Dodělání chladiče spalin 1.9 Tdi PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51

Dodělání chladiče spalin 1.9 Tdi PD

Příspěvek od Kolix »

Máte někdo zkušenosti s doděláním chladiče spalin???

Mám něco najeto s 1.4 16v, ten motor byl v ohřívání a topení fakt top.
V dalších věcech už TOP nebyl :D

Nyní mám Ibizu 1.9 Tdi ATD, a ohřívání motoru a následné topení je oproti 1,4 16v opravdu děs běs...

Vím že ty novější Ibi s motorem AXR co plní normu Euro 4, mají chladič spalin.
Co mám načteno tak tyto motory se ohřívají o dost lépe, je to dáno tím chladičem, někdo ho odpojoval a prý hrůza.

Logicky on to sice je chladič, ale zároveň ohřev chladící kapaliny od výf. spalin.

Dotaz tedy zní: lze tento chladič použít i na starší ATD??? Samozřejmě potřebné díly, to je jasné, ale je něco jinak v SW? Nebo stačí napojit trubky, hadice na vodu a jede se?

Díky, moc mi to pomůže, rád bych nečekal takovou dobu než si budu moct zapnout topení (LOL) :D
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51

Příspěvek od Kolix »

Jen dodám foto aby bylo jasné, co myslím přesně ;)

Bohůžel Ibiza ani Fabie už nemají ohřev vody pomocí těch 3. žhaviček, tak bych rád dodělal alespoň toto:

Obrázek
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vše na dodělání asi mám
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

prirubu na vodu se zhavkama dat taky muzes
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Několik chladicu se mi tu taky povaluje....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

je mozma dodelavka aj na rotacku?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

aughostino píše:je mozma dodelavka aj na rotacku?
jasne, neviem ci to bude plug n play, ale ak si trochu zrucny tak to isto pojde. Tiez som to mal v plane, ale kedze mam staru hrcu, nemam velku chut do toho tisnut peniaze.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a já jsem to raději demontoval.. :-)
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51

Příspěvek od Kolix »

Zprovoznit to půjde, co jsem tak pozjistil.

Dokázal byste někdo poradit jak zapojit hadice, aby to fungovalo?? Kdyby jste někdo hodil foto z etky, tak by to bylo TOP. Potřebuju vědět co je potřeba všechno za hadice a různý mezikusy Tčka atd..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tam snad nepotřebuješ nic, zapojit do hadice co jde do topení a je to.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ono je taky rozdíl chladič a chladič....

Obrázek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51

Příspěvek od Kolix »

Pro info ostatním, co si chtěj v autě zakurit, dřív, než zmrznou (LOL)

Udělal jsem na zimu EGR ON, a při té příležitosti namontoval ten menší chladič z Fab. AXR.

Auto se ohřívá o něco líp, rychleji. Čeho jsem si všiml je to, že při studeným startu má motor tišší chod, jak násává teplý spaliny, neni to takovy Zetor (noteeth) ;)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

ideální bys měl elektrické PTC z fabie...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

On tam v té ibize to PCTčko musí mít taky ne? To už by dávno umrznul a nebyl tady na foru. Pédo bez žhavičů a nebo PTC snad v zimě nejde ani provozovat. Okno by ti rozmrzlo po 20km jízdy, nic moc myslím
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

mate niekto dorobene PTC v golfe 4? pripadne ci to existuje aj original
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“