Octavia 2 rozjazd

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Octavia 2 rozjazd

Příspěvek od jofa »

Zdravim pani, mam otazku ohladom rozjazdov na octavii 2 2005 1.6mpi 75kw BGU. Rozjazdy nie su plynule, vzdy ked pridam plyn tak ako sa dostane auto do zaberu sa pridusi a potom poskoci vpred. Neviem ci to je vo mne kedze som 9 rokov jazdil s dieslovym autom alebo je nieco so skrtiacou klapkou. Na volnobeh ked pridam plyn a drzim ho v jednej polohe tak otacky klesnu cca o 200 ot. to je podla mna ten problem ze ked pridam plyn tak sa nedrzi kde ma ale uberie ho a potom sa pridusi. Vo vyssich otackach problem nie je, len do cca 2000ot. Doteraz mi to nerobilo, teda som si to nejak nevsimol. Da sa skontrolovat nastavenie skrtiacej klapky vo vagu? Volnobeh drzi na cca 650,taha pekne s trhanim ani vyskakovanim otacok problem nie je len toto ma trochu stve tak neviem ci mam spravit zakladne nastavenie klapky alebo sa s tym nejak naucit jazdit... Auto ma 225 tkm.
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Jak je na tom palivový filtr, vzduchový filtr, čistota škrtící klapky a případně svíčky ( dělají se špatně, tak je málokdo mění ). A tankujes stále u jedné benzínky? Zkusil bych začít základním a potom pokračovat.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Filtre su menene vsetky, sviecky neviem, pokial netrha dobre taha a dobre startuje tak neriesim, sanie som mal cele hodene dole lebo som pretesnoval veko ventilov a skrtiaca klapka vyzerala vcelku ok ale vycistit by sa asi zisla. Tesnenie sania samozrejme nove. S tym tankovanim, vacsinu tankujem na jednej benzinke kde vozia vyhradne rakuske palivo ale raz som natankoval na jednej cerpacke oliva a mam pocit ze odvtedy to zacalo len mi nejde do hlavy ze som uz odvtedy 3x tankoval a robi to stale, aj ked nie vzdy ale z 10 rozjazdov asi 6 zle. Ale s tym podla mna nesuvisi filter alebo palivo, ked pridam plyn a drzim ho v cca 1500ot. a po cca sekunde klesnu otacky na cca 1300 a tam sa drzia, za jazdy ked pridavam alebo idem ustalenou rychlostou tento jav nepocitujem. Ked vycistim klapku, musim ju nastavit aj cez vag alebo sa nastavi automaticky?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

BGU má egr ventil ne? Zkusil bych vyškubnout konektor a projet, jak se bude chovat, sice se rozžně kontrolka, ale to se dá smazat.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Hej toto uz ma egr, no neviem to ma nenapadlo, a nevie mi niekto s rovnakou motorizaciou povedat ako to funguje na jeho motore? Ci po pridani plynu do 2000ot. si motor uberie alebo nie? Ale myslim keby to robil egr bola by vyssia spotreba a hlavne motor by poskubaval nie? Tu praveze motor slape ako hodinky, spotreba na volnobeh 0,6-0,7, priemerka mesto okolo 8, mimo mesto so 6...cize kopec veci som vylucil a zostava mi iba ta skrtiaca klapka asi... Nemoze sa stat ze by si nahrala nejake blbe hodnoty? Asi skusim zakladne nastavenir, pokazit nemam co...
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Když jsi měl dole to sání, tak svíčky bych udělal hned. A ještě, když napíšeš, že ani nevíš, kdy byly dělané. Často svíčky napoví, jak se celkově motoru daří. Já mám BSE, což je bez egru. Jinak bych ještě natankoval 100 oktan, ideálně plnou.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Vcera som to prebehol trochu a tusim sa to zlepsilo trochu, zajtra idem zase cca 250km tak mu dam 100 oktanovy bengal a uvidim, nad svieckami som rozmyslam ze ich tiez vymenim rovno aj s kablami nech mam pokoj, to sanie nie je zase az taky problem dat dole ale pakaren riadna teda (LOL) uvidim po zajtrajsku co to bude robit

PS: vcera mi hovoril otec ked som behal okolo auta s diagnostikou ze jemu na fabii robi toto iste poslednu dobu a ze tankoval na tej istej shit benzinke co aj ja tak to bude asi v palive
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Potom napiš, co to udělalo. Svíčky dej pouze origo, nevymýšlej vymyšlené.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jofa"] nebo zkus můj test jet přesně 40 na trojku jeb tam pětku a drž plný kotel až do kila pak napiš přesně co se dělo
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Miloši, co tento test ukáže?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mirek999 píše:Miloši, co tento test ukáže?
třeba hovno proč :? ale tonocí se stébla chytá, když to cuká do 60 ti tělají to vstřiky a když furt do kila tak VN ;)
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Tak som tu stale s mojim problemom. Ked je motor zohriaty tak pri beznom rozjazde klesnu otáčky na cca 500 aj menej,niekedy sa rozsvieti uz aj dobijanie,a potom vyskocia na normalnu hodnotu,posobi to tak ze auto sa pridusi a potom poskoci.vymenil som uz aj sviecky, daval som NGK,v podstate tie iste co tam aj boli.vie niekto na co sa zamerat?da sa cez vag skontrolovat plynovy pedal?skrtiaca klapka je vycistena, základne nastavenie spravene,vsetky filtre vymene,pronlem stale pretrvava. Ked pri rozjazde najorv brnknem po plyne a nasledne pridam plyn a pustim spojku auto sa rozbehne celkom v pohode,ale normalne s trochou pridanim plynu to nejde a vzdy sa auto pridusi a uz mi to dost vafi leno si pripadam akoby som nevedel jazdit...prosim o nejake rady,inak chod motora je v pohode,volnobeh neskace,motor netrha ide do otacok pekne len ten rozjazd ma neskutocne vytaca...
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Este som zabudol ze to nerobi vzdy, obcas ked nastartujem tak to ide normalne,nedusi sa, potom motor zhasnem ked nieco vybavujem v meste, nastartujem a kazdy rozjazd problem.znovu odstavim, nastartujem a zase v pohode,neviem,moze to robit aj cidlo teploty?vag bez chyby
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

podávačka v nádrži...
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

roman1648 píše:podávačka v nádrži...
Myslíš, že se někdy roztočí a někdy ne?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“