demontaz pr.ramena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

demontaz pr.ramena

Příspěvek od Pavol1981 »

zdravim, taka otazka na majstrov... pojde mi demontovat predne rameno, bez toho, aby som musel zase povolovat spoj gul.čapu v tiahlici? , stači odkrutit tie 3 skrutky na ramene?...ked nalisujem v ramene plny silent z RS, citit nejaky rozdiel? dakujem za odpoved a radu
Leon 1M
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ano. Jen se rozhazuje geo. Dobře orýsovat,kde byly šrouby a čep,pak to může sednout.
Taky to jde jen vytáhnout rameno a otočit na čepu. Doře podložit puk a kladivem ven a dovnitř. A nic se nerozhodí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

je to jedna matka..povolíš a pak jedna rána kladivem do těhly a mas to venku a nemusíš resit geo. ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

vymena silentbloku
=
geometria
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: demontaz pr.ramena

Příspěvek od Tomas.cz »

Pavol1981 píše:zdravim, taka otazka na majstrov... pojde mi demontovat predne rameno, bez toho, aby som musel zase povolovat spoj gul.čapu v tiahlici? , stači odkrutit tie 3 skrutky na ramene?...ked nalisujem v ramene plny silent z RS, citit nejaky rozdiel? dakujem za odpoved a radu
Leon 1M
Záleží jak moc je původní silentblok ko, ale obvykle je auto "přesnější" do volantu.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Taky ostřejší na brzdy a i zrychlení bude razantnejsi. Aspoň že začátku to tak bude, pak si zvyknes a už ti to nepřijde. Jde o to že ti nebude tak moc lítat rameno jako se sériovýma silentama..... Aspoň tohle jsou moje poznatky když sem dal puky powerflex....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Samozřejmě to bude i tvrdší, hlučnější od kol. Bylo to sic na fabii ale jednomu.jsem je musel vyhodit a dát obyč,páč se s tím moc nedalo jezdit. Bylo to jak kostitřas.
Jinak geo stoprocentně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

Dakujem za odpovede, vážim si každú radu...chystam sa na tie silenty, s odstupom casu sledujem pribudajúce tupé rázy z prenej napravy, pri prejazde nerovnostami, pocut to hlavne v palubovke, auto nehúpe, zatial chcem ponechat tlmiče, puky su mierne popraskane, ako stará guma, moze to byt tym, ze stratili starnutim funkciu tlmenia? dakujem
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Pavol: Vyměň puky a udělej geometrii.S plnými puky to bude tvrdší, všechno od kol se bude přenášet razantněji.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Když dá powerflexi tak to nebude tak znát ty rázy do volantu. S origo pukama TT to jde dost cítit.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja sem plne puky zachvilu vyhodil vsetko sa prenasalo do kastle a zacala drncat palubovka
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ale drží to,jak přišitý s pukama TT ale origo,ne druhoška. A vzadu origo Fabka RS. A k tomu ramflety gumy,to je jako tramvaj.
Vybrace nejsou.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja naviem, ja mám plné TT puky a všetko je v pohode, žiadne vibrácie ani nič a to jazdím na R17.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“