Stránka 1 z 4
Renault a časté opovrhování, ale mnohdy křivda..
Napsal: 08 zář 2019, 14:43
od jericho-3
Napsal: 10 zář 2019, 04:11
od Marek77
Proč myslíš, že mám Renaultů plnou garáž?
Napsal: 10 zář 2019, 06:28
od favo
Kamarád toho Renaulta 25 měl a jediný na co si stěžoval bylo, že mu nikdo nechce opravovat elektriku, kvůli jejímu nesmyslnýmu rozházení po celým autě.
Co mě dostalo bylo, když jsem do něj sednul a nastartoval, že na mě auto začalo německy mluvit abych si zapnul pás.
Když jsem se ho zeptal jak to jede, tak chvíli přemýšlel a pak řekl, jinak než jsme zvyklí, prostě jezdí to jinak.
Napsal: 10 zář 2019, 06:49
od Grunt
Moje první auto byl R19 1.7 54kw potom jsem měl R19 16V (vlastně mám furt) no v dobrým na to vzpomínám i na kámošovu nevadu byly to dobrý auta pohodlný a zároveň sportovně naladěný... teď mám Tdička ale jen kvůli motoru zvytek se nedá srovnat
Napsal: 10 zář 2019, 10:55
od jericho-3
Jak píše favo,tak přesně to mne rozčilovalo..pořád nějaké kecy, kterým jsem nerozumněl, nakonec jsem doplnil ostřikovač a byl klid. Ale i Peugeot tohle vyváděl..Musím ale říci, že Renault za socíku byl etalon komfortu a spolehlivosti..Zrovna předevčírem, jsem zpovídal kámoše, který za život měl snad 60 aut včetně R 16, /stejně jako můj druhý kámoš, který vlastnil R 16 TSI a dodnes jej považuje za to nejlepší, co kdy zažil/ tak řekni, co se tam sralo a jaký jsi z toho měl dojem/jeli jsme v MB C /CDI/..Není to automechanik, ale auta miluje, a povídá, já jej koupil v pěkném stavu, měl najeto asi 120000km a nic jsem s ním nedělal, jen jezdil a bylo to pohodlnější, než tento MB..Byl to tehdy náš sen, ale musím říci, že po revoluci, kdy se sem tahali různé "vraky" za 2000DM, jsem nadával jako špaček, dokonce i v záchvatu vzteku něco o požíračích žab..A musím říci, že jsem nadával na ten státní podnik, ale pravda je, že úroveň ta továrna vždy měla a Marek 77 není žádný amater, proto taky jich má plnou garáž.A já jsem rád, že někdo kdo to užívá nás může poučit...

