1,6 TDI výměna palivového filtru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,6 TDI výměna palivového filtru
Vím, že filtr stačí zalejt naftou a motor bez problémů nastartuje, ale po správnosti se má diagnostikou spustit palivové čerpadlo a to systém naplní.
Chtěl bych poprosit jestli by mi někdo nenapsal jak na to přes VCDS. Předem děkuji.
Chtěl bych poprosit jestli by mi někdo nenapsal jak na to přes VCDS. Předem děkuji.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1,6 TDI výměna palivového filtru
co třeba párkrát zapnout klíček než tasit vaga, čerpadlo máš podle mě v akčních členechJarda-k píše: Chtěl bych poprosit jestli by mi někdo nenapsal jak na to přes VCDS. Předem děkuji.
Ale jo, tak to dělám normálně. Natáhnu naftu a pak několikrát zapnu klíček. Ale prostě to chci zkusit sofistikovaněji.
Měl jsem za to, že tam je přímo kolonka odvzdušnění palivového systému, tak jsem to chtěl zkusit.
Měl jsem za to, že tam je přímo kolonka odvzdušnění palivového systému, tak jsem to chtěl zkusit.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Proč dělat něco jednoduše,když to jde složitě. No,zákazník to zaplatí ( to víte,to se musí přes PC a to něco stojí).
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Ale houby, prostě mě to jen zajímá. Navíc nejsem žádný servis a diagnostiku jsem nikdy nikomu nepočítal.
Navíc co je na tom složitýho? Dáš suchej filtr a spustíš podávací čerpadlo aby protočilo naftu. Přijde mi to jako čistá práce.
Proto jsem chtěl vědět kde přesně to najdu abych nemusel laborovat....
Navíc co je na tom složitýho? Dáš suchej filtr a spustíš podávací čerpadlo aby protočilo naftu. Přijde mi to jako čistá práce.
Proto jsem chtěl vědět kde přesně to najdu abych nemusel laborovat....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jde to přes akční členy a možná tam je přímo kolonka odvzdušnění palivové soustavy, kde to spíná obě el. čerpadla, taky to tak dělám, než trápit startér
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Tak vyzkoušeno a krásně to funguje. Zadal jsem 30 s a 30 l. Bylo slyšet, že tam lítá ještě nějaký vzduch, tak jsem to ještě jednou zopakoval a vše OK.dreizig5 píše:01-motor a 04-zakladní nastavení položka v menu ide00470
Start na drb. Díky.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Několikrát zacvakat klíčkem,musí se to odvzdušnit. Jak zní DP? Dělám v MB a tam se nic takového nedělá ani dle DP. Čas jsou peníze.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
DP často píše i 3minuty, přičemž i minuta/dvě obvykle stačí i bez zalití filtru (kterej když už zalejvat, tak nejlíp novou/čistou naftou).
Ale zas je fakt, že ve většině servisů na to není čas a až bych řekl, že ve většině případů si za to zákazníci můžou sami, natož když to jsou leasingovky a podobná ...ž, která se snaží ušetřit na každým šroubku/filtru a kolikrát se navíc dožadujou razítka do servisky nejlépe tak, jako by se nic neo*ebalo...
A navíc některý automobilky (např."autem" tam, vlakem zpátky , ty bejvaj na odvzdušnění často obzvlášť "libový"...), maj v postupech po zběžným odvzdušnění třeba ještě 5-10min. držet cca 2tis.ot., takže na druhou stranu souhlas, že není třeba za každou cenu házet perly ... víme komu, že
Ale zas je fakt, že ve většině servisů na to není čas a až bych řekl, že ve většině případů si za to zákazníci můžou sami, natož když to jsou leasingovky a podobná ...ž, která se snaží ušetřit na každým šroubku/filtru a kolikrát se navíc dožadujou razítka do servisky nejlépe tak, jako by se nic neo*ebalo...
A navíc některý automobilky (např."autem" tam, vlakem zpátky , ty bejvaj na odvzdušnění často obzvlášť "libový"...), maj v postupech po zběžným odvzdušnění třeba ještě 5-10min. držet cca 2tis.ot., takže na druhou stranu souhlas, že není třeba za každou cenu házet perly ... víme komu, že
pašíkombi AFN B597
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Copak rotačka, ta snese i vyfrit(ač taky spíš/líp než když čerpadlo není mazaný...), ale ty CR čerpadla se bez nafty dost rychle ojížděj za vzniku špon. Jako u skoro všeho novějšího jsou tam menší tolerance, což má svý klady i zápory (až mi to připomíná moderní motory formulí, ten můžeš zadřít jedním studeným startem...)
pašíkombi AFN B597