2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

2.0 TDI CR CFHF 100% EGR?

Příspěvek od Thopr »

Aloha. Chyba viz foto, bez nouze, jen sviti kontrolka. Po cem jit? A radeji hned menit klapku nebo cistit? Diky za info, pripadne mi i helfne, co presne objednat? Dekuji


ObrázekObrázek
Naposledy upravil(a) Thopr dne 13 říj 2019, 15:51, celkem upraveno 4 x.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

klapka by mohla stačit vyčistit, od výfukových plynů se tam udělá nános a klapka nedojde do krajní polohy a vyhodí chybu, EGR bude dřív nebo později na výměnu
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f2f4e98811

Tak asi vyřešeno, špatně jsem poprvé hledal.

Omluva z mojí strany a klidně lze smazat, díky :)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Huml píše:klapka by mohla stačit vyčistit, od výfukových plynů se tam udělá nános a klapka nedojde do krajní polohy a vyhodí chybu, EGR bude dřív nebo později na výměnu
Díky ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Klapka vycistena, celkem humus no, ale zase ne tak moc jak byva treba u O1... Chyba sviti stale, asi je potreba opet vymazat, ze? Jinak jsem zaznamenal, ze pri zdechnuti je motor podstatne klidnejsi, evidentne se uz dovre. To plastove sani bych nejradeji vycistil taky, ale to bych musel sundat trubku z railu... A pak nevim, jestli natocim. Hm? Prozatim jsem ho vycistil jen cca 10cm nad klapkou, proste kam jsem se dostal. Prvni start neklidny, ted uz ok.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Takze vycisteno, pri ceste za brachou na smazani chyby kontrolka sama zhasla, nyni je krasne klidny a tichy motor pri vypnuti. Takze klapka jako nova, ted uz jen cekat az se ozve EGR... Nebo radeji vymenit preventivne?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Takže od vyčištění najeto cca 800km, vše ok. Dnes jízda 100 km a v nižších ot cca 1700ot pár docela dost znatelných škubanců... Jakoby vynechání motoru. Při plném plynu nebo vyšších ot. jsem nic nezaznamenal.

Nafta VERVA a VIF, filtr 1500km po výměně za origo, žádné šponky tam nebyly.

Vypadá to na EGR? A mám čekat na kontrolku a nouzák? Auto potřebuji denně, proto bych raději vyměnil.

Doporučíte EGR, který kupujete Vy a funguje? Je to na káru v popisu.

Předem děkuji ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Aloha.

Dnes jsem dorazil, zdechl auto. Pak chtěl po cca 2 hodinách odjet a auto nastartovalo, přestalo držet volnoběh a zdechlo. Tak se to opakovalo cca 5 x ... Mezitím se rozsvítila kontrolka motoru a rozblikalo žhavení.

Odpojil jsem tu trubku od egru, co je vedená do klapky vepředu, z ní se lehce začalo dýmit po startu, ale auto už šlo nastartovat.

Značí to tedy určo EGR? Abych tedy objednal nový. Diagnostikovat nyní nemohu.

Díky za odpověď. Případně lze s tím jezdit, nebo to dokáže zdechnout i při jízdě? Případně šlo by trochu km dojet, když bych tu trubky při problému odpojil?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Bude rozpadlá rolna na egr tím tam vznikne vůle a egr zůstane otevřený přesto že hlásí polohu zavřeno a jednotka je spokojená.Většinou už při první závadě egr doporučuji hned vyměnit protože to pak může přijet na podválu.Zajímavé je že se všichni ptaj jestli můžou dál jezdi říkám že můžou ale taky je možnost že dojedou.Ty seš aspon zručnej tak si ho nouzově zaslepíš ale řekni to paničce.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Ok, děkuji .

Tak já tedy oktu odstavím, dojíždím 30km do roboty, naštěstí mám ještě Fusiona od ženy :)

Mohu koupit tento https://autodilyfojtik.cz/agr-modul-wahler-710861d mebo raději cca 4tkč připlatit a koupit origo VW? Tam se prý ještě musí u koncovky DQ dokoupit nějaká krytka že?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Wahler je zcela ok znacka a i original byva od wahleru a i jinych znacek. Koncern to strida. Jdi do wahleru. Dela je pro vice znacek jako original.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Ok, a ten od Wahlera, tam se nějaká ta modifikovaná krytka řešit nemusí, jako u origa DQ, ne? Díky ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tak zitra se jde na vymenu. Nejaky spek? V planu je bez sundavani napravnice. Nekde jsem videl,ze by melo stacit jen povolit DPF z drzaku, ze ho bytahovat ben nemusim. Urco tedy mazaci a odtokove trubky z turba pryc a jeste neco? Poloosa muze zustat?

Dekuji pripadne za radu.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

ObrázekObrázek

Tak snad je to ono. ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

V poho vyměníš i bez sundání nápravnice a DPF- DPF odsuneš bokem jak povolíš sponu od turba,1 šroubek na 13 klíč od držáku a dvě matice M8 zezadu na bloku. Já u OII poloosu nechávám,ale u Fabie II je míň místa a je lepší ji vyhodit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“