Pak že nemá koncern dobrý benzinový motor..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pak že nemá koncern dobrý benzinový motor..
Jak to, že zdejší experti nepoukázali na to, že koncern disponuje skvělým motorem od Audi, typem 2.0 TSI CHHB, 162-169 KW vyráběný v roce 2013-2018? A proč? Protože má přímé i nepřímé vstřikování,/ nepřímé v nižších otáčkách/,takže nekarbohuje -benzin omývá ventily a čučkaři, kteří se plíží městem, jej nezaserou./a jeho rozvody a kontrola okénkem jejich opotřebení je super/.Rayx mne nazval kašparem, což mu neberu, ale jak to, že tento expert neinformoval neznalce, že takový motor funguje, je spolehlivý a je to dělo? /ale samozřejmě jsem se s tím ještě nesvezl/. Musím se koncernu trochu omluvit...už jsem nedoufal...
nepropadat panice...
EA888 Gen3, 1.8 a 2.0 TSI, tedy i to CHHB ...
neměl bys mít problém mu rozumět
https://youtu.be/WreDiBUno9g?t=8968
https://youtu.be/yoLaGVSDwiQ?t=3309
neměl bys mít problém mu rozumět
https://youtu.be/WreDiBUno9g?t=8968
https://youtu.be/yoLaGVSDwiQ?t=3309
Re: Pak že nemá koncern dobrý benzinový motor..
Neinformoval tě, protože by jsi měl zase půlhodinovej výlev jakej je to sráč a že v Itáááálii tam to uměji líííp.jericho-3 píše:Jak to, že zdejší experti nepoukázali na to, že koncern disponuje skvělým motorem od Audi, typem 2.0 TSI CHHB, 162-169 KW vyráběný v roce 2013-2018? A proč? Protože má přímé i nepřímé vstřikování,/ nepřímé v nižších otáčkách/,takže nekarbohuje -benzin omývá ventily a čučkaři, kteří se plíží městem, jej nezaserou./a jeho rozvody a kontrola okénkem jejich opotřebení je super/.Rayx mne nazval kašparem, což mu neberu, ale jak to, že tento expert neinformoval neznalce, že takový motor funguje, je spolehlivý a je to dělo? /ale samozřejmě jsem se s tím ještě nesvezl/. Musím se koncernu trochu omluvit...už jsem nedoufal...
A že nikdo z vás odborníků neřekl, když jsem hanil veškeré benziny koncernu poslední doby, že tenhle motor má i nepřímý vstřik..Protože těžko mohu chápat, když přímý vstřik má vlastnosti, které jej v praxi a jiném režimu,než mu svědčí , přímo ničí, tak že budu na běžícím pásu vyrábět další motory, u kterých tenhle problém přetrvává, místo abych odstranil tuto příčinu..A hle , zázrak, konečně pochopili.....
nepropadat panice...
Zapomínáš ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 14#1236714
ale kdoví jak to vlastně je, i Gen3 nemívá sání zrovna čistý ...
https://www.auto.cz/prime-vs-neprime-vs ... psi-121703
https://uloz.to/file/Q5owai9s/ssp99-cz-web-pdf
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... -lost-mpi/
homologační trik MPI vs FSI na EA888
https://svetmotoru.auto.cz/clanek/titul ... hnika.html
https://uloz.to/file/NRcRQQAYBMkI/test-oiii-rs-245-pdf
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 14#1236714
ale kdoví jak to vlastně je, i Gen3 nemívá sání zrovna čistý ...
https://www.auto.cz/prime-vs-neprime-vs ... psi-121703
https://uloz.to/file/Q5owai9s/ssp99-cz-web-pdf
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... -lost-mpi/
homologační trik MPI vs FSI na EA888
https://svetmotoru.auto.cz/clanek/titul ... hnika.html
https://uloz.to/file/NRcRQQAYBMkI/test-oiii-rs-245-pdf
Takže Octa RS lll z roku 2018 má starý ojebaný motor a teď nastupují ty pravé přímovstřikové motory generace 2019? Je možné, že se v tom neorientuji, nestuduji neustále nové a nové prospekty, protože vím, že koncern je v podstatě Magor..V záplavě modelů aby se prase vyznalo/mimo expertů /, i kdyby to byla jediná firma na světě, tak si raději udělám auto sám než riskovat, že si koupím v jednom roce motor, který je vlastně parchant..A taky už jen proto, že když zastavím u Octy ll /octa lll je údajně O.k./na parkovišti, tak mne přepadne záchvat smíchu, když vidím orezlou mrdku za půl mega a můj olísaný sráč z roku 1996, který na sobě nemá puklici rezu , tak si říkám, kdo tady lépe zvládl pozinkování karoserie? Odpověď už dávno znám..A medí mne , jak čehůni často díky hypotéce sedlají nové modely kraksen a jak mne považují za bezdomovce netuše, že hloupí jsou oni..A bývalí spolužáci nebo spolustolovníci nechápou, že nejsem jako mechanik nadšen jejich produkčním již za bránou po koupi zastaralým skvostem...
nepropadat panice...
Tady je krásně vidět, jak se s měřením emisí vyjebávalo i u benzínů, takže kauza dieselgate je jen třešnička na dortu...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
To je ale argument, když se něco nepovede firmě, která vyrábí ultrasložitý stroj, je velký problém, který ale firma velmi odskáče a možná i zkrachuje..A srovnávat to s evidentním podvodem u nějakého přiblblého auta, které samozřejmě ojebané v pohodě kupují Evropané , kde je podvod jejich DNA, to je teda nepoměr..Mě říkal známý, který servisuje Kuboty a objednává díly, že Kubota pro USA vyrábí výrobky v kvalitě 1A, bez kurvítek, zatímco pro Evropu je v klidu, ta pokud se to nepřehání, tak sežere všechno..Něco to o nás vypovídá..
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Jo,to je byznys. Jak odpravit konkurenci? Zažalovat,vyrobit kauzu,řádně mediálně proprat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Měření emisí i spotřeby u aut bylo stejně naprosto mimo reálný režim, podobné "ojebávky" mají stejně všechna auta, takže výsledek byl ten, že měření bylo úplně k ničemu a tak k tomu i automobilky přistupovaly. Jenže to všem trochu přerostlo přes hlavu a řešit se to muselo začít, bylo potřeba jen to někomu dokázat, spíš z někoho dostat doznání. A donáší se všude..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série