1,6 TDI výměna palivového filtru

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

1,6 TDI výměna palivového filtru

Příspěvek od Jarda-k »

Vím, že filtr stačí zalejt naftou a motor bez problémů nastartuje, ale po správnosti se má diagnostikou spustit palivové čerpadlo a to systém naplní.
Chtěl bych poprosit jestli by mi někdo nenapsal jak na to přes VCDS. Předem děkuji.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 1,6 TDI výměna palivového filtru

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda-k píše: Chtěl bych poprosit jestli by mi někdo nenapsal jak na to přes VCDS. Předem děkuji.
co třeba párkrát zapnout klíček než tasit vaga, čerpadlo máš podle mě v akčních členech ;)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Ale jo, tak to dělám normálně. Natáhnu naftu a pak několikrát zapnu klíček. Ale prostě to chci zkusit sofistikovaněji.
Měl jsem za to, že tam je přímo kolonka odvzdušnění palivového systému, tak jsem to chtěl zkusit.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Proč dělat něco jednoduše,když to jde složitě. No,zákazník to zaplatí ( to víte,to se musí přes PC a to něco stojí).
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Ale houby, prostě mě to jen zajímá. Navíc nejsem žádný servis a diagnostiku jsem nikdy nikomu nepočítal.
Navíc co je na tom složitýho? Dáš suchej filtr a spustíš podávací čerpadlo aby protočilo naftu. Přijde mi to jako čistá práce.
Proto jsem chtěl vědět kde přesně to najdu abych nemusel laborovat....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jde to přes akční členy a možná tam je přímo kolonka odvzdušnění palivové soustavy, kde to spíná obě el. čerpadla, taky to tak dělám, než trápit startér
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

01-motor a 04-zakladní nastavení položka v menu ide00470
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Tohle je přesně odpověď kterou jsem chtěl. Děkuji
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

dreizig5 píše:01-motor a 04-zakladní nastavení položka v menu ide00470
Tak vyzkoušeno a krásně to funguje. Zadal jsem 30 s a 30 l. Bylo slyšet, že tam lítá ještě nějaký vzduch, tak jsem to ještě jednou zopakoval a vše OK.
Start na drb. Díky.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jj,taky to tak dělám,než trápit startér atd
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

martinsidlo: Mě to spíš zní jako proč dělat něco pořádně, když ojeb se hned neprojeví a u těchhle vysokotlakých čerpadel s každou bublinou zvyšuju šanci, že v budoucnu budu mít další kšeft... 😉
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Několikrát zacvakat klíčkem,musí se to odvzdušnit. Jak zní DP? Dělám v MB a tam se nic takového nedělá ani dle DP. Čas jsou peníze.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

DP často píše i 3minuty, přičemž i minuta/dvě obvykle stačí i bez zalití filtru (kterej když už zalejvat, tak nejlíp novou/čistou naftou).
Ale zas je fakt, že ve většině servisů na to není čas a až bych řekl, že ve většině případů si za to zákazníci můžou sami, natož když to jsou leasingovky a podobná ...ž, která se snaží ušetřit na každým šroubku/filtru a kolikrát se navíc dožadujou razítka do servisky nejlépe tak, jako by se nic neo*ebalo...
A navíc některý automobilky (např."autem" tam, vlakem zpátky :-D , ty bejvaj na odvzdušnění často obzvlášť "libový"...), maj v postupech po zběžným odvzdušnění třeba ještě 5-10min. držet cca 2tis.ot., takže na druhou stranu souhlas, že není třeba za každou cenu házet perly ... víme komu, že ;-)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

I na mojí rotačce to chvíly za jízdy trvá,než se to doodvzdušní.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Copak rotačka, ta snese i vyfrit(ač taky spíš/líp než když čerpadlo není mazaný...), ale ty CR čerpadla se bez nafty dost rychle ojížděj za vzniku špon. Jako u skoro všeho novějšího jsou tam menší tolerance, což má svý klady i zápory (až mi to připomíná moderní motory formulí, ten můžeš zadřít jedním studeným startem...)
pašíkombi AFN B597
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“