DSG na rotačce úvaha

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Favo, sice jsem s DSG extra moc nenajezdil (O2 BKC, O2 Face AZV + tdi fun, S2 125kW, S3 110kW, Touran 2019 110kW... )ale nic lepšího není. Tak rychle nikdy nezařadíš.. šlápneš na plyn a zmizíš, jen to tam hází kvalty. Když je třeba si to podřadí v blesku a opět vystřelíš... Negativa jsem žádné neshledal. Umí to i najet slušnou porci km, když se o to staráš.. Kdybych kupoval novější auto tak jedině a pouze s DSG.
A ta pohoda automatu - neřešíš rozjezdy , můžeš se věnovat provozu.. jídlu, pití... čemukoliv.. klídek.. luxus, (nejen)ženské nekurví spojku a setrvák ani motor samotný...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No tak napríklad presne tak ako bolo povedané, keby máš rotačku s ktorou vchceš ešte jazdiť a jazdíš sňou kopu km tak prečo nie ? Tie mokré DSG sa teda moc nesypali, vydržali kludne aj 300 000km bez akehokolvek servisu, poznám také auta a stále jazdia uplne v pohode. Povedal by som ze prave tie DSG 6 su celkom drziaky na to ako sa k tomu ludia spravaju. Tak ak by si mal naprikad uz predtym rotacku s automatom klasickym tak ktovie ako narocne by to bolo hodit tam dsg. Ale to nam mozno niekto kto to robil prezradi
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jo Viči může to být fajn, ale jen do chvíle kdy začnou problémy a bude to chtít investice. Upřimně rychlost kterou řadím mi stačí, netrhám rekordy na okruhu abych potřeboval přeřadit v řádech milisekund. Cena opravy manuální skříně je taky úplně někde jinde a výměna oleje jednou za 5 let, kterou zvládnu doma na koleně mě taky nezrujnuje, i když je olej předražený.
Po pravdě jsem s autometem řídil jen dvě BMW, jedno mělo přes 300 kobyl a při axceleraci je fajn když to řadí rychle za tebe, ale jinak mě to nijak nenadchlo a ten pocit že si při popojíždění nebo parkování mohu nechat spojku proklouznout, je proti poskakování k nezaplacení. A i celá sestava dvouhmoty, lamely a přítlačáku mě nestojí tolik co jen zmíněné lamely v automatech a to jí nemusím měnit tak často jako třeba u sedmikvaltu DSG.
Prostě jsem asi staromilec, ale pro mě automat žádný výhody nemá.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Dsg je moc fajn. Měl jsem sice čest jen s 6° hlavně superby,jak 2,0 TSI,2,0 tdi i 3.6 FSI. Hlavně s tou 2.0 TSI jsem měl možnost najezdit cca 10tis km a jako blbě si zvykalo zpátky na manuál. V tom TDI to bylo takové uskákané při rozjezdu,jestli to bylo tím že spojka sepla v nižších otáčkách, nevím. Ta 3.6, stačilo hrábnout po plynu a ta rychlost opuštění křižovatky byla úžasná. S manuálem než namícháš kvalty,to jsi dávno pryč. Jediné co mi tak trochu vadí je při šlápnutí kick down ta prodleva než si podřadí.
Jinak na té 2.0 TSI je najeto momentálně cca 400 tis a v převodovce se co 60 tis mění olej s filtrem. Jinak nic... Bez poruchy.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Favo - čéče u auta s automatem, pokud je v pořádku a iu auta s dsg se žádné poskoky ani nic jiného neděje.. prostě dáš nohu z brzdy a jedeš... asi jsi jel nějakou posmrtkou..
kouzlo je i v tom, že právě žádnou spojku nemusíš nechat prokluzovat.. prostě ovládáš plynem a brzdou.. a auto jede jak potřebuješ...

speciálně u O2 - myslím manuál šestikvalt se vysral kde komu dřív, než DSG :-)

Olej v DSG vyměníš taky doma sám...

nikdy mi nic neškubalo, neskákalo...

pro pobavení - kdysi jsem kámošovi do O2 s dsg dával rs volant s pádlama, pádla použil asi jen jednou, když je zkoušel - DSG dává kvalty tak dobře samo, že do toho netřeba vůbec zasahovat..

Co se mi třeba nelíbí je u O3, S3 a podobně (nejen DSG ale i manuál)pomalá odezva na začátku sešlápnutí plynového pedálu - asi schválně.. musí se na to prostě víc šlapat..
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

favo píše:Prostě jsem asi staromilec, ale pro mě automat žádný výhody nemá.
Prostě jsi už starý a i když se Tě tato diskuze očividně netýká, máš nutkavou potřebu nám mladým myšlenku zástavby DSG svými příspěvky za každou cenu vyvrátit, že ? (noteeth)

Jsem od přírody kutil, mám prostě New Beetla s rotačkou a DSG umím sehnat kousek od nás v polsku za pár kaček.

V našem místním jazyce: "je to enem taka cypovina na dluhé zimní večery"

Neřeším jak rychle to DSG řadí a jede (na to mám právě toho Baworaka s pádly).
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Nikomu nic nevyvracím, je mi to upřímně šuma fuk, a zase tak starej nejsem. :D
Já jsem ten poslední kdo by někomu měl kázat otom, že upravovat auta je blbost a ztráta času, o penězích ani nemluvě.
Jen jsem vyjádřil svůj názor na kombinaci DSG a rotačky a tím se nikdo řídit nemusí.
Z nudy se dělají mnohem horší věci, než je montáž automatu místo manuálu.

