stráca sa chladiaca kvapalina golf 4 1.9 tdi PD 74kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
risoK
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 zář 2019, 15:03
Bydliště: Lučenec, Slovenská republika

stráca sa chladiaca kvapalina golf 4 1.9 tdi PD 74kw

Příspěvek od risoK »

nazdar, pred cca 2 mesiacmi sa menila hlava motora kvoli "vyklepanym" sachtam na vstekovacoch, hlava bola vymenena za prevlozkovanu,zarovnanu a odtlakovanu. problem je ten ze od vtedy mi mizne voda,nie vela ale straca sa. pred vymenou s povodnou hlavou sa nestracala a pod autom neni nic natecene. Moze to zrat vodu cez nove tesnenie na hlave? ked som len tak letmo poueral hlavu tak v okoli zhavicov boli jemne prasklinky neviem ci by to mohol byt problem do buducna. dakujem
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Ty praskliny kolem díry na žhaviče a kolem díry pro trysku u PD bývaj normální.Někdy se ale stane že při tlakování hlavy nic neteče ale po utažení na blok to může začít.To je ale málo pravděpodobný.Hadice jsou po jízdě natlakovaný?
Pokud se ztrácí málo, je možný že někde uniká z přírub nebo vodní pumpy nebo někde ve spoji ale kapalina se stačí odpařit a nic nepoznáš.Nejlíp natlakovat systém přípravkem a sledovat úniky za studena.Přípravek na tlakování se dá udělat ze staršího víčka z vyrovnávací nádobky a to tak že se na víčko naroubuje nějakým způsobem ventilek z duše a kompresorem přes manometr natlakuje.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
risoK
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 zář 2019, 15:03
Bydliště: Lučenec, Slovenská republika

Příspěvek od risoK »

ano nadobka je po jazde natlakovana, je to normalny jav?
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

To ze je po jazde natlakovana je normalne, uniky kvapaliny by si ale mal vidiet, ano voda sa odpari ale nemrznuca zmes ti v tom mieste zaschne a tam uvidis ruzovu stopu, takze ak nikde nic nie je tak reklamovat hlavu, mozno pri dotahovani vznikla nejaka prasklinka cez ktoru to unika co je asi pravdepodobne ked dovtedy si nemal problem. Blok motora ste merali nez ste osadili hlavu ci nie je prehnuty? Ak motor dlhsie stoji, startuje dobe? Myslim nastartuje bez problemov na vsetky 4 valce?
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Zásadní otázka taky je zda byl dodržen správný postup dotahování a momenty šroubů hlavy, to může taky nadělat paseku.
Značka těsnění pod hlavou ?
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
risoK
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 zář 2019, 15:03
Bydliště: Lučenec, Slovenská republika

Příspěvek od risoK »

znacku tesnenia neviem ani to ci boli pouzite spravne momenty,ale myslim ze to chlap nerobil prvykrat a je to znamy cize by to ani neodflakol, a so startom nemam problem chyta na brnk
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“