2.0TDi CR 81kw P2100, P2102
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0TDi CR 81kw P2100, P2102
Ahoj Kluci.
Chci se optat zda se někdo nesetkal s tímto problémem.
Na autě mě začala blikat kontrolka žhavení. Po načtení to vypsalo chyby P2100 a P2102. Po smazání se objevila vzápětí druhý den. Po hledání na internetu jsem klapku vyměnil. Koupil jsem od VDO. po adaptaci vše 2 měsíce fungovalo a teď se ta závada opět vyskytuje. cca každý týden. Je možné že by klapka byla vadná? Není třeba nějaká bolest v kabeláži v některých místech? Na reklamaci mě klapku asi nevezmou když bude za ty dva měsíce zase špinavá.
děkuji.
Chci se optat zda se někdo nesetkal s tímto problémem.
Na autě mě začala blikat kontrolka žhavení. Po načtení to vypsalo chyby P2100 a P2102. Po smazání se objevila vzápětí druhý den. Po hledání na internetu jsem klapku vyměnil. Koupil jsem od VDO. po adaptaci vše 2 měsíce fungovalo a teď se ta závada opět vyskytuje. cca každý týden. Je možné že by klapka byla vadná? Není třeba nějaká bolest v kabeláži v některých místech? Na reklamaci mě klapku asi nevezmou když bude za ty dva měsíce zase špinavá.
děkuji.
O1 81kw ASV, sprint 764
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
je kupovaná v Autokelly. Tak pokud to bude ona tak to tam vyreklamuju.roman1648 píše:Nevím jak klapka ale kolega ted reklamoval po sobě 3 váhy vzduchu VDO, možná jen náhoda ale nevím no
Já před nějakou dobou EGR pierburg na Q7, měsíc šlapal a pak prostě odešel, reklamaci mi uznali - to že je špinavej nevadí, tak jezdil v autě no a?
O1 81kw ASV, sprint 764
no, připrav se na debilní otázky ohledně odbornosti montáže atd...
my reklamace do APM nebo Elitu řešíme přímo přes obchoďáka protože jinak je to s reklamacemi vopruz
díl posílají ( udajně ) na posouzení k výrobci atd, ten EGR mi vyreklamovali tak za měsíc a půl tak nepočítej s tím že odejdeš s novým dílem výměna kus za kus
my reklamace do APM nebo Elitu řešíme přímo přes obchoďáka protože jinak je to s reklamacemi vopruz
díl posílají ( udajně ) na posouzení k výrobci atd, ten EGR mi vyreklamovali tak za měsíc a půl tak nepočítej s tím že odejdeš s novým dílem výměna kus za kus
To mě je úplně jasné, že budu muset koupit jiný a na tento si počkat zda reklamaci uznají a nebo si to dám do police. Jezdit však musím no.roman1648 píše:no, připrav se na debilní otázky ohledně odbornosti montáže atd...
my reklamace do APM nebo Elitu řešíme přímo přes obchoďáka protože jinak je to s reklamacemi vopruz
díl posílají ( udajně ) na posouzení k výrobci atd, ten EGR mi vyreklamovali tak za měsíc a půl tak nepočítej s tím že odejdeš s novým dílem výměna kus za kus
O1 81kw ASV, sprint 764
P2100 / 18532
Throttle Actuator Control Motor, Control Circuit
Possible symptoms:
Fault light (MIL) is on
Emission light is on
Possible causes:
Wiring and / or connections defective
Throttle position motor defective
ECU defective (unlikely but not impossible)
Possible solutions:
Check / repair wiring and connections
Check (measured value blocks) / replace Throttle position engine
Check (measured value blocks) / replace ECU
-----------------------------------------------------------
P2102 / 18534
Throttle Actuator Control Motor, Signal too Low
Possible symptoms:
Fault light (MIL) is on
Emission light is on
Possible causes:
Fuse (s) make poor contact or are defective
Wiring and / or connections defective
Throttle position motor defective
ECU defective (unlikely but not impossible)
Possible solutions:
Check / replace fuse (s)
a) take out the fuse (s)
b) clean the ends of the fuse (s) (sand very lightly with fine sandpaper, then a little bit of contact spray on it)
c) measure fuse (s) with a multimeter (the fuse (s) sometimes looks great, but appearances can be deceiving)
d) replace / replace fuse (s)
sometimes nothing is visible on the outside of the fuse box, but inside the fuse box is defective
e) Is the part where you press the fuses oxidized or melted?
