Renault a časté opovrhování, ale mnohdy křivda..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak já s tím jedu dálku v pěti lidech do 6,5 litru bez problémů. Za to mi moje staré Galaxy v naftě jet neumělo, anebo taktak.....

Únor, Jeseníky. Tedy zima, v autě čtyři dospělí a bagáže jak na čtrnáct dnů (mám doma samé ženské, takže proto). Na střeše box s 60 kg nákladu. Cesta do Jeseníků, poskok ke sjezdovkám celé čtyři dny, na oběd, z oběda zpátky na svah, večer do baráku. Cesta zpátky. 50% dálnice. Spotřeba v průměru 6,8.

Listopad, Slovinsko - lázně Radenci. Pět lidí, bagáž na týden, bez boxu. 70% cesty dálnice. Celkem ujeto 820 km. Spotřeba 6,6. Ujel jsem to na jednu nádrž 60 litrů a kontrolka rezervy se mi rozsvítila 20 km před domovem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zbytečné handrkování, když Markovi77 Renault vyhovuje tak mu vyhovuje, já to svým způsobem i chápu ;) , třeba s motorama 1.6-16v, 1.4-8v nebo 1.2-8v/16v mám co se týče údržby nejlepší zkušenosti, na klasické benziny MPi bez turba.
I když popravdě Renault nějak extra nemusím, to třeba Dacia - Logan nebo Duster má moje větší sympatie.

Mám kamaráda, který si před časem koupil Passata Variant 2.0TDi 125kw a od té doby je tohle auto etalon pro dokonalost, též si myslím svoje, ale jeho názor mu nevyvracím.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ale já nemám etalon dokonalosti. Jsem jen obyčejně spokojený. Nic víc.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No dyť a to je důležité.

To s tím Passatem je druhý příklad, proto jsem tam podotknul, že si myslím svoje.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Teďkon si rychtuju Rendla 4 F6.Je to neskutečně jednoduchý autíčko.Škoda že na prach shnilý ale zachránit ho musim.
Zde dobová reklama: https://www.youtube.com/watch?v=pjl4eIKn7zE
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Toto auticko mal teraz jeden dedo v chorvatsku keby ho chcel predat tak ho beriem .
BMW 330 ix
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Mě k němu přived jeden známej.Dával to dohromady a nějak se jim povedlo nakřivo přivařit zadní nápravu, tak jesm mu to předělával.Na zahradě měl tuhle F6ku, tak mi ji za 4500kč nechal.Teď sháním další na kanibalizmus, protože některý díly nelze opravit.Schválně dám během pár dní nějakou fotku toho meho shniláka.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

taky jsem měl Megana II 1,6 16V asi 4 roky, koupil jsem ho jako 5 let starýho s nájezdem asi 250000km a v podstatě proti tomu nemůžu říct nic moc špatnýho, motor je výbornej s nizkou spotřebou, dlouhodobou jsem měl okolo 6l a to jsem jezdil víceméně po městě, mimo město opravdu nebyl problém jet okolo 5l/100km, měl jsem docela strach ze sedadel, jsou určitě měkčí než u koncernu, ale právě naopak i po delší jízdě mě nikdy nebolely záda, na opravy už jsou tady ty dvojky proti minulé generaci nesrovnatelně lepší a jednodušší, ani nejvíc omlácený kusy prostě nehnijou, samozřejmě výtky se určitě najdou, žádný auto není dokonalý, určitě je to slabší elektroinstalace a např. umístění pojistkovky v motoráku za baterkou, v některých ohledech ergonomie, umístění vypínačů a některý věci v interiéru podlíhají rychlejšímu opotřebení, ale to je samozřejmě daný i tím, jak se k tomu kdo chová, jjinak myslím, že u Renaultu vykročili asi správným směrem, jelikož každá další generace je určitě posun k lepšímu a je to vidět i u těch dodávek, jak se tu nedávno řešilo, trochu se někdy divím jak se na ty rencky nadává a skoro nikdo je nechce, ale pamatuju časy, kdy toho tady jezdily mraky a nikdo jima tak neopovrhoval a můj názor je, že radši rencka než nějakýho itala, taky neměli špatný auta, ale tam se mi zdá, že to jde spíš pořád o devíti k pěti
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Huml: Protože lidi vnímali Renault jako kvalitu z dob minulých. Měli jsme Dacii a víceméně oproti všemu, co bylo dostupné tak to bylo úplně něco jiného (subjektivně vnímáno jako lepšího). Tohle hodně lidem dlouho vydrželo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

