Robí to viacero motoriek. Najskôr ma to vyľakalo (koho by nie), tak som začal gúgliť a dozvedel sa, že je to bežná vec a choroba niektorých modelov v určitom rozsahu rýchlosti. Jeden užívateľ to vraj vyriešil výmenou ložísk v riadení za kužeľové.
Video, cca 4:30
Mám největší a nejsilnější skůtr ( motorově ) co se kdy dělal , a i když s nevolí a čirou náhodou musim jet s nasazenym kufrem giwi 55L ( pro jistotu mam odmontěnou i plotnu ) , tak se žádnej třes řidítek nekoná - kdyby se to dělo nejen u skůtrů ale i u moto tak to nikdo přece nevozí ....
muj názor k tématu je , že zádrhel bude někde - nahuštění př. pneu , oskákaná př. pneu , vyvážení př. pneu , ložiska v ráfku předku , rozdílná tuhost Levá-Pravá vidle , spodek-vršek ložiska na krku ...
No na motorkách jsem míval kufry a to i na boku a nedělávalo to nic. Za celý ty roky a to jsem dvou kol měl spoustu jsem se stímhle nesetkal. No tonoucí se stébla chytá bral jsem to tak ze skútr s kufrem zlobí přece jen ten zadek je tam “divně” řešený. Oskakana pneu nevypadá ale z vizuálního pohledu nemusí být poznat. Krk jsem lomcoval hned jako první ručo za kolo i s kolegou za brzdu bez vůle. Kolo jak jsem psal vyvážit nechám. Když s ním točím nehází. Hmmm tlumiče jsou zvenčí suchý nehoupe se tlumí příjemně neodskakuje ale ..... rozdíl takhle mezi L a R tam poznám hovinko.
No všem děkuji za rady teď jsem zasekanej tak na tom nepracují jak na to vletim dam vědět.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K