filtry

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

filtry

Příspěvek od Zdenda »

(offtopic) No ty vole ! Koukal jsem po těh filtrech (palivových) a ten, ze kterýho už rovnou čouhaji trubky na napojení hadic stojí nejlevnější asi 400 Kč, narozdíl od těch výměnných šroubovacích patron, který se za kilo pořídí. Tak jsem pojal plán (pač mam strach, že se mi to bude zasírat častějš) že si radši někde na vrakáči seženu ten bazmek na ty šroubovací patrony. No to byste nevěřili, co je to za problém. VOběh jsem asi 6 vrakáčů, v polovině na mě rovnou čuměli jako na blbečka (měli prakticky jenom dveře, nárazníky, zrcátka a světla) ve dvou mi cpali ten držák s tou pumpičkou za 1500 :x, a v jednom mi po složitém vysvětlování slavnostně přinesli ten na jedno použití rovnou s těma trubkama a chtěli za to 500 (wallbash) Za použitej filtr (wallbash) Znáte někdo nějakou normální vrakárnu ???
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

:? :? :? No na vrakárnách jsou obecně parchanti - mám jen ty nejhorší zkušenosti. V německu maj tu hlavu pro štouboací filtry za nějákých 17,-- Euro, jenže musíš počítat porto a min. částka pro objednání je tuším 30,--- Euro - musel bys toho tam v tom shopu koupit víc či se s někym dohodnout : Viz např.:

http://www.monopoel.de/uebersicht/fk-filterkopf.html

Jinak se dá filtr, který už má ty vývody (trubky) koupit kolem 200,-- Kč, viz. např. www.autokelly.cz ( hledat: WV - GOLF II - TD - motor - filtry... ) nebo v Praze 4, MCD .
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

Anebo se podivat po inzeratech, auta na soucastky.Si myslim, ze by ten filtr nekdo za kilo pustil.
Ropák
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 03 úno 2006, 22:14

Příspěvek od Ropák »

No ani 400kč není prodělek, já ho měním preventivně co 15000km, ale jezdím na nový olej. Je to asi 2.70 na 100km!!!!!!!!!!!!!!!
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

už jsem sehnal tu hlavu na ty šroubovací patrony.
Jakž takž normální vrakárna "skoro v Praze" je v obci Sluštice, Praha východ. www.autoland.cz
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

dobré jsou také filtry z peugeotů nebo citroenů (třeba P 205, 405)
mění se tam pouze filtrační vložky (ty papírový), pak se to zase celý sešroubuje

a navíc maj některý ty filtry i vodní předehřev, ale asi s termostatem, ten by se musel vyndat. ale zas tak moc to topit nebude
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

jo a ten dekl na ten šroubovací filtr jsem koupil na vrakáči za 500 i s tím boscháckým el.předehřevem :-)
jsem si ho musel sám vyndat a on si asi nevšiml, že to tam je, nebo nevěděl, co to je :-)
+konektor do kapsy 8)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

jojo mam to ve 205 ale naohrati voleje na potrebnou teplotu to rozhodne nestaci [termostat v nem neni]
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“