DSG na rotačce úvaha
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Favo, sice jsem s DSG extra moc nenajezdil (O2 BKC, O2 Face AZV + tdi fun, S2 125kW, S3 110kW, Touran 2019 110kW... )ale nic lepšího není. Tak rychle nikdy nezařadíš.. šlápneš na plyn a zmizíš, jen to tam hází kvalty. Když je třeba si to podřadí v blesku a opět vystřelíš... Negativa jsem žádné neshledal. Umí to i najet slušnou porci km, když se o to staráš.. Kdybych kupoval novější auto tak jedině a pouze s DSG.
A ta pohoda automatu - neřešíš rozjezdy , můžeš se věnovat provozu.. jídlu, pití... čemukoliv.. klídek.. luxus, (nejen)ženské nekurví spojku a setrvák ani motor samotný...
A ta pohoda automatu - neřešíš rozjezdy , můžeš se věnovat provozu.. jídlu, pití... čemukoliv.. klídek.. luxus, (nejen)ženské nekurví spojku a setrvák ani motor samotný...
No tak napríklad presne tak ako bolo povedané, keby máš rotačku s ktorou vchceš ešte jazdiť a jazdíš sňou kopu km tak prečo nie ? Tie mokré DSG sa teda moc nesypali, vydržali kludne aj 300 000km bez akehokolvek servisu, poznám také auta a stále jazdia uplne v pohode. Povedal by som ze prave tie DSG 6 su celkom drziaky na to ako sa k tomu ludia spravaju. Tak ak by si mal naprikad uz predtym rotacku s automatom klasickym tak ktovie ako narocne by to bolo hodit tam dsg. Ale to nam mozno niekto kto to robil prezradi
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Jo Viči může to být fajn, ale jen do chvíle kdy začnou problémy a bude to chtít investice. Upřimně rychlost kterou řadím mi stačí, netrhám rekordy na okruhu abych potřeboval přeřadit v řádech milisekund. Cena opravy manuální skříně je taky úplně někde jinde a výměna oleje jednou za 5 let, kterou zvládnu doma na koleně mě taky nezrujnuje, i když je olej předražený.
Po pravdě jsem s autometem řídil jen dvě BMW, jedno mělo přes 300 kobyl a při axceleraci je fajn když to řadí rychle za tebe, ale jinak mě to nijak nenadchlo a ten pocit že si při popojíždění nebo parkování mohu nechat spojku proklouznout, je proti poskakování k nezaplacení. A i celá sestava dvouhmoty, lamely a přítlačáku mě nestojí tolik co jen zmíněné lamely v automatech a to jí nemusím měnit tak často jako třeba u sedmikvaltu DSG.
Prostě jsem asi staromilec, ale pro mě automat žádný výhody nemá.
Po pravdě jsem s autometem řídil jen dvě BMW, jedno mělo přes 300 kobyl a při axceleraci je fajn když to řadí rychle za tebe, ale jinak mě to nijak nenadchlo a ten pocit že si při popojíždění nebo parkování mohu nechat spojku proklouznout, je proti poskakování k nezaplacení. A i celá sestava dvouhmoty, lamely a přítlačáku mě nestojí tolik co jen zmíněné lamely v automatech a to jí nemusím měnit tak často jako třeba u sedmikvaltu DSG.
Prostě jsem asi staromilec, ale pro mě automat žádný výhody nemá.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Dsg je moc fajn. Měl jsem sice čest jen s 6° hlavně superby,jak 2,0 TSI,2,0 tdi i 3.6 FSI. Hlavně s tou 2.0 TSI jsem měl možnost najezdit cca 10tis km a jako blbě si zvykalo zpátky na manuál. V tom TDI to bylo takové uskákané při rozjezdu,jestli to bylo tím že spojka sepla v nižších otáčkách, nevím. Ta 3.6, stačilo hrábnout po plynu a ta rychlost opuštění křižovatky byla úžasná. S manuálem než namícháš kvalty,to jsi dávno pryč. Jediné co mi tak trochu vadí je při šlápnutí kick down ta prodleva než si podřadí.
Jinak na té 2.0 TSI je najeto momentálně cca 400 tis a v převodovce se co 60 tis mění olej s filtrem. Jinak nic... Bez poruchy.