Napsal: 10 zář 2019, 11:58
od A6TDI
Tady mel jeden mechanik z renaultu bacaru v cernym , dycky sem obdivoval
Dobrej pokracovatel muze byt safrane biturbo
Bohuzel to vse neopravitelne shnije
R19 16v to je taky pecka
Napsal: 10 zář 2019, 12:43
od rudy5
Kamaratov foter ked sme my jazdili na skodovkach 105 tak on mal renault 11 1.6,D ,tak pohodlne auto vtedy som nevidel malo to zralo luxus vozenie .
Napsal: 10 zář 2019, 13:58
od A6TDI
Jj presne tak pohodlny a jelo to jak drak my meli teda td myslim
Napsal: 10 zář 2019, 16:07
od Marek77
Fakt je, že každá značka má své mouchy. Nemá cenu tady něco vychvalovat, protože jinde se to samé třeba nepovedlo. Motor 2,2 dCi se Renaultu třeba právě moc nepovedl, naopak nesmrtelný je 1,6 16V a velmi dobré jsou i 1,5 dCi všech výkonů. A kdo si myslí, že koncernové TDI jsou vrcholem vědeckotechnické revoluce, nikdy neseděl v Laguně III 2,0 dCi 131 kW.
Motory TCe oproti TSi nemají absolutně žádný konstrukční problém, zatímco koncern něco pustí mezi lidi a pak to pět let vychytává. Absolutní vrchol jsou pochopitelně 2,0 TCe s HP turbem, kde výkony jsou takové, na které koncern může zapomenout i s dnešními technologiemi. Svezte se s deset let starým Megane III RS a fungl novou OIII RS hodíte do škarpy. A to nemluvím o Megane IV RS.....
Motory Renault mají vynikající spotřebu paliva, na to koncern nemá a nikdy neměl. Moje žena jezdí se sedmimístným Grand Scenicem v benzínu za nižší spotřebu, než jezdilo Galaxy v naftě. Já s Meganem jsem do 4,5 litru i v zimě. Kultivovanost chodu je taky úplně jinde. Neznám dolévání oleje ani u jednoho motoru. Žena má na Scénicu čtvrt milionu a při výměně oleje chybějí necelé dvě deci.
Čeho si u Renaultů cením nejvíc? Nereznou. Vůbec. Ani po 15 letech na tom nenajdete vůbec nic.
Doma je pět Renaultů. Moje dva a dceřin (v podpisu), tchán má Scénic I 1,6 16V a teta mojí ženy Clio IV 1,2 16V. Všechny mám v prackách. Krom běžného servisu a věcí vyplývajících z normálního provozu mě nic jiného nezajímá. Prostě spolehlivá a provozně levná auta s komfortním podvozkem a skvělými motory.
Nedávno jsem se svezl s Megane IV v motorizaci 1,2 TCe 97 kW. Motor není slyšet ani při rychlosti přes 150 za hodinu, šest kvaltů odstupňovaných jako u naftové motorizace (na šestku při 2000 rpm to mělo asi 96 km/h). Skvělý podvozek, pohodlí, prostor. Mám 140 kilo a dva metry, takže potřebuju hodně prostoru a tady jako fakt není problém. Výkon víc než dostačující, maximum točivého momentu odspodu. A když se s tím jede normálně, dá se i za 4,5 litru, stylem důchodce i lehce přes čtyři. Když jsem to honil jak nadmutou krávu, byl jsem na sedmi a půl. Zkuste to s nějakou koncernovou mrchou s motorem TSi
Vlastně ani nechápu lidi, co pořád dokola slepě kupují škodovky. Zajímal by mě jediný rozumově zdůvodnitelný argument. Moji známí jsou mi svědky, že ještě před několika málo lety jsem tvrdil, že Renault mi do baráku nesmí. Teď jich je doslova plný barák a jsem tomu věru rád. Nic jiného nechci.
Napsal: 10 zář 2019, 17:44
od Jarda-k
To máš na mysli to 1,2 TCe co při větším podílu kratších jízd dokáže být zcela opotřebené po 30 tkm?
https://www.auto.cz/motory-renault-0-9- ... vih-129251
Napsal: 10 zář 2019, 18:06
od ROMEK
Marku to myslíš važne že 1,5 dci je podarený. Možno motor ale co palivový system kde je čerpadlo zasere šponama celu nadrž a hadice ze vstrekama.
Meganu s tymto problemem sem tu mel nekolko oprava drahšia jak cele auto
Napsal: 10 zář 2019, 18:32
od Marek77
Hoši, hoši.....

Napsal: 10 zář 2019, 18:33
od Thopr
Brácha měl kdysi Renault 5 1.4 T... To byla pila neskutečná...

Napsal: 10 zář 2019, 19:43
od Marek001
Ja som mal R5, R9, R19 a potom Megane 1 dTi ktorý ostal v rodine dodnes, už má 20 rokov ale spoľahlivejšie auto asi nepoznám. Raz sa riešil immo (klasika) a raz vyhnil držiak poistiek v motorovom priestore, inak absolútne bez porúch, ešte aj teraz by som sa na tom aute nebál ísť hocikde 1500km a späť.
Napsal: 11 zář 2019, 06:09
od ROMEK
Marek77 píše:Hoši, hoši.....

Tak si potom na mna spomen
