 50% dálnice. Spotřeba v průměru 6,8.

Listopad, Slovinsko - lázně Radenci. Pět lidí, bagáž na týden, bez boxu. 70% cesty dálnice. Celkem ujeto 820 km. Spotřeba 6,6. Ujel jsem to na jednu nádrž 60 litrů a kontrolka rezervy se mi rozsvítila 20 km před domovem.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 3:53 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 12938
Bydliště: Praha




Zbytečné handrkování, když Markovi77 Renault vyhovuje tak mu vyhovuje, já to svým způsobem i chápu Mrknut? , třeba s motorama 1.6-16v, 1.4-8v nebo 1.2-8v/16v mám co se týče údržby nejlepší zkušenosti, na klasické benziny MPi bez turba.
I když popravdě Renault nějak extra nemusím, to třeba Dacia - Logan nebo Duster má moje větší sympatie.

Mám kamaráda, který si před časem koupil Passata Variant 2.0TDi 125kw a od té doby je tohle auto etalon pro dokonalost, též si myslím svoje, ale jeho názor mu nevyvracím.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 4:22 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9350
Bydliště: Vysočina




Ale já nemám etalon dokonalosti. Jsem jen obyčejně spokojený. Nic víc.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 4:34 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 12938
Bydliště: Praha




No dyť a to je důležité.

To s tím Passatem je druhý příklad, proto jsem tam podotknul, že si myslím svoje.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 7:31 pm Citovat
Pepíček
Přispěvovatel
Založen: 1.4.2016
Příspěvky: 310
Bydliště: Posázaví




Teďkon si rychtuju Rendla 4 F6.Je to neskutečně jednoduchý autíčko.Škoda že na prach shnilý ale zachránit ho musim.
Zde dobová reklama: https://www.youtube.com/watch?v=pjl4eIKn7zE

_________________
VW Golf IV 85 kW AJM
Renault 4 F6 1.1 25kW
Chevrolet Caprice 5.0 V8 150kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 7:48 pm Citovat
rudy5
Aktivista
Založen: 4.12.2007
Příspěvky: 2280




Toto auticko mal teraz jeden dedo v chorvatsku keby ho chcel predat tak ho beriem .

_________________
BMW 330 ix
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 8:09 pm Citovat
Pepíček
Přispěvovatel
Založen: 1.4.2016
Příspěvky: 310
Bydliště: Posázaví




Mě k němu přived jeden známej.Dával to dohromady a nějak se jim povedlo nakřivo přivařit zadní nápravu, tak jesm mu to předělával.Na zahradě měl tuhle F6ku, tak mi ji za 4500kč nechal.Teď sháním další na kanibalizmus, protože některý díly nelze opravit.Schválně dám během pár dní nějakou fotku toho meho shniláka.

_________________
VW Golf IV 85 kW AJM
Renault 4 F6 1.1 25kW
Chevrolet Caprice 5.0 V8 150kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 9:14 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10724
Bydliště: Brno




taky jsem měl Megana II 1,6 16V asi 4 roky, koupil jsem ho jako 5 let starýho s nájezdem asi 250000km a v podstatě proti tomu nemůžu říct nic moc špatnýho, motor je výbornej s nizkou spotřebou, dlouhodobou jsem měl okolo 6l a to jsem jezdil víceméně po městě, mimo město opravdu nebyl problém jet okolo 5l/100km, měl jsem docela strach ze sedadel, jsou určitě měkčí než u koncernu, ale právě naopak i po delší jízdě mě nikdy nebolely záda, na opravy už jsou tady ty dvojky proti minulé generaci nesrovnatelně lepší a jednodušší, ani nejvíc omlácený kusy prostě nehnijou, samozřejmě výtky se určitě najdou, žádný auto není dokonalý, určitě je to slabší elektroinstalace a např. umístění pojistkovky v motoráku za baterkou, v některých ohledech ergonomie, umístění vypínačů a některý věci v interiéru podlíhají rychlejšímu opotřebení, ale to je samozřejmě daný i tím, jak se k tomu kdo chová, jjinak myslím, že u Renaultu vykročili asi správným směrem, jelikož každá další generace je určitě posun k lepšímu a je to vidět i u těch dodávek, jak se tu nedávno řešilo, trochu se někdy divím jak se na ty rencky nadává a skoro nikdo je nechce, ale pamatuju časy, kdy toho tady jezdily mraky a nikdo jima tak neopovrhoval a můj názor je, že radši rencka než nějakýho itala, taky neměli špatný auta, ale tam se mi zdá, že to jde spíš pořád o devíti k pěti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 9:49 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 7014
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)




@Huml: Protože lidi vnímali Renault jako kvalitu z dob minulých. Měli jsme Dacii a víceméně oproti všemu, co bylo dostupné tak to bylo úplně něco jiného (subjektivně vnímáno jako lepšího). Tohle hodně lidem dlouho vydrželo.