Jinak na té 2.0 TSI je najeto momentálně cca 400 tis a v převodovce se co 60 tis mění olej s filtrem. Jinak nic... Bez poruchy.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Favo - čéče u auta s automatem, pokud je v pořádku a iu auta s dsg se žádné poskoky ani nic jiného neděje.. prostě dáš nohu z brzdy a jedeš... asi jsi jel nějakou posmrtkou..
kouzlo je i v tom, že právě žádnou spojku nemusíš nechat prokluzovat.. prostě ovládáš plynem a brzdou.. a auto jede jak potřebuješ...
speciálně u O2 - myslím manuál šestikvalt se vysral kde komu dřív, než DSG
Olej v DSG vyměníš taky doma sám...
nikdy mi nic neškubalo, neskákalo...
pro pobavení - kdysi jsem kámošovi do O2 s dsg dával rs volant s pádlama, pádla použil asi jen jednou, když je zkoušel - DSG dává kvalty tak dobře samo, že do toho netřeba vůbec zasahovat..
Co se mi třeba nelíbí je u O3, S3 a podobně (nejen DSG ale i manuál)pomalá odezva na začátku sešlápnutí plynového pedálu - asi schválně.. musí se na to prostě víc šlapat..
kouzlo je i v tom, že právě žádnou spojku nemusíš nechat prokluzovat.. prostě ovládáš plynem a brzdou.. a auto jede jak potřebuješ...
speciálně u O2 - myslím manuál šestikvalt se vysral kde komu dřív, než DSG
Olej v DSG vyměníš taky doma sám...
nikdy mi nic neškubalo, neskákalo...
pro pobavení - kdysi jsem kámošovi do O2 s dsg dával rs volant s pádlama, pádla použil asi jen jednou, když je zkoušel - DSG dává kvalty tak dobře samo, že do toho netřeba vůbec zasahovat..
Co se mi třeba nelíbí je u O3, S3 a podobně (nejen DSG ale i manuál)pomalá odezva na začátku sešlápnutí plynového pedálu - asi schválně.. musí se na to prostě víc šlapat..
Prostě jsi už starý a i když se Tě tato diskuze očividně netýká, máš nutkavou potřebu nám mladým myšlenku zástavby DSG svými příspěvky za každou cenu vyvrátit, že ?favo píše:Prostě jsem asi staromilec, ale pro mě automat žádný výhody nemá.
Jsem od přírody kutil, mám prostě New Beetla s rotačkou a DSG umím sehnat kousek od nás v polsku za pár kaček.
V našem místním jazyce: "je to enem taka cypovina na dluhé zimní večery"
Neřeším jak rychle to DSG řadí a jede (na to mám právě toho Baworaka s pádly).
E91 N52B30
Nikomu nic nevyvracím, je mi to upřímně šuma fuk, a zase tak starej nejsem.
Já jsem ten poslední kdo by někomu měl kázat otom, že upravovat auta je blbost a ztráta času, o penězích ani nemluvě.
Jen jsem vyjádřil svůj názor na kombinaci DSG a rotačky a tím se nikdo řídit nemusí.
Z nudy se dělají mnohem horší věci, než je montáž automatu místo manuálu.
Viči oba víme že 6Q skříně na O2 nestály za nic, díky snaze VW ušetřit a vymýšlet vymyšlený. Mě se naštěstí tento problém s mojí ERF netýká.
Pro sichr jsem si koupil jednu do zásoby, dokud jsou.
Jak jsme psal tak s DSG osobní zkušenost nemám a vycházím jen z recenzí novinářů, osobní zkušenost mám jen se ZF u BMW a tam mě to nenadchlo, hlavně to škubání s autem při přeřazení pod plynem. Tohle z manuálu neznám.
Já jsem ten poslední kdo by někomu měl kázat otom, že upravovat auta je blbost a ztráta času, o penězích ani nemluvě.
Jen jsem vyjádřil svůj názor na kombinaci DSG a rotačky a tím se nikdo řídit nemusí.
Z nudy se dělají mnohem horší věci, než je montáž automatu místo manuálu.
Viči oba víme že 6Q skříně na O2 nestály za nic, díky snaze VW ušetřit a vymýšlet vymyšlený. Mě se naštěstí tento problém s mojí ERF netýká.
Pro sichr jsem si koupil jednu do zásoby, dokud jsou.
Jak jsme psal tak s DSG osobní zkušenost nemám a vycházím jen z recenzí novinářů, osobní zkušenost mám jen se ZF u BMW a tam mě to nenadchlo, hlavně to škubání s autem při přeřazení pod plynem. Tohle z manuálu neznám.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
no, uvidime ako si to poradi s edc15V, bude robota na dlhe zimne vecery.
....
P.S. neviete ci sa daju prehodit unasace v DQ250 za starsi typ? potrebujem tam vymysliet nejake poloosi do auta formatu Seat Cordoba 6K
....
