Rozvodové kolečko xsara 1.9 d
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvodové kolečko xsara 1.9 d
Xsara 1.9 d po 400 kilometrov vyklepe klinok rozvodoveho kolecka a vyklepe aj drazku v kolecku to je už druhé nemôžem prísť na príčinu kluka je ok aj ten zavit už neviem
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Rozvodové kolečko xsara 1.9 d
[quote="gulik"]Xsara 1.9 d po 400 kilometrov vyklepe klinok rozvodoveho kolecka
problém je v utažení, utahuj to čtyři hodiny, utáhni na kref a za dvě hodiny zjistíš že to zas de, za hodinu zas a ve čtyři zjistíš že to je fakt na kreff, zkus použít diamantovou podložku a zas na kreff, co volnoběžka alternátoru je tam? fachčí,
problém je v utažení, utahuj to čtyři hodiny, utáhni na kref a za dvě hodiny zjistíš že to zas de, za hodinu zas a ve čtyři zjistíš že to je fakt na kreff, zkus použít diamantovou podložku a zas na kreff, co volnoběžka alternátoru je tam? fachčí,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tome tam vidím leta problém, ve výrobním závodě mají vychytáno jaký šroub a jaké to koliesko, jsem toho názoru že ve volné přírodě to neplatí, to si musí každý vychytat sám, cesta je opravdu těžká, u mě je priorita k rozvodům velmi vysokáTomas.cz píše:Jakým to utahujete momentem, z hlavy myslím 180nm + 90st. nebo kolik-
Nevím co je to za rok ale bude to stará vrána a tam se moc elastické šrouby nepoužívali většinou byli frantíci zalepený takovým tvrdým lepidlem že to nešlo ani vyšroubovat a pokud tam ten sajrajt zbyl tak se ten šroub nestáhl.Utahuju většinu věcí kolem rozvodu na moment výrobce a nikdy se nic nepovolilo vetšinou jsem překvapenej jak málo je to dotažený.
U těchto motorů vždycky projedu závit v klice závitníkem M14x1,5 až do konce, vystříkám čističem na brzdy kvůli případné mastnotě a vyfoukám vzduchem. Pak dávám nový šroub M14x1,5, délka 70. Je to vyšší pevnost 10K(dneska se to značí snad 10.8 nebo tak nějak, ale prodejce ve šroubech bude vědět o co jde, když řeknu 10K), dá se koupit někde ve spojovacím materiálu kolem 10 Kč, jinak v Peugeotu za něj chtějí kolem 100 Kč. Máznu konec šroubu modrým závitovým lepidlem, utáhnu na moment a nikdy žádný problém. Jasně že taky zkontroluju kliku a rozvodové kolečko, jestli v nich není vymačkaná díra pro woodrufovo pero a případně kolečko vyměním.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"]Je to divné,
divných věcí je, známý u podobného motoru měl zas trhání ozubeného řemenu vydržel cca 10.000 km a začal se trhat, vyměnily kola, koliesko, měřili čerpadlo, střídali značky rozvodů, nic nepomohlo, auto bylo ve více servisech a nic, majitel vždy přijel že mu zas šustí rozvody vyměnil se řemen a auto jelo dál,
divných věcí je, známý u podobného motoru měl zas trhání ozubeného řemenu vydržel cca 10.000 km a začal se trhat, vyměnily kola, koliesko, měřili čerpadlo, střídali značky rozvodů, nic nepomohlo, auto bylo ve více servisech a nic, majitel vždy přijel že mu zas šustí rozvody vyměnil se řemen a auto jelo dál,