Check / repair wiring and connections
Check (measured value blocks) / replace Throttle position engine
Check (measured value blocks) / replace ECU
Throttle Actuator Control Motor, Control Circuit
Possible symptoms:
Fault light (MIL) is on
Emission light is on
Possible causes:
Wiring and / or connections defective
Throttle position motor defective
ECU defective (unlikely but not impossible)
Possible solutions:
Check / repair wiring and connections
Check (measured value blocks) / replace Throttle position engine
Check (measured value blocks) / replace ECU
-----------------------------------------------------------
P2102 / 18534
Throttle Actuator Control Motor, Signal too Low
Possible symptoms:
Fault light (MIL) is on
Emission light is on
Possible causes:
Fuse (s) make poor contact or are defective
Wiring and / or connections defective
Throttle position motor defective
ECU defective (unlikely but not impossible)
Possible solutions:
Check / replace fuse (s)
a) take out the fuse (s)
b) clean the ends of the fuse (s) (sand very lightly with fine sandpaper, then a little bit of contact spray on it)
c) measure fuse (s) with a multimeter (the fuse (s) sometimes looks great, but appearances can be deceiving)
d) replace / replace fuse (s)
sometimes nothing is visible on the outside of the fuse box, but inside the fuse box is defective
e) Is the part where you press the fuses oxidized or melted?
Check / repair wiring and connections
Check (measured value blocks) / replace Throttle position engine
Check (measured value blocks) / replace ECU
Pondělí,09,Září,2019,14:38:34:00001
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows XP x86
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.vag-com.com
VIN: TMBHN61Z1D2039632 Výrobní štítek:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 NR HW: 03L 906 018 BR
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H25 9978
Kódování: 00190012042400080000
Číslo dílny: WSC 25518 260 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NR 003006 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MT.rod
VCID: 071CA380BE2D3579A8-8052
2 závad nalezeno.
5290 - Rízení škrticí klapky
P2100 00 [032] - prerušení
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 4
Kilometry: 241504 km
Datum: 2078.14.12
Čas: 18:59:51
Otáčky motoru: 1312.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 30.2 %
Rychlost vozidla: 11 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 16 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 16 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 14.480 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 593.9 mg/stroke
Ovladač škrticí klapky: požadovaná hodnota: 100.00 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 108.50 %
Ovladač škrticí klapky: ofset zavřen: -1.05 %
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 0: 00000000
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 16: 00001011
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 24: 00110111
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 8: 00010010
5296 - Rídicí jednotka škrticí klapky; buzení servomotoru
P2102 00 [172] - signál príliš malý
Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 8
Kilometry: 241504 km
Datum: 2078.14.12
Čas: 19:00:20
Otáčky motoru: 1541.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 95.7 %
Rychlost vozidla: 25 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 20 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 17 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 14.500 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 730.5 mg/stroke
Ovladač škrticí klapky: požadovaná hodnota: 100.00 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 108.03 %
Ovladač škrticí klapky: ofset zavřen: 0.00 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Pondělí,09,Září,2019,14:44:29:00001
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows XP x86
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.vag-com.com
VIN: TMBHN61Z1D2039632 Výrobní štítek:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 NR HW: 03L 906 018 BR
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H25 9978
Kódování: 00190012042400080000
Číslo dílny: WSC 25518 260 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NR 003006 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MT.rod
VCID: 071CA380BE2D3579A8-8052
2 závad nalezeno.
5290 - Rízení škrticí klapky
P2100 00 [167] - prerušení
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 241566 km
Datum: 2078.14.13
Čas: 14:36:33
Otáčky motoru: 1318.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 42.7 %
Rychlost vozidla: 22 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 31 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 19 °C
Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
Napětí svorky 30: 14.340 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 527.0 mg/stroke
Ovladač škrticí klapky: požadovaná hodnota: 100.00 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 108.56 %
Ovladač škrticí klapky: ofset zavřen: -1.01 %
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 0: 00000000
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 16: 00001011
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 24: 00110111
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 8: 00000010
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota hrubého napětí: 4555.2 mV
5296 - Rídicí jednotka škrticí klapky; buzení servomotoru
P2102 00 [167] - signál príliš malý
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 241566 km
Datum: 2078.14.13
Čas: 14:36:31
Otáčky motoru: 1086.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 78.8 %
Rychlost vozidla: 18 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 31 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 19 °C
Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
Napětí svorky 30: 14.360 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 500.0 mg/stroke
Ovladač škrticí klapky: požadovaná hodnota: 100.00 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 108.56 %
Ovladač škrticí klapky: ofset zavřen: 0.00 %
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows XP x86
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.vag-com.com
VIN: TMBHN61Z1D2039632 Výrobní štítek:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 NR HW: 03L 906 018 BR
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H25 9978
Kódování: 00190012042400080000
Číslo dílny: WSC 25518 260 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NR 003006 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MT.rod
VCID: 071CA380BE2D3579A8-8052
2 závad nalezeno.
5290 - Rízení škrticí klapky
P2100 00 [032] - prerušení
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 4
Kilometry: 241504 km
Datum: 2078.14.12
Čas: 18:59:51
Otáčky motoru: 1312.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 30.2 %
Rychlost vozidla: 11 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 16 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 16 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 14.480 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 593.9 mg/stroke
Ovladač škrticí klapky: požadovaná hodnota: 100.00 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 108.50 %
Ovladač škrticí klapky: ofset zavřen: -1.05 %
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 0: 00000000
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 16: 00001011
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 24: 00110111
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 8: 00010010
5296 - Rídicí jednotka škrticí klapky; buzení servomotoru
P2102 00 [172] - signál príliš malý
Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 8
Kilometry: 241504 km
Datum: 2078.14.12
Čas: 19:00:20
Otáčky motoru: 1541.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 95.7 %
Rychlost vozidla: 25 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 20 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 17 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 14.500 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 730.5 mg/stroke
Ovladač škrticí klapky: požadovaná hodnota: 100.00 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 108.03 %
Ovladač škrticí klapky: ofset zavřen: 0.00 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Pondělí,09,Září,2019,14:44:29:00001
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows XP x86
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.vag-com.com
VIN: TMBHN61Z1D2039632 Výrobní štítek:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 NR HW: 03L 906 018 BR
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H25 9978
Kódování: 00190012042400080000
Číslo dílny: WSC 25518 260 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NR 003006 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MT.rod
VCID: 071CA380BE2D3579A8-8052
2 závad nalezeno.
5290 - Rízení škrticí klapky
P2100 00 [167] - prerušení
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 241566 km
Datum: 2078.14.13
Čas: 14:36:33
Otáčky motoru: 1318.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 42.7 %
Rychlost vozidla: 22 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 31 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 19 °C
Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
Napětí svorky 30: 14.340 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 527.0 mg/stroke
Ovladač škrticí klapky: požadovaná hodnota: 100.00 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 108.56 %
Ovladač škrticí klapky: ofset zavřen: -1.01 %
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 0: 00000000
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 16: 00001011
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 24: 00110111
Ovladač škrticí klapky: stav-Bit 8: 00000010
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota hrubého napětí: 4555.2 mV
5296 - Rídicí jednotka škrticí klapky; buzení servomotoru
P2102 00 [167] - signál príliš malý
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 241566 km
Datum: 2078.14.13
Čas: 14:36:31
Otáčky motoru: 1086.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 78.8 %
Rychlost vozidla: 18 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 31 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 19 °C
Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
Napětí svorky 30: 14.360 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 500.0 mg/stroke
Ovladač škrticí klapky: požadovaná hodnota: 100.00 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota: 108.56 %
Ovladač škrticí klapky: ofset zavřen: 0.00 %
O1 81kw ASV, sprint 764
+ Výpis z diagnostiky o nefunkčnosti el. dílu...roman1648 píše:no, připrav se na debilní otázky ohledně odbornosti montáže atd...
my reklamace do APM nebo Elitu řešíme přímo přes obchoďáka protože jinak je to s reklamacemi vopruz
díl posílají ( udajně ) na posouzení k výrobci atd, ten EGR mi vyreklamovali tak za měsíc a půl tak nepočítej s tím že odejdeš s novým dílem výměna kus za kus