2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak vymeneno. Celkem fajn prace, celkem 4 a pul hodiny. Robil jsem to prvne. Nastaveno vagem zakladni nastaveni. Prijde mi tissi chod motoru. Mozna placebo.
https://m.youtube.com/watch?v=1ysbCVRdkgU
https://m.youtube.com/watch?v=1ysbCVRdkgU
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Toto bez s rezervou, čítal som to na Skoda fóre. Údajne, keď prišiel niekto s poruchou EGR, tak za istých okolností mu najskôr namontovali túto krytku. Pretože zistili, že vo veľa prípadoch vyskakuje tá "rolnička", EGR motorček pracuje, ale samotné EGR neprestavuje (povyskočená rolnička). Takže táto krytka dokázala v niektorých prípadoch vyriešiť problém s EGR.
Ešte môj príbeh; prišiel som do autorizáku, povedal som im, že potrebujem krytku na základe diskusie na nete. Vysmiali ma, že na nete sa toho popíše a problém reálne neexistuje. Potom že to aj tak objednáme a zrazu zistili, že majú na sklade 30ks. Tak som sa ich opýtal, že keď ten problém neexistuje, prečo majú takú veľkú skladovú zásobu
Ešte môj príbeh; prišiel som do autorizáku, povedal som im, že potrebujem krytku na základe diskusie na nete. Vysmiali ma, že na nete sa toho popíše a problém reálne neexistuje. Potom že to aj tak objednáme a zrazu zistili, že majú na sklade 30ks. Tak som sa ich opýtal, že keď ten problém neexistuje, prečo majú takú veľkú skladovú zásobu
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Chělo by to vyčistit uplně kompletně celý vzduchový sání až do motoru, zkontrolovat kolik oleje je v mezichladiči nasávanýho vzduchu=kdyžtak vypustit a v neposlední řadě roztahat regulaci turba (dálnice a minimálně 7x vystartovat z cca. 2200 otáček na 3600 otáček, zase zpomalit a takhle opakovat a regulace nemá šanci se kousnout, ale osobně tento typ regulace nemam v oblibě. Potom taky vypálit turbo, vedení EGR ventilu od výfuku do sání a katalyzátor s částicovym filtrem Potom by to mělo být všechno v pořádku. Jinak vypaluje se normálně na místě držením motoru na 4000 ot. a víc po dobu 3 minut. To co vylítá z auta zadem sem ještě nikdy nikde neviděl upřímně, 2,5 minuty černo všude
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
Re: 2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?
Kluci, chyba na CFHC 4881 a 4900. Jen se rozla kontrolka. Mam se pripravit na vymenu EGRu? Jde o 4x4, takze napravnice dolu? Kuwa, se zastrelim, nechce si nekdo hodit jednu rychlou vymenu egru na moji kare? Nemam zvedak Dobre zaplatim...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Re: 2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?
Kluci, ventil N18 to je ten vedle N75?
- Přílohy
-
- IMG_20211204_150613.jpg (3.02 MiB) Zobrazeno 699 x
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Re: 2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?
Ne N18 je EGR
Re: 2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?
Děkuji. Takze kdyz je preruseni, tak bud kabelaz nebo KO EGR? Dekuji
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...