Viči oba víme že 6Q skříně na O2 nestály za nic, díky snaze VW ušetřit a vymýšlet vymyšlený. Mě se naštěstí tento problém s mojí ERF netýká.
Pro sichr jsem si koupil jednu do zásoby, dokud jsou.

Jak jsme psal tak s DSG osobní zkušenost nemám a vycházím jen z recenzí novinářů, osobní zkušenost mám jen se ZF u BMW a tam mě to nenadchlo, hlavně to škubání s autem při přeřazení pod plynem. Tohle z manuálu neznám.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

To zkus kdyz nic velka zkusenost pro tebe co do mechanika konstruktera Ja mit moznost a zajem tak jz to tam mlatim
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

no, uvidime ako si to poradi s edc15V, bude robota na dlhe zimne vecery.
....
P.S. neviete ci sa daju prehodit unasace v DQ250 za starsi typ? potrebujem tam vymysliet nejake poloosi do auta formatu Seat Cordoba 6K
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

unašeče pasují z 02M, jen se musí shodit krycí plast co chrání gufero.

netopier píše:no, uvidime ako si to poradi s edc15V, bude robota na dlhe zimne vecery.
....
P.S. neviete ci sa daju prehodit unasace v DQ250 za starsi typ? potrebujem tam vymysliet nejake poloosi do auta formatu Seat Cordoba 6K
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

favo píše:Jo Viči může to být fajn, ale jen do chvíle kdy začnou problémy a bude to chtít investice. Upřimně rychlost kterou řadím mi stačí, netrhám rekordy na okruhu abych potřeboval přeřadit v řádech milisekund. Cena opravy manuální skříně je taky úplně někde jinde a výměna oleje jednou za 5 let, kterou zvládnu doma na koleně mě taky nezrujnuje, i když je olej předražený.
Po pravdě jsem s autometem řídil jen dvě BMW, jedno mělo přes 300 kobyl a při axceleraci je fajn když to řadí rychle za tebe, ale jinak mě to nijak nenadchlo a ten pocit že si při popojíždění nebo parkování mohu nechat spojku proklouznout, je proti poskakování k nezaplacení. A i celá sestava dvouhmoty, lamely a přítlačáku mě nestojí tolik co jen zmíněné lamely v automatech a to jí nemusím měnit tak často jako třeba u sedmikvaltu DSG.
Prostě jsem asi staromilec, ale pro mě automat žádný výhody nemá.
Divne že v Tom nevidíš výhodu ,výhoda je obrovská len v Tom že ideš na dovolenku a stojíš hodinu v kolone a nemusíš stále radiť ako chuj a stláčať spojku to je k nezaplatenie,jazda po meste taktiež obrovská výhoda a diaľnica ani nehovorím ešte keď máš adaptívny tempomat ,keď sa ma niečo posrat tak sa poserie ale kto sa pár krát odvezie s automatom tak je to doslova návykové .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak musím se přiznat, že na dovolenou jsem stál v koloně jen jednou a to až v Bibione, takže mě to netrápilo, ale v kolonách stojím každý den cestou z práce a popojíždím krokem směrem k domovu a to je právě to čeho se bojím u automatu, protože jsem mockrát v recenzích četl, že DSG převodovky s popojíždění v kolonách mají problém a reagují trhaně a navíc 7q DSG tím kurví suchý lamely a jde oto rychleji do kopru.
Poslední rencenze co jsem četl na nový Passat to zopakovala i u nové 7q skříně, je to prý lepší než dřív, ale stále to není příjemný natoš komfortní.

Ale musím přiznat, že můj názor na DSG či automaty obecně se může změnit, kdysi jsem taky hrděl hlásal, že TDI nikdy a ABS a Airbagy nepotřebuji, že aspoň umřu jako chlap, no a stále jsem tady, jezdím v TDI, Airbagy mám všude kolem sebe, ABS,ASR, MSR mi vůbec nevadí, ba naopak .
Třeba časem příjdu na chuť i tomu automatu, až budu starší a ještě víc pohodlnější, čas ukáže.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Brácho má A6 3.0tdi tam je hydromenic a mne sa na Tom vozí príjemné

O Tom DSG 7 som aj ja o Tom čítal ale mali to sa mi vidí iba nejaké motory s tým problém ,testovali tiež nový Mercedes B a tam bolo suché DSG a tiež s tým mala tá baba problémy v teste pri rozbiehaní .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

BH motor píše:Myslim si ze je to riestelne ako celok mame to overene na praktckej aplikacii. Kontaktuj dieselpower a ak nepochodís tak mozes aj mna. Mame to obaja vyriesene.
nejake video ako to mate vyriesene na tdi s edc15 by sa nenaslo, alebo foto z instalacie?
zadavatela otazky by to mohlo inspirovat, a nas ostatnych vlastne tiez
powered by rb-digital.sk_____________
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

favo, kdysi jsem taky testoval automaty, ty klasické , bohužel případné opravy majitele vyléčili , pokud koupili ojetinu..A pokud dnes i koupíš nové, musíš akceptovat povinnosti měnit olej i v převodovce, musiš akceptovat jejich kratší životnost atd.a platit servis.. Pokud to někomu zato stojí, proč ne. Lidé postupně akceptují cokoliv, co je in..Že v podstatě se řidič stává o..cí, který zaplatí třeba za pádla pod volantem a přitom je tam má jen na parádu je to jejich věc. Jen se divím, jak lidé kteří byli dříve zvykli na bezproblémová auta ochotně lezou do chomoutu nových úžasných věcí a pak jsou udiveni , co to vše čítá..Mám sedět v autě jako líný paša a otáčet kolečkem režimů motoru , což bude jediná práce za volantem? Jelikož ještě nejsem kriplem, auta si opravuji sám a mám ruce, volím cestu samohany.... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“