BKD vs CR

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Jo hoši je to složitý. Moje audi a3 8P cbab na kratší trasy pořád regeneruje. To jedeš po dálnici 130, dojedeš před barák a pořád otáčky na hodnotě 1000 ot/min. Sem tam přibejvá olej a pak se to potká ve smyslu vadný výřivý klapky, motorek klapek, EGR, pak DPF, nějaky to čidlo a je to jasny.

Stary PDčko jak říkají na Piču vačky a vstřiky....OK, ale tam bez DPF se sedlo a jen jezdilo. Jo BMM na piču taky, dobry den ojky ven, BXE to same, kurva to by se jeden z toho posral.

Vše ma svy pro a proti

Asi zpět ke dvojce golfu 1,6 gtd a je to :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jericho-3 píše:
b707 píše:vlastnil jsi nekdy takovy vuz? u pdcka se dojebe ulozeni vstriku, gumicky, obcas odejde vstrik a nebo zlobi tandem. Porad to jsou opravy za par korun nez resit palivovy system na cr, egr a Dpf.
Vlastnil a rychle se jej zbavil, ale hlavně opravoval a je třeba říci, že nebýt PD tak mnoho servisů by zkrachovalo a mecháni si jej pochvalují..Je to pořád dokola, musíš jej pořád obskakovat, sledovat a investovat.Samozřejmě pokud máš auto od nova nebo od někoho, kdo není kutil už z podstaty a jezdil pořád na naftu, nedělal z toho závoďáka, nejezdil jako s hnojem, nepoužíval na "brutální zrychlení" super rychle trysky, a celkově neexperimentoval tak budeš tak do 300000km i spokojen, když budeš mít štěstí..Bohužel u nás v české kotlině je vše jen jakoby, často je to přetočeno, domrdáno a většina osazentva v hospodě má PD v malíčku...bohužel. :(
Jericho to plati ale u každého diesla terajšej doby ja som vlastnil dve PD auta mali Origo jedno 330tis keď sa predalo druhé 260tis ani na jednom nebol motor nikdy rozoberany , pôvodne turbo,trysky,aj spojka akurát na jednom som menil obloženie lamely kôli chipu. Ale inak všetko pôvodne na každom som bol druhý majiteľ kontrola vačky ani náznak opotrebenia olej meneny vždy po 15tis km obe autá slúžili celkom dobre a jedným majiteľom som stále v kontakte a auto stále v pohode ,jasne keď bude mať auto niečo ešte odjazdene investícia príde ale na tie km čo by si predsa chcel.
BMW 330 ix
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

Já žádné auto nešetřim golfa Axr kombi co používám jako pracovní auto neustále překládám , točím do omezovače a furt nic.. Není to mé první pd nikdy jsem za servis motoru nevynaložil nějaké horentní sumy. Jinak jezdím oIII CLHA a taky jsem docela spokojen
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Ja to vidím spíše na CR. PD už mi přijde jako krok zpět. Jedině že by se naskytlo nějaké pěkné BKD.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

rudy 5- jsi štastný člověk..Mám jiné zkušenosti a to u aut, která byla koupena nová..Samozřejmě jde i o údržbu v servisech, kde je vše často rychlá jehla,/ samozřejmě díky tvrdé normě na práci / , kdy tyto rekordy mají své následky. Ale stačí si zde rekapitulovat problémy s motory PD..Nevím, zda existuje podobný motor , který má takové nároky na ND a jinde jsem třeba nezažil, že motor např. zablokuje po jeho zhasnutí rozpadlá dvouhmota tak, že je zablokován setrvačník..Tolik dvouhmot , co sežere PD, jinde prostě NEEXISTUJE..Ale přeji všem, aby měli zkušenosti jiné.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

CR motory už jsou trochu spolehlivější oproti PD malinko se soudruzi VW group zlepšili ale nic už nenahradil staré rotačky ty kdyby se dělali furt tak jsme skoro bez práce (LOL)
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

v cem je cr spolehlivejsi?? videl jsi klikovou hridel? ja jezdil o2 fl 1.6tdi 77kw vymena egru pri 150tis/km v 180 se zacali hlasit vstriky a blbla regulace na turbu. golf mk6 tdi 66kw 160tis/km vymena egru a v servise se jim pri vymene podarilo zrusit turbo tak i turbo bylo nove, ted ma 190tis/km a nemato pravidelny chod a smrdi to jak stara avie po startu. takze zas predpokladam vstriky a otazka jak se na to tvari dpf. koupili jsme polo 1.6tdi 55kw ma najeto 133tis/km a zase nepravidelny chod motoru a obcas padne do nouze kvuli egru
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Asi treba zmeniť znacku a či sa vôbec oplatí ten diesel.,hovorím dnes je už jedna aká značka auta všetko to je na jedno kopyto sere sa každé .
BMW 330 ix
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Rudy a co za benál do vw si koupíš?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ja by som asi keď človek nechce nejaký extra výkon a chce spoľahlivé išiel asi do Toyoty do benzínu .auto na bežné jazdenie
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

