Turbo Garret 1749 VB mění zvuky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24
Odpovědi: 0

Turbo Garret 1749 VB mění zvuky

Příspěvek od Maris »

Ahoj, v jiných tématech jsem to nenašel, tak zakládám nové.

Mám osazeno turbo co je v popise. Průchozí výfuk bez ničeho. Při řazení vyššího kvaltu zvuk klasicky ,,pou''. Sehnal jsem rezonátor, navařil jej kousek dál než byl katalyzátor a ,,pou'' přestalo, pouze pěkně odfoukne, výkon bezezměny. Teď se dostávám k problému.. Když přidám plný a sešlápnu spojku v momentě kdy turbo tlačí nejvíc, turbo neodfoukne, nýbrž změní odfouknutí na 3 krátce po sobě jdoucí intervaly. Tenhle jev můžeme slyšet třeba u nějakých dragsterových speciálů nebo jinak našlapaných mašinkách, kde ty turba jsou kolikrát větší jak celá palice motoru. Takové to ''šhapapa''. Viz tohle video https://www.youtube.com/watch?v=UvmlQ0K9OAg a čas 0:45 na té bílé silvii nebo co to je za auto. Začlo to dělat samo od sebe v průbehu jízdy. Beru to jako závadu, nýbrž jsem zaznamenal i úpadek na výkonu. Turbo jsem měl venku a mechoš mi jej rozebíral. Bylo v něm trošku více karbonu, turbo mi vyčistil, turbo jsem namontoval A..? A nic. To samé ,, Shapapap'' zdá se mi, že ten zvuk už není tak intenzivní ale dělá to stále.

Kde a v čem může být problém ? Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Napadají mě různé věci, od ventilu N75, přes vývěvu ( vytváří malý podtlak > měnil jsem starou, za tu co mám aktuálně, ale po výměně to nedělalo.), špatná nafta, až po zanesený paliv.filtr.. Měnit všechno nechci. Filtr má najeto něco kolem 5-8 tis km. (wallbash)
Ještě dodám, že se změnil celkový zvuk auta. Spíše slyším ten rachtající diesel nez pískot z výfuku jako předtím. Výfuk tišší.
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Zkus to prvně nalogovat.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maris »

standa123 píše:Zkus to prvně nalogovat.
Co to znamená nalogovat ? :?
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Nic ve zlém, ale pouštíš se do úprav TDI motoru a pojem Log je ti cizí ?
Logování je záznam přes diagnostiku v reálném čase, kdy snímáš hodnoty z různých senzorů a nahráváš je do souboru, ze kterého pak vyčteš zda vše funguje jak má. Hodně zjednodušeně řečeno.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Ten zvuk je normálny.
Tých shapshapshap ti nahram koľko chceš ak v momente nábehu turba pri takmer dosiahnutí požiadavky tlaku pustím plyn ;)

Úbytok výkonu je skôr tvoje placebo spôsobené týmto zvukom alebo je problém inde.
PS: robí to aj nové orig. turbo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“