Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech » Tak jak je to s 1,6 TDI? Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Tak jak je to s 1,6 TDI?
PříspěvekZaslal: út srpen 27, 2019 12:55 pm Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1607
Bydliště: Ústí nad Labem




Uvažuji koupi nového auta od koncernu. Chtěl bych 2.0 TDI, ale tato motoruzace je o 50 až 70 tis dražší něž 1,6TDI. Před lety jsem pořád slyšel, že 1,6 nejsou tak dobré jako 2,0. Co je na tom vlastně pravdy?

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út srpen 27, 2019 2:02 pm Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 3724
Bydliště: Praha 5




No,stará pravda,objem ničím nenahradíš.

_________________
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S (1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 05 (jednohm.ATD LUK) brzdy 288 x 232 zatím
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 170Ps,390Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út srpen 27, 2019 4:11 pm Citovat
stanomx
Přispěvovatel
Založen: 9.2.2015
Příspěvky: 643
Bydliště: Košice




problem je v tom ze je to slabsie proste
ak presadnes z o1 66kW do o3 77kW tak sa ti bude zdat ze stará ide lepsie

ak ti ale nevadí ze to proste nejde tak nemas problem a kludne ber 1,6
po chipe to ide pocitovo uz celkom dobre, porovnatelne so zakladnym 2.0

ma to dokonca jednohmotu a nema to vyvazovaky a klapky v sani
cize servisne menej narocnejsie na udrzbu

bral by som bosch CP4 cerpadlo ale, neviem ako je natom continental

_________________
Golf 96kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 27, 2019 6:11 pm Citovat
kočka87
Přispěvovatel
Založen: 23.4.2009
Příspěvky: 148
Bydliště: Louny/Slaný




Ale zase má ERG společný s chladičem spalin vzadu pod turbem nebo se pletu? U 2.0tdi CEGA mám EGR s klapkou hezky přístupný zepředu a za motorem je jen chladič spalin.

_________________
•Škoda Octavia 2 RS Combi FL 2.0TDI CEGA
•Škoda Octavia Combi 1.9TDI (ALH) 150PS/327Nm, Garrett VA, EGR-off, KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex + puky TT, brzdy 312x25mm předek / 280x22mm zadek, Alu Spider 17", interier RS, SW by SGS Motorpower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 27, 2019 6:41 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 12981
Bydliště: Praha




Protože CEGA je u VW jeden z prvních Commonrailů a má řadu věcí společného s 2.0TDi-16v PD/PPD. Jak píšeš vzadu je jen chladič spalin s přepínací klapkou.
Třeba škrtící klapka a ten el. egr je přímo schodný s BKP, vodní pumpa je stejná jako u PD a rozvoďák má taky 30mm, pozdější CRka mají jen 25mm.
Stejně jsou na tom motory CBDC, CBAA, CBAB, CBBB.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 27, 2019 8:04 pm Citovat
turbo kamna power
Aktivista
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 4076
Bydliště: Praha




A o jaký 1.6TDI se bavíme? O CAYx (EA189) v Octavii II apod., nebo o novějším motoru EA288 (Octavia III apod.)?

A do jakýho auta? Caddy, Octavia, Superb...?

_________________
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Polo 6N2 1.4i
Octavia II 1.6 TDI
Volvo V70 II D5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st srpen 28, 2019 9:06 pm Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1607
Bydliště: Ústí nad Labem




Díky za reakce. Nebavím se ani tak o dynamice a výkonu, spíš mi jde o to, jak to je s životností, respektive poruchovostí.
Když se začaly 1,6 montovat, tak všichni nadávali jaké to jsou močky (asi jako když nastoupilo PD místo rotačky) a mě by zajímalo, jestli ty řeči byly opodstatněné, nebo ne. Díky

Jinak mám představu tak rok 2013+. Ze sedaček v Oktě mě bolí záda, tak jsem myslel supa nebo passata, eventuelně tourana ale s tou 1,6 to nebude asi žádná sláva, jenže cena je tam většinou dosti nižší.

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt srpen 29, 2019 8:36 am Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9369
Bydliště: Vysočina




A proč chceš zrovna koncern? Je přece tolik jiných značek na trhu. Levnějších, lepších......

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt srpen 29, 2019 9:55 am Citovat
astra-11
Přispěvovatel
Založen: 20.1.2012
Příspěvky: 269
Bydliště: Pha




To je jasný, koupila hjnujdaje a na do smrti kjunda je.

_________________
Cus
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt srpen 29, 2019 11:47 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18239




No já nevím, ale dělali test s Hiundaiem nebo Kijou v dieselu , to je v podstatě jedno a po najetí 360000km koukali jako sůvy z nudlí, v jak málo poškozeněm stavu auto bylo, motor šlapal neustále jako hodinky , atd. atd. , bohužel v Čechách stejně jako u blbečků z TOP GEARU preferují novináři domácí značky-u nás jednu..Ale osobně věřím, že chvála na motor 1,6 TDI v novém voze Š Skala je oprávněný..Už měli čas motor dodělat, což je koncernová specialita..Nejdřív hrozná reklama, umějí lapit všechny nadšence s omezeným hledím , ale pak jsou úpravy za pochodu, nové modifikace, písty napínáky , atd. s vysvětlením, že původní provedení PŘECE NEMOHLO FUNGOVAT, ale ten průser zaplatí zákazník..A ti blbci přesto jdou opět do nového modelu, i když mají plnou garáž nahromaděných dílů, které zaplatili, vymontovali a schovali..Je to zvláštní odrůda, mne by tohle uráželo, dělat ze mne vola.. Smutn?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt srpen 29, 2019 12:18 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 7023
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)




Můj subjektivní názor na základě objektivních postojů majitelů Fabií, Octávií (a jejich koncernových "odvozenin") zní následovně: NEBRAT, došetřit na dvoulitr.

Přiznávám, že neznám nikoho, kdo by si ten motor pořídil ve Scale.

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt srpen 29, 2019 12:28 pm Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1607
Bydliště: Ústí nad Labem




O.k. díky, neřešme proč chci koncern, ale zkusme se vrátit k tématu co je na těch 1,6 tkách horšího než na dvoulitrech. Samozřejmě se nebudeme bavit o výkonu, ale o spolehlivosti.

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt srpen 29, 2019 12:45 pm Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 3724
Bydliště: Praha 5




Tak to je názor od názoru. Jak se s tím jezdí,kam,kolik a kdo,jaký servis,péče.

_________________
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S (1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 05 (jednohm.ATD LUK) brzdy 288 x 232 zatím
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 170Ps,390Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt srpen 29, 2019 12:58 pm Citovat
astra-11
Přispěvovatel
Založen: 20.1.2012
Příspěvky: 269
Bydliště: Pha




U CAYC mi odešel po 374000km jen egr (v autorizaku 23tis s prací)
jinak vše původní, DPF jen čistili, auto jezdí dle pojistky dodnes. Jo a líný to na běžný provoz nebylo...

_________________
Cus
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt srpen 29, 2019 1:05 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 7023
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)




S automatem je to neskutečně líný. A jinak EGR je běžná záležitost, která nejde odstranit, DPF častá.

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tak jak je to s 1,6 TDI?
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.