plechové disky

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

plechové disky

Příspěvek od MirekX »

Máte nějaký osvědčený recept, jak bojovat s reznutím? (dodávkové disky)
Vždycky se to snažím obrousit a natřít (nastříkat) a za jednu zimu je to opět rezatý. Nějaká osvědčená základovka a barva (stříbrná)?
Díky, už mě to nebaví :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08

Příspěvek od tom hanks »

nechal jsem je otryskat , plnič a na něj polyuretan a kvalitně nastříkat aby nebyly v záhybech kde se točí vzduch z pistole jenom fleky prachu a nemám problém
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Já je dával na komaxit, ale to bylo na prvním autě a od té doby mám jen liťáky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19326
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Opískovat popř nechat chemicky odlakovat a poté nazinkovat, vyjde to na pár korun ten pozink, na něho můžeš dát ještě vrchní barvu ale pozor chce to nějakej reaktivní základ jinak to z pozinku opadá

Pokud nechceš jít cestou pozinku, opět nechat opískovat a pořádnej průmyslovej základ ( např. Etocat Epoxy primer se kterým lakujeme v práci podvozkový díly na vlaky ), na ten základ už pak jakejkoliv mokrej lak a vydrží to, to ti podepíšu
Základ je ale aby to bylo před lakováním skutečně zbaveno rzi, pokud tam nějaká zůstane, začne to lakovací systém opět "zvedat" a sloupe se to

Další možnost je kvalitně napráškovat ( lidove komaxit ). musí být opískované, poté chemická předúprava, následuje práškový základ ( používáme Tiger Dryprotector nebo lepší je švýcarský IGP Corroprimer ), na to pak druhou vrstvu prášku nebo opět mokrý lak
Nejlepší prášková lakovna co pro nás dělá je Alucolor, ale je jich dneska plno...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

V Hradešíně u Českého brodu ks za 750,-,opískovat,lakovat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19326
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To je dost,minulej týden jsem kupoval 15ky na Golf VI za 683,-kus novej a bylo na něm logo VW ( velkoobchod KK pneu )
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Já psal cenu za práci na disku,starším,jak zabránit reznutí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Poklice na to nejdou dát ? (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já to tak mám u T4, bohužel se před STK musejí puklice sundat a už podprahově technik vidí šunku a tak také k ní přistupuje. Je třeba každé "podezření" eliminovat dobrou vyzáží.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Štětka jednou za dva roky to spraví.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Disky už dnes nikde ofiko nepozinkují.
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

právě to je blbý, že kvalitní povrchovka vyjde pomalu jak nový disk :( . No tak zase flexa, dráťák a sprej :D puklice taky řešení.. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Pod poklicema akorát tak disky reznou.Ja nechal udělat komax a spárů v disku pak zalil barvou,ať to od tama nerezne.No a už 3 zimy a furt v poho.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Tak sem je nakonec nechal opískovat a komaxit - www.komaxit.wz.cz
cena 400 Kč kus + DPH, vypadají pěkně, spáru dle rady jsem ojel průhledným silikonem a uvidíme. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“