rudy5 píše:Ja by som asi keď človek nechce nejaký extra výkon a chce spoľahlivé išiel asi do Toyoty do benzínu .auto na bežné jazdenie
No, u novějších už to moc neplatí. To, co byla Toyota dříve už je strženo vlivem chování ostatních automobilek (kterým Toyota nemohla při nastavené laťce kvality konkurovat) nejspíše daleko v nenávratnu. Pakliže teda nehovoříš o značně starších modelech.

Ostatně, to byl jeden z důvodů, proč jsem si pořídil Lexuse GS300 (1999).

Já osobně bych v případě rozhodování mezi CR a BKD volil BKD. CR, zvláště piezo je moc drahej špás a to nemluvím o případech, kdy jsou v palivovém systému šponky - to je pak na vyhození, protože jenom čistit raily, vstřiky a dát jiné čerpadlo nemusí (a mnohdy nepomůže) a zničí to druhý "set".

Lidi (i já v minulosti, přiznávám) straší BKD hlavou ... ale do háje, zkuste to porovnat s cenama servisu CR? Za to se dá pořídit hned několik hlav BKD :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Staré PD - záleží jak se k němu kdo choval a kolik má utočeno.. ale takové ASZ a ARL je asi top.. co kdy vymysleli.. jasně pokud je auto mrdka, kde se neměnil olej bude off vačka, pokud moc utočeno, tak gumičky na vstřikách.. opraví se za pár tisícikorun a JEDE dál..

BKD - všecky už mají hlavu pořešenou, a novější roky měly z výroby už dobrou německou.. vačkou jsou věčné, uložení vstřiku kde ho drží 2 šrouby taky ... max by vstřiky podfoukly - opraví se sedla.
tyhle auta spíš dojedou na korozi/celkové zničení...

CR - koho baví hlídat regenerace? Shánět vstřiky? Pokud pustí čerpadlo špony, je to oprava za balík... a to vše mj díky tomu, že dobrou nafta tady nekoupíte...

Takové nějaké pěkné BKD/AZV facelift s DSG bude super kára..

na CR abys měl v polštáři schované neustále 50, aby se to opravilo a mohlo zas jezdit...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Hlavné s tym DSG to bude super kara . :D
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Forest píše:
rudy5 píše:Ja by som asi keď človek nechce nejaký extra výkon a chce spoľahlivé išiel asi do Toyoty do benzínu .auto na bežné jazdenie
No, u novějších už to moc neplatí. To, co byla Toyota dříve už je strženo vlivem chování ostatních automobilek (kterým Toyota nemohla při nastavené laťce kvality konkurovat) nejspíše daleko v nenávratnu. Pakliže teda nehovoříš o značně starších modelech.

Ostatně, to byl jeden z důvodů, proč jsem si pořídil Lexuse GS300 (1999).

Já osobně bych v případě rozhodování mezi CR a BKD volil BKD. CR, zvláště piezo je moc drahej špás a to nemluvím o případech, kdy jsou v palivovém systému šponky - to je pak na vyhození, protože jenom čistit raily, vstřiky a dát jiné čerpadlo nemusí (a mnohdy nepomůže) a zničí to druhý "set".

Lidi (i já v minulosti, přiznávám) straší BKD hlavou ... ale do háje, zkuste to porovnat s cenama servisu CR? Za to se dá pořídit hned několik hlav BKD :roll:
Neviem ako tie úplne najnovšie turbo benziny ešte není taká skúsenosť ale ešte tie okolo roku do 2016 sú so spoľahlivosťou úplne niekde inde v mojom okolí nejaké jazdia byvalka má ravku v benzíne 2015 a len bežní servis 270tis natočené ,žena v robote Avensis 2.0benzin rok 2014 snáď už 350tis namotane a len bežný servis .neni také jazdenie ako s turbom ale spoľahlivosť je si myslím inde .dokonca si myslím že už aj Renault má nové benzínové motory niekde s kvalitou inde ako vw .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

nevím co máš proti DSG, ale já nic lepšího neznám... pokud je to mokrá verze a měníš olej kdy máš, tak se jen vozíš (BKD/AZV mělo samozřejmě mokré DSG 6ti kvalt)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“