2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nebo jestli to má nezávislý topení, tak taky, bo ty trubky tam docela zavazí
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tak vymeneno. Celkem fajn prace, celkem 4 a pul hodiny. Robil jsem to prvne. Nastaveno vagem zakladni nastaveni. Prijde mi tissi chod motoru. Mozna placebo.

https://m.youtube.com/watch?v=1ysbCVRdkgU
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

mubarak píše:V poho vyměníš i bez sundání nápravnice a DPF- DPF odsuneš bokem jak povolíš sponu od turba,1 šroubek na 13 klíč od držáku a dvě matice M8 zezadu na bloku. Já u OII poloosu nechávám,ale u Fabie II je míň místa a je lepší ji vyhodit.
A u Rapidu jak? Jako u Fabie II?
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

A teda jen otazka, vymeneno mam, jen jsem z toho noveho EGRu sundal tu plastovou krytku a byla totozna jako ta moje puvodni.

Takze mam se zabyvat koupi nejake jine krytky a vymenit nebo kaslat na to?

Diky
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

03L131540, cca 6€ v autorizáku.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Hm. Ja jen ze cely stary EGR vypadal jako ten novy vcetne krytky a vydrzel 170tkm... Tak mi je proti srsti kupovat dalsi krytku... Ale co uz. (LOL)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Toto bez s rezervou, čítal som to na Skoda fóre. Údajne, keď prišiel niekto s poruchou EGR, tak za istých okolností mu najskôr namontovali túto krytku. Pretože zistili, že vo veľa prípadoch vyskakuje tá "rolnička", EGR motorček pracuje, ale samotné EGR neprestavuje (povyskočená rolnička). Takže táto krytka dokázala v niektorých prípadoch vyriešiť problém s EGR.

Ešte môj príbeh; prišiel som do autorizáku, povedal som im, že potrebujem krytku na základe diskusie na nete. Vysmiali ma, že na nete sa toho popíše a problém reálne neexistuje. Potom že to aj tak objednáme a zrazu zistili, že majú na sklade 30ks. Tak som sa ich opýtal, že keď ten problém neexistuje, prečo majú takú veľkú skladovú zásobu :)
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Ok, a vyměnit se dá z vrchu nebo jen zespodu auta?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tak vyměněna i krytka... 138kč v kelly. Výměna pouze zespodu a přístup nic moc... I bych řekl, že ta původní tam držela lépe, ale co už (noteeth) :)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Chělo by to vyčistit uplně kompletně celý vzduchový sání až do motoru, zkontrolovat kolik oleje je v mezichladiči nasávanýho vzduchu=kdyžtak vypustit a v neposlední řadě roztahat regulaci turba (dálnice a minimálně 7x vystartovat z cca. 2200 otáček na 3600 otáček, zase zpomalit a takhle opakovat a regulace nemá šanci se kousnout, ale osobně tento typ regulace nemam v oblibě. Potom taky vypálit turbo, vedení EGR ventilu od výfuku do sání a katalyzátor s částicovym filtrem ;) Potom by to mělo být všechno v pořádku. Jinak vypaluje se normálně na místě držením motoru na 4000 ot. a víc po dobu 3 minut. To co vylítá z auta zadem sem ještě nikdy nikde neviděl upřímně, 2,5 minuty černo všude :D
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 718
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Re: 2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?

Příspěvek od Thopr »

Kluci, chyba na CFHC 4881 a 4900. Jen se rozla kontrolka. Mam se pripravit na vymenu EGRu? Jde o 4x4, takze napravnice dolu? Kuwa, se zastrelim, nechce si nekdo hodit jednu rychlou vymenu egru na moji kare? Nemam zvedak :roll: Dobre zaplatim... :D :D :D
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Re: 2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?

Příspěvek od Thopr »

Kluci, ventil N18 to je ten vedle N75?
Přílohy
IMG_20211204_150613.jpg
IMG_20211204_150613.jpg (3.02 MiB) Zobrazeno 699 x
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?

Příspěvek od Jirka. »

Ne N18 je EGR
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Re: 2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?

Příspěvek od Thopr »

Děkuji. Takze kdyz je preruseni, tak bud kabelaz nebo KO EGR? Dekuji
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“