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 10:10 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10724
Bydliště: Brno




teď se to podle mě začíná vracet, určitě co se týče kvality, v lecčems jsou na tom líp jak koncern a za míň peněz, ale jak jsem psal, každá značka má něco, sám teď jezdím v koncernu i kvůli tomu, že hlavně spravujem koncern a potřebuju taky nějaký zkušenosti s benzíňákama B??a B??a
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 13, 2019 4:16 am Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9350
Bydliště: Vysočina




Kdysi mi kdosi říkal, že hlava i s potrubím a turbem ze staré R5 1,4T prý údajně pasovala na blok Škody 130. Ale zda je to pravda, samozřejmě nemám zdání a po pravdě řečeno moc bych se divil.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 13, 2019 4:07 pm Citovat
rudy5
Aktivista
Založen: 4.12.2007
Příspěvky: 2280




A co tak renault talisman ma niekto skusenosti? Moc som.si to auto.nevsimal ale teraz som ho vonku dost casto stretaval a pekne auto.

_________________
BMW 330 ix
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so září 14, 2019 3:02 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18166




A co motor z Renaulta v naší vojenské Tatře, která má dokonce na kapote"piču" Renaulta? Do vojenského auta dát motor s moderní stříkačkou, který potřebuje perfektní naftu ala EU je dobrá pakárna..Hoši asi budou doplňovat během boje aditivy a pokud jim odstřelí cisterny té správné nafty, tak se musejí vzdát, nehledě nato, když granát rozbije nějaký snímač, tak budou budovat kruhovou obranu.. Zmaten?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so září 14, 2019 4:26 pm Citovat
Pepíček
Přispěvovatel
Založen: 1.4.2016
Příspěvky: 310
Bydliště: Posázaví




jericho-3 napsal:
A co motor z Renaulta v naší vojenské Tatře, která má dokonce na kapote"piču" Renaulta? Do vojenského auta dát motor s moderní stříkačkou, který potřebuje perfektní naftu ala EU je dobrá pakárna..Hoši asi budou doplňovat během boje aditivy a pokud jim odstřelí cisterny té správné nafty, tak se musejí vzdát, nehledě nato, když granát rozbije nějaký snímač, tak budou budovat kruhovou obranu.. Zmaten?

To neni piča ale diamant, přece!
Jo a až po nich bude někdo střílet, tak jim dojde Adblue a odstaví motor Sm?ch

_________________
VW Golf IV 85 kW AJM
Renault 4 F6 1.1 25kW
Chevrolet Caprice 5.0 V8 150kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so září 14, 2019 5:58 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9350
Bydliště: Vysočina




No, já teda nevím, ale konkrétně Common-Rail od Bosche, co mám v Masteru, snese neskutečně moc. Protože máme nařízeno tankovat co nejlevněji, naftu tankujeme, kde se dá, často bereme i v nějakých JZD, když je potřeba. Aditiva do nafty nikdy nikdo do žádného našeho firemního auta nepoužil. Dokonce několikrát jsme jeli na bio hydraulický olej, když nám třeba v Lotyšsku došla nafta a v boudě nic jinýho nebylo. Motor má skoro 300 tisíc a jede bez jediného problému. Jednou se tam měnily rozvody, jinak je vše naprosto původní.

Možná byste se divili, co to vydrží. Neříkám, že tohle zacházení by vydržel každý motor, ale tohle mám osobně několikrát vyzkoušeno.

Já mám v Meganu systém od Siemense a ten taky vydrží víc, než byste čekali. Naopak prý systémy Delphi, které se do 1,5 dCi dávaly taky, byly dost citlivé. Ačkoli zase..... Můj kolega má 1,5 dCi v Cliu a má Delphi, které mu spolehlivě funguje už 280 tisíc km. A to je třeba podotknout, že 200 tisíc km ten vůz jezdil jako autoškola.

Všechno má své. Ale možná by bylo fajn neposmívat se a nekritizovat, když s tím nemáte žádnou osobní zkušenost. Franta v hospodě nemá vždycky pravdu, i když to třeba tak vypadá.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Renault a časté opovrhování, ale mnohdy křivda..
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 3 z 4  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.