BKD vs CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BKD vs CR
Zdravím, sháním Octavii po fl, má otázka je zda se vyplatí připlatit a koupit CR kod motoru CFHC nebo je lepší klasika BKD. Auto bude mít 200-300 tis. Km za sebou, co spotřeba, spolehlivost po těch letech ? Má někdo zkušenost s oběma ? Já se přikláním spíš k CR, přece jen v dnešní době koupit auto bez DPF...
Děkuji
Děkuji
Asi se chceš se zařadit do fronty opravářů a měničů vaček apod..PD ANO, ale pouze najít uloženou v garáži s málo najetými km , kam se nikdo po továrně ještě nesral. Pak budeš několik let jezdit bez problémů..Až ti potom proleze vačka hydrem, tak to nech opravit a dej to z baráku...Zní to blbě, ale je to tak..
Tohle u Fiatu neexistuje..
Tohle u Fiatu neexistuje..
nepropadat panice...
Dyť je to úplně jedno. Koupíš mrdku pd i cr. A sypeš a sypeš.A nebo koupíš auto se kterým budeš jen jezdit. Já když kupoval octuli,to bylo řečí. Ty woe půl mega najeto,bxe,to padne na klice dřív než to dovezeš domu.Vacka bude ko, hlava vymačkaná, vstřiky, tandem... Do toho zahučíš minimálně za kilo než to dáš do kupy. Já koupil 4 sady na vstřiky za 1200 a jezdil. Časem udělal za 15 vačku a hydra a potom spojku. Doteď najezdil 55 tis a krom oleje, filtrů,brzd a gum nic...Jo a motorek stěračů.
Já osobně bych šel do CR,ale pokud bude v ok stavu neuděláš chybu ani s jedním. Hlavně ohlídat stav dpf,jestli není plný a je funkční,projet,okouknout,jestli to není komplet poblitý od oleje a pod.
Já osobně bych šel do CR,ale pokud bude v ok stavu neuděláš chybu ani s jedním. Hlavně ohlídat stav dpf,jestli není plný a je funkční,projet,okouknout,jestli to není komplet poblitý od oleje a pod.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Pokud to má mít 300 tak raději BKD vačky jsem u něj neřešil a na vymačkání netrpí pokud někdo nepomrvil hlavu frézou nebo nepraskla je to nezmar a většinou maj hodně přes 300 a jen jezděj nemaj dpf a egr je vyměnit hračka.300 na cr bude loterie pokud už někdo zásadní díly dal tak to bude makat pokud ne budeš platit čerpadla a vstřiky nebudou jezdit věčně a taková vydrolená rolna čerpadla u cr udělá pěknou paseku.
Shanel jsem BKD 2010 v kombajnu, nasel jsem tri. Jedna dovoz DE, v cechach dva roky, 190tis na hrbu. No puchejre na prahach, strikany dvere, predni blatniky dole shnily. Dalsi podobnej scenar, trochu drazsi, treti za prijatelny prachy puvod CR, rikam ok to jde, pri pro klepnuti vin byla stocena min o 100tis, takze mela skoro 400.. no nakonec se za stejny penize sehnalo lepe vybaveny a mene jety servisovany CFHC s tim ze je to uz 2012. Takze muj verdikt je, ze co se tyce CFHC, tak je lepsi vyber a mladsi rocniky. A DPF je to posledni co by me sralo, dneska koupis novej skoda economy za 13tis, spis bych se desil spon ve filtru.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Děkuji za příspěvky. Případných oprav na motoru se tolik nebojím, holt to není nové auto, ale když vezmu mé zkušenosti s ojetinami spíš řeším všechno okolo než motor. I dpf se dneska dá řešit celkem za rozumné peníze.
Spíš mi jde o to, jak ty motory jezdí v praxi, spotřeba, hlučnost....
Jinak chci výlučně CFHC, solenoid Bosh by měl vydržet dost, ne ? Všichni ten motor chválí...
Btw báli by jste se převodovky DSG ?
Spíš mi jde o to, jak ty motory jezdí v praxi, spotřeba, hlučnost....
Jinak chci výlučně CFHC, solenoid Bosh by měl vydržet dost, ne ? Všichni ten motor chválí...
Btw báli by jste se převodovky DSG ?
Vlastnil a rychle se jej zbavil, ale hlavně opravoval a je třeba říci, že nebýt PD tak mnoho servisů by zkrachovalo a mecháni si jej pochvalují..Je to pořád dokola, musíš jej pořád obskakovat, sledovat a investovat.Samozřejmě pokud máš auto od nova nebo od někoho, kdo není kutil už z podstaty a jezdil pořád na naftu, nedělal z toho závoďáka, nejezdil jako s hnojem, nepoužíval na "brutální zrychlení" super rychle trysky, a celkově neexperimentoval tak budeš tak do 300000km i spokojen, když budeš mít štěstí..Bohužel u nás v české kotlině je vše jen jakoby, často je to přetočeno, domrdáno a většina osazentva v hospodě má PD v malíčku...bohužel.b707 píše:vlastnil jsi nekdy takovy vuz? u pdcka se dojebe ulozeni vstriku, gumicky, obcas odejde vstrik a nebo zlobi tandem. Porad to jsou opravy za par korun nez resit palivovy system na cr, egr a Dpf.
nepropadat panice...
Hospodští odborníci mají huby plné keců. Zrovna jak Jericho. Myslím že jich servisuju poměrně dost a PD není špatný motor.Pokud dostane to co má,najede slušnou porci km bez zásahu. Problém je v tom že buď majitel šetří,nebo na to kálí a nebo je mechanik zloděj a dává to nejlevnější co jde, případně nedá nic a naúčtuje vše.
Bohužel je to generací starý motor a už se dlouho nedělá,takže to má všechno najeto půl mega.
Druhý problém je že většina aut po bazarech a inzerátech jsou stočené omilované mrdky které dovozci v zahraničí vytáhli ze šrotu nebo kopřiv. A z toho plynou ty problémy které se pak probírají u piva.
Bohužel je to generací starý motor a už se dlouho nedělá,takže to má všechno najeto půl mega.
Druhý problém je že většina aut po bazarech a inzerátech jsou stočené omilované mrdky které dovozci v zahraničí vytáhli ze šrotu nebo kopřiv. A z toho plynou ty problémy které se pak probírají u piva.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km