plechové disky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
plechové disky
Máte nějaký osvědčený recept, jak bojovat s reznutím? (dodávkové disky)
Vždycky se to snažím obrousit a natřít (nastříkat) a za jednu zimu je to opět rezatý. Nějaká osvědčená základovka a barva (stříbrná)?
Díky, už mě to nebaví
Vždycky se to snažím obrousit a natřít (nastříkat) a za jednu zimu je to opět rezatý. Nějaká osvědčená základovka a barva (stříbrná)?
Díky, už mě to nebaví
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Opískovat popř nechat chemicky odlakovat a poté nazinkovat, vyjde to na pár korun ten pozink, na něho můžeš dát ještě vrchní barvu ale pozor chce to nějakej reaktivní základ jinak to z pozinku opadá
Pokud nechceš jít cestou pozinku, opět nechat opískovat a pořádnej průmyslovej základ ( např. Etocat Epoxy primer se kterým lakujeme v práci podvozkový díly na vlaky ), na ten základ už pak jakejkoliv mokrej lak a vydrží to, to ti podepíšu
Základ je ale aby to bylo před lakováním skutečně zbaveno rzi, pokud tam nějaká zůstane, začne to lakovací systém opět "zvedat" a sloupe se to
Další možnost je kvalitně napráškovat ( lidove komaxit ). musí být opískované, poté chemická předúprava, následuje práškový základ ( používáme Tiger Dryprotector nebo lepší je švýcarský IGP Corroprimer ), na to pak druhou vrstvu prášku nebo opět mokrý lak
Nejlepší prášková lakovna co pro nás dělá je Alucolor, ale je jich dneska plno...
Pokud nechceš jít cestou pozinku, opět nechat opískovat a pořádnej průmyslovej základ ( např. Etocat Epoxy primer se kterým lakujeme v práci podvozkový díly na vlaky ), na ten základ už pak jakejkoliv mokrej lak a vydrží to, to ti podepíšu
Základ je ale aby to bylo před lakováním skutečně zbaveno rzi, pokud tam nějaká zůstane, začne to lakovací systém opět "zvedat" a sloupe se to
Další možnost je kvalitně napráškovat ( lidove komaxit ). musí být opískované, poté chemická předúprava, následuje práškový základ ( používáme Tiger Dryprotector nebo lepší je švýcarský IGP Corroprimer ), na to pak druhou vrstvu prášku nebo opět mokrý lak
Nejlepší prášková lakovna co pro nás dělá je Alucolor, ale je jich dneska plno...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
právě to je blbý, že kvalitní povrchovka vyjde pomalu jak nový disk . No tak zase flexa, dráťák a sprej puklice taky řešení..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Tak sem je nakonec nechal opískovat a komaxit - www.komaxit.wz.cz
cena 400 Kč kus + DPH, vypadají pěkně, spáru dle rady jsem ojel průhledným silikonem a uvidíme.
cena 400 Kč kus + DPH, vypadají pěkně, spáru dle rady jsem ojel průhledným silikonem a uvidíme.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série