Pomoc s výběrem Motoru Caddy

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Nodi20v
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 07 říj 2019, 17:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvek od Nodi20v »

To je sice hezké ale když projedu inzerci tak je tam jedna 1,9 bez filtru, podle infa bazaru za 189tis r.v. 2010 a 2,0 CR je nejlevnější maxík 7 míst 389 tis rok 2015, resp najdu levnější za 249tis rok 2011 se stejným nájezdem pokud se tomu dá věřit a je to furt 60 tis rozdíl což je docela dost, to než proinvestuju. Nebo by to měl být takový rozdíl? V čem je 2,0 CR lepší než BLS bez filtru?

K té druhé části, co je tam za takovou bolest že by se mělo měnit? Můžeš to nějak rozvést o co tam jde a jak to funguje na technické když uděláš nějaký bastl?
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

CR je tišší, řekl bych že spolehlivější, má možná o malinko nižší spotřebu, 6q převodovku, trvanlivější dvouhmotu.

1.9 BLS má klasický 8v PD problémy (omletý hydra+vačky, vymletý šachty na vstřiky, tandemy, vstřiky,...), navíc je to už v rámci šetření trochu ošizené na spodku (jednodušší písty, na klikové hřídeli chybí polovina vyvažováků) a ve standartu 30tis. km interval výměny oleje (takže bych v rámci prevence kouknul min. na ojniční ložiska u více jetého kusu).

Dovnitř do motoru technik nevidí, takže STK bez problémů :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Výhoda PD bez dpf je, že se dá v domácích podmínkách snáz servisovat. Relativně dobrý přístup ke všemu, dílů všude mraky a pokud nejsi štastlivec co se mu podívá ojnice ven,tak je to asi lepší volba.

CR je fajn, ale když jsi štastlivec a přijde během krátké doby EGR, vstřiky,vysokotlak, DPF atd. tak to holt bolí a minimálně EGR a vstřiky a vysokotlak je třeba dát nový příp. repas za X peněz. Zase se odmění kultivovaností, spotřebou, výkonem.

Pro sebe bych šel asi do PD, poladit a odhlučnit. Táta chce něco hezčího, takže face 2.0 CR s webastem. 2.0 CR bude i větší výběr.

U PD když to bude větší zádrhel, musíš počítat s celým motorem. U CR zase s investicemi do toho choulostivějšího. Ale motor jako základ to auto přežije.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Nodi20v
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 07 říj 2019, 17:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvek od Nodi20v »

Tak všechno je jinak. Byl jsem se podívat na Caddy maxi a bohužel jsem byl dost sklamaný, auto mi bohužel vůbec nevyhovuje rozměrově. Podle fotek vypadá maxík jako hrozně dlouhej jezevčík a pár lidí to popisovalo jako hroznej autobus, ale ve finále je to o 4,5 cm delší než sharan a přijde mi že třetí řadu tam dostali jen kvůli tomu že druhá nemá takovej plac na nohy jako sharan.
Takže měsíc hledání na fórech a v archivech časopisů v prdeli a jdu schánět sharana.
Někdo tu vyzdvihoval motor ASZ 1,9 96kw byla by to nejlepší volba nebo AUY,BVK 85kw nebo se tady dá sáhnout i po dvoulitru?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Sharan,Alhambra,galaxy je jedno ja by som volil 1.9 TDI 96kw alebo potom niektorí z posledných modelov a najlepšie dovoz z krajiny kde sa toľko nesoli aby to nebolo zhnité
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tady bych volil BVK, je to Euro 4, bez dpf, bez vyvažováků a jak bylo psáno, zaměřit se na korozi, bohužel i 10 let "stará" auta mají některá místa durch a taky bych se vyhnul modelu se zadní klimatizací.
Nodi20v
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 07 říj 2019, 17:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvek od Nodi20v »

rudy5 píše:Sharan,Alhambra,galaxy je jedno ja by som volil 1.9 TDI 96kw alebo potom niektorí z posledných modelov a najlepšie dovoz z krajiny kde sa toľko nesoli aby to nebolo zhnité
Musím do 2010 pak už neměli rovnou podlahu.
Proč zrovna ASZ? Jsou tam velké rozdíly v "kvalitě" motorů? Trpějsteně na vačku a uložení vstřiků?
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Tady jsem našel něco nalesteneho. Píše bez koroze. Ale zajímalo by mě, jak to vypadá v přední části prahu. https://auto.bazos.cz/inzerat/109877449 ... -7mist.php
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Kup si nějakou L1H1 dodávku. A budeš mít klid. Za 200 už se něco sehnat dá.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Nodi20v
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 07 říj 2019, 17:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvek od Nodi20v »

To nemůžu. Potřebuju něco velikostně jako sharan nebo ta caddy, nemůže to být vyšíš resp v řádu pár cm jo, ale např T4 už je velké. Vyšší to být může.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“