Sharan / Alhambra 1. generace - na co si dát pozor?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Sharan / Alhambra 1. generace - na co si dát pozor?
Zdravím, obracím se na zdejší osazenstvo s prosbou o rady. Zamýšlím koupit Sharana nebo Alhambru a z pro mě daných důvodů zvažuji první generaci.
Mělo by se jednat o vůz s pohonem předních kol, motor 1,9 PD 96kW a preferoval bych Shrana. Pakliže by mi někdo byl schopen a ochoten říct dostatečné důvody proč se ubírat cestou Alhambry, rád svůj záměr na základě dostatečných podnětů změním.
"Pasti" týkající se motoru jsou mi známy z platformy Golfa apod., můj zájem budí spíš problémy týkajících se spíše těchto konkrétních modelů.
Předem děkuji za odpovědi k tématu.
PS: reakce typu "kašli na první generaci" jsou zbytečné, už jsem se rozhodl pro první
PSS: Galaxy raději ně, Fordům prostě nevěřím, měl jsem jich dostatek na to, aby byl můj postoj oprávněný
Mělo by se jednat o vůz s pohonem předních kol, motor 1,9 PD 96kW a preferoval bych Shrana. Pakliže by mi někdo byl schopen a ochoten říct dostatečné důvody proč se ubírat cestou Alhambry, rád svůj záměr na základě dostatečných podnětů změním.
"Pasti" týkající se motoru jsou mi známy z platformy Golfa apod., můj zájem budí spíš problémy týkajících se spíše těchto konkrétních modelů.
Předem děkuji za odpovědi k tématu.
PS: reakce typu "kašli na první generaci" jsou zbytečné, už jsem se rozhodl pro první
PSS: Galaxy raději ně, Fordům prostě nevěřím, měl jsem jich dostatek na to, aby byl můj postoj oprávněný
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nepleteš si trochu generaci a facelift?vilik píše:1,9 PD 96 kW není první generace.
Všem děkuji za reakce.
Mám to chápat tak, že prostě jediným problémem (motory vyjímaje) je "pouze" koroze?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Přesně tak. První generace jsou vozy do roku 2000. Facelift u nich proběhl v roce 1998, ovšem jen velmi nenápadný a kdo to nevěděl, skoro nic nepoznal.
Model 2001- je druhá generace. U Galaxy do roku 2006, pak Ford z fúze odstoupil a třetí generaci si postavil sám. Sharan a Alhambra držely model až do roku 2010. Facelitr u druhé generace proběhl v roce 2003 jako model 2004-.
Fotky máš od vilika (tímto ho srdečně zdravím ).
Model 2001- je druhá generace. U Galaxy do roku 2006, pak Ford z fúze odstoupil a třetí generaci si postavil sám. Sharan a Alhambra držely model až do roku 2010. Facelitr u druhé generace proběhl v roce 2003 jako model 2004-.
Fotky máš od vilika (tímto ho srdečně zdravím ).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Mám Galaxy 2002 z forda to má jen znak a pár detailů jinak komplet VW... závady stabilizačky furt dokola (ale to bude těma 17" a špatnýma cestama) něco mi tam vybíjí baterku nejspíš to budou budíky... ale jinak vše v pohodě zrovna mě nenapadá závada která by se jiným autům vyhýbala...
ještě si tak vzpomínám častá závada prodloužení poloosy ale to se mi zatím vyhnulo
ještě si tak vzpomínám častá závada prodloužení poloosy ale to se mi zatím vyhnulo
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Jooo to je ta trubka v ty pěně v pravo.dreizig5 píše:a ještě klima,málo u kterých drží
No pokud tyhle jemný závady tak ještě nefunkční bufík.
Netěsný vedení pro zadní topení.
Vysvícený čočky xenonu vytopeny jednotky xenonu.
Vyčvachtaný futra v převodovce.
Pokud to tahalo vymlacený silenty zadní nápravy.
Kabely pátých dveří.
Zarezlý matky tlumičů jak se tam drží voda.
Táhla steračů.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
určitě nekupovat auto s dvouzónovou klímou - výdechy ze stropu
a ta koroze není obyčejná koroze - je to fordí koroze = průser. na těchto autech myslím není nic pozink...
96kW aby bylo pěkné se bude blbě shánět, většina aut je shnilých.. neshnilé bude tak z jihu francie, nebo itálie (to zas bude zřejmě po smrti mechanicky)
možná spíš uvažovat nad nějakým novějším rokem s 85kW BVK - docela fajn motor a má EURO4
a ta koroze není obyčejná koroze - je to fordí koroze = průser. na těchto autech myslím není nic pozink...
96kW aby bylo pěkné se bude blbě shánět, většina aut je shnilých.. neshnilé bude tak z jihu francie, nebo itálie (to zas bude zřejmě po smrti mechanicky)
možná spíš uvažovat nad nějakým novějším rokem s 85kW BVK - docela fajn motor a má EURO4