P.S. neviete ci sa daju prehodit unasace v DQ250 za starsi typ? potrebujem tam vymysliet nejake poloosi do auta formatu Seat Cordoba 6K
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Divne že v Tom nevidíš výhodu ,výhoda je obrovská len v Tom že ideš na dovolenku a stojíš hodinu v kolone a nemusíš stále radiť ako chuj a stláčať spojku to je k nezaplatenie,jazda po meste taktiež obrovská výhoda a diaľnica ani nehovorím ešte keď máš adaptívny tempomat ,keď sa ma niečo posrat tak sa poserie ale kto sa pár krát odvezie s automatom tak je to doslova návykové .favo píše:Jo Viči může to být fajn, ale jen do chvíle kdy začnou problémy a bude to chtít investice. Upřimně rychlost kterou řadím mi stačí, netrhám rekordy na okruhu abych potřeboval přeřadit v řádech milisekund. Cena opravy manuální skříně je taky úplně někde jinde a výměna oleje jednou za 5 let, kterou zvládnu doma na koleně mě taky nezrujnuje, i když je olej předražený.
Po pravdě jsem s autometem řídil jen dvě BMW, jedno mělo přes 300 kobyl a při axceleraci je fajn když to řadí rychle za tebe, ale jinak mě to nijak nenadchlo a ten pocit že si při popojíždění nebo parkování mohu nechat spojku proklouznout, je proti poskakování k nezaplacení. A i celá sestava dvouhmoty, lamely a přítlačáku mě nestojí tolik co jen zmíněné lamely v automatech a to jí nemusím měnit tak často jako třeba u sedmikvaltu DSG.
Prostě jsem asi staromilec, ale pro mě automat žádný výhody nemá.
BMW 330 ix
Tak musím se přiznat, že na dovolenou jsem stál v koloně jen jednou a to až v Bibione, takže mě to netrápilo, ale v kolonách stojím každý den cestou z práce a popojíždím krokem směrem k domovu a to je právě to čeho se bojím u automatu, protože jsem mockrát v recenzích četl, že DSG převodovky s popojíždění v kolonách mají problém a reagují trhaně a navíc 7q DSG tím kurví suchý lamely a jde oto rychleji do kopru.
Poslední rencenze co jsem četl na nový Passat to zopakovala i u nové 7q skříně, je to prý lepší než dřív, ale stále to není příjemný natoš komfortní.
Ale musím přiznat, že můj názor na DSG či automaty obecně se může změnit, kdysi jsem taky hrděl hlásal, že TDI nikdy a ABS a Airbagy nepotřebuji, že aspoň umřu jako chlap, no a stále jsem tady, jezdím v TDI, Airbagy mám všude kolem sebe, ABS,ASR, MSR mi vůbec nevadí, ba naopak .
Třeba časem příjdu na chuť i tomu automatu, až budu starší a ještě víc pohodlnější, čas ukáže.
Poslední rencenze co jsem četl na nový Passat to zopakovala i u nové 7q skříně, je to prý lepší než dřív, ale stále to není příjemný natoš komfortní.
Ale musím přiznat, že můj názor na DSG či automaty obecně se může změnit, kdysi jsem taky hrděl hlásal, že TDI nikdy a ABS a Airbagy nepotřebuji, že aspoň umřu jako chlap, no a stále jsem tady, jezdím v TDI, Airbagy mám všude kolem sebe, ABS,ASR, MSR mi vůbec nevadí, ba naopak .
Třeba časem příjdu na chuť i tomu automatu, až budu starší a ještě víc pohodlnější, čas ukáže.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
nejake video ako to mate vyriesene na tdi s edc15 by sa nenaslo, alebo foto z instalacie?BH motor píše:Myslim si ze je to riestelne ako celok mame to overene na praktckej aplikacii. Kontaktuj dieselpower a ak nepochodís tak mozes aj mna. Mame to obaja vyriesene.
zadavatela otazky by to mohlo inspirovat, a nas ostatnych vlastne tiez
powered by rb-digital.sk_____________
favo, kdysi jsem taky testoval automaty, ty klasické , bohužel případné opravy majitele vyléčili , pokud koupili ojetinu..A pokud dnes i koupíš nové, musíš akceptovat povinnosti měnit olej i v převodovce, musiš akceptovat jejich kratší životnost atd.a platit servis.. Pokud to někomu zato stojí, proč ne. Lidé postupně akceptují cokoliv, co je in..Že v podstatě se řidič stává o..cí, který zaplatí třeba za pádla pod volantem a přitom je tam má jen na parádu je to jejich věc. Jen se divím, jak lidé kteří byli dříve zvykli na bezproblémová auta ochotně lezou do chomoutu nových úžasných věcí a pak jsou udiveni , co to vše čítá..Mám sedět v autě jako líný paša a otáčet kolečkem režimů motoru , což bude jediná práce za volantem? Jelikož ještě nejsem kriplem, auta si opravuji sám a mám ruce, volím cestu samohany....
nepropadat panice...