Stránka 1 z 4

O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena

Napsal: 30 zář 2019, 15:46
od marejo
Zdravím, dnes problém s mým zatím bezproblémovým autem. Ráno bylo cca 12 °, nastartuji nechám minutku klapat, pomalu vyjedu ale už při odjezdu od domu jsem si všiml divného kovového chodu motoru. Při vyjetí na hlavní silnici a akceleraci okolo 1500 otáček najednou kovové cvakání a motor úplně ztratil tah, třáslo se celé auto. Zkusil jsem zastavit, 1,2,3,4 stejné při snaze o prudší zrychlení(úměrné studenému motoru samozřejmě) šílené zvuky a škubání s hodně vysokou frekvencí. Pomalu zrychlit s jemným přidáním plynu šlo. Po ohřátí motoru cca na 70st a oleje na 50st problém zmizel. Odpoledne při odjezdu z práce stejná situace. Vag bez chyby, korekce byly OK snad jen na jednom vstřiku max 0,5. Test EGR ok bez chyby. Škrtící klapka byla nedávno preventivně vyčistěná spolu s downgrade soft. na 9813. Olej měním po 15tis km, nyní najeto 8tis. Nápady ?? :o

Napsal: 30 zář 2019, 17:37
od slovacek.milos
co tlak paliva, jaký je po otočení klíčku ??? a pak jede ti podle požadavku jak nastartuješ?

Napsal: 30 zář 2019, 18:04
od marejo
Zítra ráno mrknu až pojedu do práce, díky za tip a napíšu

Napsal: 30 zář 2019, 22:00
od Koleo
Môžeš nahrať ten zvuk a hodiť sem možno skorej niekto poradí

Napsal: 01 říj 2019, 04:37
od marejo
Po zapnutí spínačky tlak 220 hpa. Po nastartování viz. obrázek. Za jízdy požadavek a skutečnost odpovídají až na drobné odchylky. Pokud by skutečný tlak byl hodně rozdílný oproti požadavku tak bude nouzový režim nebo alespoň uložená chyba neni to tak? :? Jinak korekce na studený volnobeh okolo 0.5 max ale za jízdy skáče i přes 2.5 na 3. a 4.vstriku. Je to normální nebo špatně?Obrázek

Napsal: 01 říj 2019, 06:11
od passion
Keď to robí, pozri ešte váhu vzduchu, či ti to nedusí EGR.

Napsal: 01 říj 2019, 06:57
od marejo
Rano jsem dělal log s váhou, korekcemi a tlakem railu, hned jak bude trochu čas tak to sem šoupnu. Ale test egr prošel ok.

Napsal: 01 říj 2019, 09:48
od slovacek.milos
co teploty motoru vzduchu paliva sedí to od studenéhpo až po zahřátý?? ted nevítm start na drb nebo točíš :?

Napsal: 01 říj 2019, 10:21
od marejo
Miloši start na drb. Teplotu motoru zkontroluju.
Tady tlak paliva požadavek vs real
Obrázek
Váha požadavek vs real
Obrázek
Korekce za jízdy při studeném motoru (nelíbí se mi ta hodnota okolo 2 ale nevím co toho vyvodit) na volnoběh jsou všechny cca stejně
Obrázek

Napsal: 01 říj 2019, 12:51
od slovacek.milos
vydělej vstřiky zanes do zkušebny tam najdeš odpověd na tvůj problém, prověř si dobře komu je na kladně svěřit, najdou se parchanti co ti je hodí do ultrazvuku skásnou sedmičku a problém přetrvává, osobní zkušenost v ostravě ;)

Napsal: 01 říj 2019, 14:45
od marejo
Dobře udělám to. Dělal jsem ještě jeden log a vstřik 2. měl při přidání plynu odchylku i přes 3mg a ozýval se onen zvuk. Na tuhle firmu https://diesel-tp.cz
jsem slyšel dobré reference.

Napsal: 01 říj 2019, 17:36
od slovacek.milos
vstřiky si poznač 1 - 4 jestli máš CBBB musíš je znova nakodovat jinak ani nenastartuješ, ptej se i jestli má vstřik snímač klepání pokud je vadný i po repasu může být stejný problém,

Napsal: 01 říj 2019, 17:55
od marejo
Mám označeno, motor je CFHC 103 kw. Tady taky potřeba kódovat po repasu ? Vstřiky už vyndány a odvezeny do firmy . Tak jsem zvědav na výsledek :roll:

Napsal: 01 říj 2019, 18:06
od slovacek.milos
marejo píše:Mám označeno, motor je CFHC 103 kw. Tady taky potřeba kódovat po repasu ? Vstřiky už vyndány a odvezeny do firmy . Tak jsem zvědav na výsledek :roll:
neřeš oni ti řeknou

Napsal: 01 říj 2019, 18:12
od marejo
Zatím díky :)