Skůtr. Klepaní řidítek do stran

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 718
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Robí to viacero motoriek. Najskôr ma to vyľakalo (koho by nie), tak som začal gúgliť a dozvedel sa, že je to bežná vec a choroba niektorých modelov v určitom rozsahu rýchlosti. Jeden užívateľ to vraj vyriešil výmenou ložísk v riadení za kužeľové.
Video, cca 4:30

Kód: Vybrat vše

https://youtu.be/0EtKOjnu62k?t=270
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

jenže jeho táta má taky xj600 a tam to klepalo jen do výměny pneu od tý doby nic takže nemoc modelu to asi nebude
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Sakra velkej kufr givi tam mám taky nenapadlo mne bez.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
HANZTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 24 črc 2008, 13:09
Bydliště: ÚSTI NAD LABEM - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HANZTD »

Mám největší a nejsilnější skůtr ( motorově ) co se kdy dělal , a i když s nevolí a čirou náhodou musim jet s nasazenym kufrem giwi 55L ( pro jistotu mam odmontěnou i plotnu ) , tak se žádnej třes řidítek nekoná - kdyby se to dělo nejen u skůtrů ale i u moto tak to nikdo přece nevozí ....

muj názor k tématu je , že zádrhel bude někde - nahuštění př. pneu , oskákaná př. pneu , vyvážení př. pneu , ložiska v ráfku předku , rozdílná tuhost Levá-Pravá vidle , spodek-vršek ložiska na krku ...
TOTALNÍ LAIK 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No na motorkách jsem míval kufry a to i na boku a nedělávalo to nic. Za celý ty roky a to jsem dvou kol měl spoustu jsem se stímhle nesetkal. No tonoucí se stébla chytá bral jsem to tak ze skútr s kufrem zlobí přece jen ten zadek je tam “divně” řešený. Oskakana pneu nevypadá ale z vizuálního pohledu nemusí být poznat. Krk jsem lomcoval hned jako první ručo za kolo i s kolegou za brzdu bez vůle. Kolo jak jsem psal vyvážit nechám. Když s ním točím nehází. Hmmm tlumiče jsou zvenčí suchý nehoupe se tlumí příjemně neodskakuje ale ..... rozdíl takhle mezi L a R tam poznám hovinko.

No všem děkuji za rady teď jsem zasekanej tak na tom nepracují jak na to vletim dam vědět.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“