Skůtr. Klepaní řidítek do stran
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Skůtr. Klepaní řidítek do stran
Ahoj kluci. Motorek jsem měl spousty skútrů už také několik ale toto nedělal ani pionýr s vymlacenejma silonama.
Koupil jsem si skutra opravil složil jezdí dobře stopu drží neodskakuje ale jak při rychlosti vyšší než 40km/h pustim řidítka rozkmitají se ze strany na stranu a kdybych je do pár vteřin nechytil zpět tak ležím. ( zadní kolo přezuté) dělalo to na staré i nové silenty kyvky se zdali být OK vůli zadek nemá
Kde hledat chybu. Kolo nebo tlumiče?? V krku vůli necítím.
Koupil jsem si skutra opravil složil jezdí dobře stopu drží neodskakuje ale jak při rychlosti vyšší než 40km/h pustim řidítka rozkmitají se ze strany na stranu a kdybych je do pár vteřin nechytil zpět tak ležím. ( zadní kolo přezuté) dělalo to na staré i nové silenty kyvky se zdali být OK vůli zadek nemá
Kde hledat chybu. Kolo nebo tlumiče?? V krku vůli necítím.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Mě tohle dělá u motorky, když mám povolený tlumič řízení..Dokonce jsem díky klukům, kteří mi lezli po motorce málem spadl do strouhy, když jsem provedl "ostrý start", tak po dosažení obdobné rychlosti se mi řidítka rozklepala tak,že jsem tak tak zastavil s kolem ve strouze. Klucí si hráli s hvězdicí na krku řízení..Dělá to vůle spolu s nevyváženými hmotami ../tohle byla sajda,kde je ten vliv ještě horší/..
nepropadat panice...
dát pořádně vyvážit kola ale některý motorky na to trpí i tak
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Je to tak, kdysi mimo J 500 to žádná Jawa nepotřebovala , je to taky asi o váze a lehkém -těžkém předku..Dneska už tam mají axiální ložiska , já tam ještě mám klasiku kuličky, a často jsem měl v krku vůli, kterou jsem zjistil až při nadzvednutí předku. Kámoš má tlumič řízení i u Nortona ze 70 let, poměrně" lehkonohé "motorky s dvojitým rámem 750 SS. Já bych zkontroloval vůli v řízení u toho skůtra, zda např. není vůle celého ložiska v trubce rámu, i když samozřejmě nevím, jak je to tam udělané..hansdob píše:Právě mě to dodnes nedělal žádný stroj a to jsem měl i Číňana ( tedy on ho měl otec) ale nedělal to. Dělá mi to až tento. No zadní kolo je vyvážené 100% ale nevím co myslíš dynamicky. Přední kolo jsem ještě nesundaval teprve jsem tohoto zprovoznil.
nepropadat panice...
Na Suzuce jsem měl to samý, fungovalo jen sundání zadního kufru. Kola vyvážený, gumy ok, v tlumičích nový náplně, motorka nebouraná, nikde žádný vůle. Závažíčka v řídítkách jsem měl. Když jsem dal ruce z řidítek, tak se to tak rozvlnilo, že do pěti sekund bych měl rozbitou hubu, takže jsem se jich radši držel a moc to nepokoušel. Stačilo se držet jen zlehka jednou rukou a bez problému. Nevyřešil jsem to, časem ji prodal, nového majitele upozornil a koupil silnější.
Zkouknul bych hlavně vzorek přední gumy nebo zkusil jinou (může být i nakoplý ráfek), zkusil jiný tlak v gumě, nastavení tlumičů pokud jde, vůle v krku...
Když nic nezabere, tak se držet řidítek
Jinak na současný motorce stačí, abych měl trošku nižší tlak v zadním a nedá se s tím jet.
Zkouknul bych hlavně vzorek přední gumy nebo zkusil jinou (může být i nakoplý ráfek), zkusil jiný tlak v gumě, nastavení tlumičů pokud jde, vůle v krku...
Když nic nezabere, tak se držet řidítek
Jinak na současný motorce stačí, abych měl trošku nižší tlak v zadním a nedá se s tím jet.
Mel jsem majesty 250 r.v. 2001 a taky to delala, kola na vyvazeni a prd platny, stacilo oprit prst a klid. Neresil jsem to. Zavazicka tam nejake byly, ale ne ode me.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER