BKD vs CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Jo hoši je to složitý. Moje audi a3 8P cbab na kratší trasy pořád regeneruje. To jedeš po dálnici 130, dojedeš před barák a pořád otáčky na hodnotě 1000 ot/min. Sem tam přibejvá olej a pak se to potká ve smyslu vadný výřivý klapky, motorek klapek, EGR, pak DPF, nějaky to čidlo a je to jasny.
Stary PDčko jak říkají na Piču vačky a vstřiky....OK, ale tam bez DPF se sedlo a jen jezdilo. Jo BMM na piču taky, dobry den ojky ven, BXE to same, kurva to by se jeden z toho posral.
Vše ma svy pro a proti
Asi zpět ke dvojce golfu 1,6 gtd a je to
Stary PDčko jak říkají na Piču vačky a vstřiky....OK, ale tam bez DPF se sedlo a jen jezdilo. Jo BMM na piču taky, dobry den ojky ven, BXE to same, kurva to by se jeden z toho posral.
Vše ma svy pro a proti
Asi zpět ke dvojce golfu 1,6 gtd a je to
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Jericho to plati ale u každého diesla terajšej doby ja som vlastnil dve PD auta mali Origo jedno 330tis keď sa predalo druhé 260tis ani na jednom nebol motor nikdy rozoberany , pôvodne turbo,trysky,aj spojka akurát na jednom som menil obloženie lamely kôli chipu. Ale inak všetko pôvodne na každom som bol druhý majiteľ kontrola vačky ani náznak opotrebenia olej meneny vždy po 15tis km obe autá slúžili celkom dobre a jedným majiteľom som stále v kontakte a auto stále v pohode ,jasne keď bude mať auto niečo ešte odjazdene investícia príde ale na tie km čo by si predsa chcel.jericho-3 píše:Vlastnil a rychle se jej zbavil, ale hlavně opravoval a je třeba říci, že nebýt PD tak mnoho servisů by zkrachovalo a mecháni si jej pochvalují..Je to pořád dokola, musíš jej pořád obskakovat, sledovat a investovat.Samozřejmě pokud máš auto od nova nebo od někoho, kdo není kutil už z podstaty a jezdil pořád na naftu, nedělal z toho závoďáka, nejezdil jako s hnojem, nepoužíval na "brutální zrychlení" super rychle trysky, a celkově neexperimentoval tak budeš tak do 300000km i spokojen, když budeš mít štěstí..Bohužel u nás v české kotlině je vše jen jakoby, často je to přetočeno, domrdáno a většina osazentva v hospodě má PD v malíčku...bohužel.b707 píše:vlastnil jsi nekdy takovy vuz? u pdcka se dojebe ulozeni vstriku, gumicky, obcas odejde vstrik a nebo zlobi tandem. Porad to jsou opravy za par korun nez resit palivovy system na cr, egr a Dpf.
BMW 330 ix
rudy 5- jsi štastný člověk..Mám jiné zkušenosti a to u aut, která byla koupena nová..Samozřejmě jde i o údržbu v servisech, kde je vše často rychlá jehla,/ samozřejmě díky tvrdé normě na práci / , kdy tyto rekordy mají své následky. Ale stačí si zde rekapitulovat problémy s motory PD..Nevím, zda existuje podobný motor , který má takové nároky na ND a jinde jsem třeba nezažil, že motor např. zablokuje po jeho zhasnutí rozpadlá dvouhmota tak, že je zablokován setrvačník..Tolik dvouhmot , co sežere PD, jinde prostě NEEXISTUJE..Ale přeji všem, aby měli zkušenosti jiné..
nepropadat panice...
v cem je cr spolehlivejsi?? videl jsi klikovou hridel? ja jezdil o2 fl 1.6tdi 77kw vymena egru pri 150tis/km v 180 se zacali hlasit vstriky a blbla regulace na turbu. golf mk6 tdi 66kw 160tis/km vymena egru a v servise se jim pri vymene podarilo zrusit turbo tak i turbo bylo nove, ted ma 190tis/km a nemato pravidelny chod a smrdi to jak stara avie po startu. takze zas predpokladam vstriky a otazka jak se na to tvari dpf. koupili jsme polo 1.6tdi 55kw ma najeto 133tis/km a zase nepravidelny chod motoru a obcas padne do nouze kvuli egru
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, u novějších už to moc neplatí. To, co byla Toyota dříve už je strženo vlivem chování ostatních automobilek (kterým Toyota nemohla při nastavené laťce kvality konkurovat) nejspíše daleko v nenávratnu. Pakliže teda nehovoříš o značně starších modelech.rudy5 píše:Ja by som asi keď človek nechce nejaký extra výkon a chce spoľahlivé išiel asi do Toyoty do benzínu .auto na bežné jazdenie
Ostatně, to byl jeden z důvodů, proč jsem si pořídil Lexuse GS300 (1999).
Já osobně bych v případě rozhodování mezi CR a BKD volil BKD. CR, zvláště piezo je moc drahej špás a to nemluvím o případech, kdy jsou v palivovém systému šponky - to je pak na vyhození, protože jenom čistit raily, vstřiky a dát jiné čerpadlo nemusí (a mnohdy nepomůže) a zničí to druhý "set".
Lidi (i já v minulosti, přiznávám) straší BKD hlavou ... ale do háje, zkuste to porovnat s cenama servisu CR? Za to se dá pořídit hned několik hlav BKD
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Staré PD - záleží jak se k němu kdo choval a kolik má utočeno.. ale takové ASZ a ARL je asi top.. co kdy vymysleli.. jasně pokud je auto mrdka, kde se neměnil olej bude off vačka, pokud moc utočeno, tak gumičky na vstřikách.. opraví se za pár tisícikorun a JEDE dál..
BKD - všecky už mají hlavu pořešenou, a novější roky měly z výroby už dobrou německou.. vačkou jsou věčné, uložení vstřiku kde ho drží 2 šrouby taky ... max by vstřiky podfoukly - opraví se sedla.
tyhle auta spíš dojedou na korozi/celkové zničení...
CR - koho baví hlídat regenerace? Shánět vstřiky? Pokud pustí čerpadlo špony, je to oprava za balík... a to vše mj díky tomu, že dobrou nafta tady nekoupíte...
Takové nějaké pěkné BKD/AZV facelift s DSG bude super kára..
na CR abys měl v polštáři schované neustále 50, aby se to opravilo a mohlo zas jezdit...
BKD - všecky už mají hlavu pořešenou, a novější roky měly z výroby už dobrou německou.. vačkou jsou věčné, uložení vstřiku kde ho drží 2 šrouby taky ... max by vstřiky podfoukly - opraví se sedla.
tyhle auta spíš dojedou na korozi/celkové zničení...
CR - koho baví hlídat regenerace? Shánět vstřiky? Pokud pustí čerpadlo špony, je to oprava za balík... a to vše mj díky tomu, že dobrou nafta tady nekoupíte...
Takové nějaké pěkné BKD/AZV facelift s DSG bude super kára..
na CR abys měl v polštáři schované neustále 50, aby se to opravilo a mohlo zas jezdit...
Neviem ako tie úplne najnovšie turbo benziny ešte není taká skúsenosť ale ešte tie okolo roku do 2016 sú so spoľahlivosťou úplne niekde inde v mojom okolí nejaké jazdia byvalka má ravku v benzíne 2015 a len bežní servis 270tis natočené ,žena v robote Avensis 2.0benzin rok 2014 snáď už 350tis namotane a len bežný servis .neni také jazdenie ako s turbom ale spoľahlivosť je si myslím inde .dokonca si myslím že už aj Renault má nové benzínové motory niekde s kvalitou inde ako vw .Forest píše:No, u novějších už to moc neplatí. To, co byla Toyota dříve už je strženo vlivem chování ostatních automobilek (kterým Toyota nemohla při nastavené laťce kvality konkurovat) nejspíše daleko v nenávratnu. Pakliže teda nehovoříš o značně starších modelech.rudy5 píše:Ja by som asi keď človek nechce nejaký extra výkon a chce spoľahlivé išiel asi do Toyoty do benzínu .auto na bežné jazdenie
Ostatně, to byl jeden z důvodů, proč jsem si pořídil Lexuse GS300 (1999).
Já osobně bych v případě rozhodování mezi CR a BKD volil BKD. CR, zvláště piezo je moc drahej špás a to nemluvím o případech, kdy jsou v palivovém systému šponky - to je pak na vyhození, protože jenom čistit raily, vstřiky a dát jiné čerpadlo nemusí (a mnohdy nepomůže) a zničí to druhý "set".
Lidi (i já v minulosti, přiznávám) straší BKD hlavou ... ale do háje, zkuste to porovnat s cenama servisu CR? Za to se dá pořídit hned několik hlav BKD
BMW 330 ix