teď se to podle mě začíná vracet, určitě co se týče kvality, v lecčems jsou na tom líp jak koncern a za míň peněz, ale jak jsem psal, každá značka má něco, sám teď jezdím v koncernu i kvůli tomu, že hlavně spravujem koncern a potřebuju taky nějaký zkušenosti s benzíňákama (noteeth) (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Kdysi mi kdosi říkal, že hlava i s potrubím a turbem ze staré R5 1,4T prý údajně pasovala na blok Škody 130. Ale zda je to pravda, samozřejmě nemám zdání a po pravdě řečeno moc bych se divil.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

A co tak renault talisman ma niekto skusenosti? Moc som.si to auto.nevsimal ale teraz som ho vonku dost casto stretaval a pekne auto.
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A co motor z Renaulta v naší vojenské Tatře, která má dokonce na kapote"piču" Renaulta? Do vojenského auta dát motor s moderní stříkačkou, který potřebuje perfektní naftu ala EU je dobrá pakárna..Hoši asi budou doplňovat během boje aditivy a pokud jim odstřelí cisterny té správné nafty, tak se musejí vzdát, nehledě nato, když granát rozbije nějaký snímač, tak budou budovat kruhovou obranu.. :?
nepropadat panice...
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

jericho-3 píše:A co motor z Renaulta v naší vojenské Tatře, která má dokonce na kapote"piču" Renaulta? Do vojenského auta dát motor s moderní stříkačkou, který potřebuje perfektní naftu ala EU je dobrá pakárna..Hoši asi budou doplňovat během boje aditivy a pokud jim odstřelí cisterny té správné nafty, tak se musejí vzdát, nehledě nato, když granát rozbije nějaký snímač, tak budou budovat kruhovou obranu.. :?
To neni piča ale diamant, přece!
Jo a až po nich bude někdo střílet, tak jim dojde Adblue a odstaví motor (LOL)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No, já teda nevím, ale konkrétně Common-Rail od Bosche, co mám v Masteru, snese neskutečně moc. Protože máme nařízeno tankovat co nejlevněji, naftu tankujeme, kde se dá, často bereme i v nějakých JZD, když je potřeba. Aditiva do nafty nikdy nikdo do žádného našeho firemního auta nepoužil. Dokonce několikrát jsme jeli na bio hydraulický olej, když nám třeba v Lotyšsku došla nafta a v boudě nic jinýho nebylo. Motor má skoro 300 tisíc a jede bez jediného problému. Jednou se tam měnily rozvody, jinak je vše naprosto původní.

Možná byste se divili, co to vydrží. Neříkám, že tohle zacházení by vydržel každý motor, ale tohle mám osobně několikrát vyzkoušeno.

Já mám v Meganu systém od Siemense a ten taky vydrží víc, než byste čekali. Naopak prý systémy Delphi, které se do 1,5 dCi dávaly taky, byly dost citlivé. Ačkoli zase..... Můj kolega má 1,5 dCi v Cliu a má Delphi, které mu spolehlivě funguje už 280 tisíc km. A to je třeba podotknout, že 200 tisíc km ten vůz jezdil jako autoškola.

Všechno má své. Ale možná by bylo fajn neposmívat se a nekritizovat, když s tím nemáte žádnou osobní zkušenost. Franta v hospodě nemá vždycky pravdu, i když to třeba tak vypadá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“