Stránka 1 z 1
CADDY 2K 2.0 TDI 79 —> 152 hp
Napsal: 07 říj 2019, 16:04
od Source
Vw caddy 2.0 TDI DFSF 55kw 34 000km
Dnes návšteva BH motorsport a menšie oživenie inak mrtvého auto.
Auto neskutočne ožilo a už sa na tom dá aj jazdiť

Napsal: 21 pro 2019, 10:37
od Master
Ma ta 55kW stejnou spojku a prevodovku jako 75kW?
Napsal: 21 pro 2019, 11:14
od standa123
Skoro jednou tolik..... To muselo Teda ozit....

Napsal: 21 pro 2019, 12:33
od Source
Ano má, je to 5q a spojka je tam 228mm tak isto ako aj v 75kw.
Standa: tak to si píš že to ožilo, hlavné ale je to spektrum využitia otačok, zatiahne to v podstate v hocijakých otáčkach
Napsal: 20 srp 2020, 15:44
od Martin.D
Taka bola požiadavka ? Pretože presne tento motor si chcem zadovážiť no počitam s cca 180k a 350 - 360 nm....tá spojka by to mala dať..
Napsal: 20 srp 2020, 17:09
od Source
Nie, také boli odporúčania od BH motorsport na dlhodobé používanie pri plno naloženom aute, spojka by to dať mohla ale takto mi zaručil že tá spojka to určite dá aj v podmienkach v akých sa auto používa
Napsal: 21 srp 2020, 09:15
od Martin.D
A náhodou informáciu o zámene spojky za jednohmotu ako bolo pri 1.9 tdi , 1.6 tdi a i...nik neriešil ? cca 200 000 km som urobil na chipe od Tdifun na 228 s cca 340 nm , lenže nikdy som v kufri neviezol 600 kg cementu. V profituningu sa vyjadril že cca 350 nm v pohode , ale mne sa to zdá stále málo keď tento identický motor v 150 ps verzii , sa dá bez problémov na 190 / 400 - 420 nm..
Napsal: 21 srp 2020, 09:16
od Source
Preskladaj to na 6Q a máš problém vyriešený a môžeš ísť kľudne na také výkony. Ano motor to zvládne tak ako píšeš