LED do jawa 20 a mustang
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já viděl renovovanou Jawu kdekoli jezdit jen vyjímečně a v noci vůbec. Ale to se prostě nedá nic dělat, pokud chce někdo jezdit se starším strojem, musí akceptovat, že moto nesvítí jako jeho moderní auto.... Nelze měřit dnešním metrem staré stroje a je to také o šikovnosti renovátora, většina při renovaci se zahodí, nahodí se replika, Vape, dají kadmiované šrouby , které svítí do dálky, nachromuje se co se nikdy nechromovalo a je hotovo. Motorka má mít vše, včetně much, které jí dala továrna. pak se ocení kvalita renovace a šikovnost majitele. Seřízená tři pade s origo zapalováním řekne o majiteli víc, než cokoliv jiného..Ale řeknu ti můj původní pohled, taky jsem na to takto nahlížel, ale postupně jsem si říkal, kam až ano a kam už ne. Pokud člověk chce tvrdit, že má to, co je napsané na nádrži nebo dokonce na předním čísle na blatníku, tak to musí zvážit.A dnes už jsem magorem, mohl jsem dát písty, kliku vnitřek převodovky , kola apod. ruské provenience a většinou by to nikdo ani nezaznamenal, ale byla by to lež. Tak jsem šel cestou...volal mi machr , opravdu chceš převrtat válce až na 4. výbrus ? Já ano...mám totiž origo písty made in třetí říše na 4. výbrus..
Asi jsem blázen...
Asi jsem blázen...
nepropadat panice...
Jerricho
Ja ked sem robil na Pragovke Picolo a škode popular novu elektriku pri renovácii tak sme v motorovom priestore natplatovavali staru kabeláž na novu aby proste ked otevreš kapotu nebyli vydet nove kable s plastovu izolaciu ale stare s textilným opletem. U tých veteranu sa hodnotí tušim aj originalita
Ja ked sem robil na Pragovke Picolo a škode popular novu elektriku pri renovácii tak sme v motorovom priestore natplatovavali staru kabeláž na novu aby proste ked otevreš kapotu nebyli vydet nove kable s plastovu izolaciu ale stare s textilným opletem. U tých veteranu sa hodnotí tušim aj originalita
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Nic ve zlém, ale já na kladívkách, vačkách, kondenzátorech a podobně nic světoborného nevidím.
Tvrdit že se mám naučit nastavovat kladívká jejich odtrh a předstih je taky zcestné, protože kdybych to neuměl, tak se na to fichtlu nikdy nesvezu.
Elektroinstalace taky stála za prd a jediný důvod proč jí tam nechat je autentičnost, ale pokud bych na fichtlu měl zase denně jezdit, tak tohle všechno letí do koše a VAPE je tam raz dva.
Tvrdit že se mám naučit nastavovat kladívká jejich odtrh a předstih je taky zcestné, protože kdybych to neuměl, tak se na to fichtlu nikdy nesvezu.
Elektroinstalace taky stála za prd a jediný důvod proč jí tam nechat je autentičnost, ale pokud bych na fichtlu měl zase denně jezdit, tak tohle všechno letí do koše a VAPE je tam raz dva.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo. samozřejmě je to každého věc, každý má nějaký názor, preferuje jiné věci, jen si říkám, pokud někdo neuvede do chodu pionýra, jestli by neměl požádat babičku, aby ho naučila plést svetr, než se snažit opravovat stroje. Mne to mrzí z toho důvodu, protože třeba jednosic 550 a 555 měl zapalování a chytal na otočení, o čemž si novodobé stroje musí nechat znát, ty se musí otočit několikrát, aby řídící jednotka přečetla vše co potřebuje.. Ale u těchto pionýrů byla destička s kontakty upevněna 2 šrouby, které byly v origu zality červenou barvou a NESMĚLO se s tou destičkou natočit jako třeba u Jawy 250, kde je stator na 2 šrouby napevno a natáčením destičky se mění předstih ..U těchto pionýrů se muselo točit celým statorem. Jakmile někdo s destičkou pootočil , jako byl zvyklý u té J 250, zeslabil jiskru a piňdour přestal chytat..
A už to byl sráč..Nemám rád křivdy i u strojů , protože mnozí zapomínají, že 6 voltová soustava musí mít dvojnásobný průřez drátů než 12 voltová, jinak přicházejí problémy...
A už to byl sráč..Nemám rád křivdy i u strojů , protože mnozí zapomínají, že 6 voltová soustava musí mít dvojnásobný průřez drátů než 12 voltová, jinak přicházejí problémy...
nepropadat panice...
Já byl na svém mustangu úplně hotový z přední vidlice, ty silonový pouzdra co rády cestovaly sem a tam. Celková tuhost těch vidlic byla tristní a když jsem s tím najel na čerstvě vyfrézovanou silnici, tak fichtl jel podle rýh v asfaltu, místo rovně.
Když mi pak pujčil kamarád simsona, tak jsem koukal jak tele na nový vrata, jak může 50ccm jet i ve dvouch do kopce. Jak se může chovat přední vidlice a celkově odpružení.
Přesto na mustanga nedám dopustit, ten můj si to po pár úpravach uměl svištět i 90km/h ale znovu bych do toho nešel ani z nostalgie. Navíc dnes už by mě neuvezl.
Když mi pak pujčil kamarád simsona, tak jsem koukal jak tele na nový vrata, jak může 50ccm jet i ve dvouch do kopce. Jak se může chovat přední vidlice a celkově odpružení.
Přesto na mustanga nedám dopustit, ten můj si to po pár úpravach uměl svištět i 90km/h ale znovu bych do toho nešel ani z nostalgie. Navíc dnes už by mě neuvezl.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
To máš pravdu, ta pouzdra vypadávala a když přišel Simson Sperber se čtyřkvaltem, tak jsme mu záviděli, ale blinkry na konci řidítek a větráček na chlazení motoru z toho stroje dělal skůtr, čímž jsme opovrhovali a já to mám dodnes. Já mám na Mustanga ty nejlepší vzpomínky, koupil jsem jej nový za 4090 kč, půlku jsem si musel vydělat na brigádě, pak mi začala téct nádrž, tak jsem do rámu navařil trubku, jako mají velké motorky a namontoval laminátovou nádrž, která se montovala na motokrosový skvost tehdejší doby, Faltovu ČZ 250 dvouvýfuk..Ta měla tak krásný uzávěr na kolečko, že to velmi "pozvedlo" můj stroj spolu s upraveným motorem s karburátorem 2918 natočeným proti směru jízdy, takže byl motor "přeplňován" a s krásným ssacím zvukem také díky válečnému filtru jel jako dělo..Měl jsem vepředu 12 kolečko, abych právě v kopcích měl "sílu"..A pak jsem jej já blb prodal za 2000 kč, chlap našlápl , dal si techničák za bundu a odfčel spolu s mým mládím...
nepropadat panice...