Pomoc s výběrem Motoru Caddy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To je sice hezké ale když projedu inzerci tak je tam jedna 1,9 bez filtru, podle infa bazaru za 189tis r.v. 2010 a 2,0 CR je nejlevnější maxík 7 míst 389 tis rok 2015, resp najdu levnější za 249tis rok 2011 se stejným nájezdem pokud se tomu dá věřit a je to furt 60 tis rozdíl což je docela dost, to než proinvestuju. Nebo by to měl být takový rozdíl? V čem je 2,0 CR lepší než BLS bez filtru?
K té druhé části, co je tam za takovou bolest že by se mělo měnit? Můžeš to nějak rozvést o co tam jde a jak to funguje na technické když uděláš nějaký bastl?
K té druhé části, co je tam za takovou bolest že by se mělo měnit? Můžeš to nějak rozvést o co tam jde a jak to funguje na technické když uděláš nějaký bastl?
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
CR je tišší, řekl bych že spolehlivější, má možná o malinko nižší spotřebu, 6q převodovku, trvanlivější dvouhmotu.
1.9 BLS má klasický 8v PD problémy (omletý hydra+vačky, vymletý šachty na vstřiky, tandemy, vstřiky,...), navíc je to už v rámci šetření trochu ošizené na spodku (jednodušší písty, na klikové hřídeli chybí polovina vyvažováků) a ve standartu 30tis. km interval výměny oleje (takže bych v rámci prevence kouknul min. na ojniční ložiska u více jetého kusu).
Dovnitř do motoru technik nevidí, takže STK bez problémů
1.9 BLS má klasický 8v PD problémy (omletý hydra+vačky, vymletý šachty na vstřiky, tandemy, vstřiky,...), navíc je to už v rámci šetření trochu ošizené na spodku (jednodušší písty, na klikové hřídeli chybí polovina vyvažováků) a ve standartu 30tis. km interval výměny oleje (takže bych v rámci prevence kouknul min. na ojniční ložiska u více jetého kusu).
Dovnitř do motoru technik nevidí, takže STK bez problémů
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Výhoda PD bez dpf je, že se dá v domácích podmínkách snáz servisovat. Relativně dobrý přístup ke všemu, dílů všude mraky a pokud nejsi štastlivec co se mu podívá ojnice ven,tak je to asi lepší volba.
CR je fajn, ale když jsi štastlivec a přijde během krátké doby EGR, vstřiky,vysokotlak, DPF atd. tak to holt bolí a minimálně EGR a vstřiky a vysokotlak je třeba dát nový příp. repas za X peněz. Zase se odmění kultivovaností, spotřebou, výkonem.
Pro sebe bych šel asi do PD, poladit a odhlučnit. Táta chce něco hezčího, takže face 2.0 CR s webastem. 2.0 CR bude i větší výběr.
U PD když to bude větší zádrhel, musíš počítat s celým motorem. U CR zase s investicemi do toho choulostivějšího. Ale motor jako základ to auto přežije.
CR je fajn, ale když jsi štastlivec a přijde během krátké doby EGR, vstřiky,vysokotlak, DPF atd. tak to holt bolí a minimálně EGR a vstřiky a vysokotlak je třeba dát nový příp. repas za X peněz. Zase se odmění kultivovaností, spotřebou, výkonem.
Pro sebe bych šel asi do PD, poladit a odhlučnit. Táta chce něco hezčího, takže face 2.0 CR s webastem. 2.0 CR bude i větší výběr.
U PD když to bude větší zádrhel, musíš počítat s celým motorem. U CR zase s investicemi do toho choulostivějšího. Ale motor jako základ to auto přežije.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Tak všechno je jinak. Byl jsem se podívat na Caddy maxi a bohužel jsem byl dost sklamaný, auto mi bohužel vůbec nevyhovuje rozměrově. Podle fotek vypadá maxík jako hrozně dlouhej jezevčík a pár lidí to popisovalo jako hroznej autobus, ale ve finále je to o 4,5 cm delší než sharan a přijde mi že třetí řadu tam dostali jen kvůli tomu že druhá nemá takovej plac na nohy jako sharan.
Takže měsíc hledání na fórech a v archivech časopisů v prdeli a jdu schánět sharana.
Někdo tu vyzdvihoval motor ASZ 1,9 96kw byla by to nejlepší volba nebo AUY,BVK 85kw nebo se tady dá sáhnout i po dvoulitru?
Takže měsíc hledání na fórech a v archivech časopisů v prdeli a jdu schánět sharana.
Někdo tu vyzdvihoval motor ASZ 1,9 96kw byla by to nejlepší volba nebo AUY,BVK 85kw nebo se tady dá sáhnout i po dvoulitru?
Musím do 2010 pak už neměli rovnou podlahu.rudy5 píše:Sharan,Alhambra,galaxy je jedno ja by som volil 1.9 TDI 96kw alebo potom niektorí z posledných modelov a najlepšie dovoz z krajiny kde sa toľko nesoli aby to nebolo zhnité
Proč zrovna ASZ? Jsou tam velké rozdíly v "kvalitě" motorů? Trpějsteně na vačku a uložení vstřiků?
Tady jsem našel něco nalesteneho. Píše bez koroze. Ale zajímalo by mě, jak to vypadá v přední části prahu. https://auto.bazos.cz/inzerat/109877449 ... -7mist.php
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.