opel astra 2.0 s čerpadlem VP 44

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

opel astra 2.0 s čerpadlem VP 44

Příspěvek od slovacek.milos »

přijel borec zadřené brzdy spravím vyjedu z garáže motor chcípen regulace dávky paliva, klasika čerpadlo KO

asi za dva měsíce přinesl prej funkční čerpadlo

VP 44 jednokonektor číslo 011 to sedí,

ale když ho napíchnu do auta P1651, P1345, P0725, P1631 a čerpadlo pořád bzučí že to je blbost ho tam montovat to nepojede,


závady jsou trvalé nejdou smáznout smáznout šla jen P1335

:roll:

dík
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

zmeral by som odpor podľa obrázka, ak je mimo, potom čerpadlo je KOObrázek
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jozef9 píše:zmeral by som odpor podľa obrázka, ak je mimo, potom čerpadlo je KOObrázek
jozef dík za tvůj čas O,33 kilo ohm druhé měření O.44
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

navíc 1631 imobilizer a je v klíčku a to bude asi celý problém neznáte někoho v okrese HO UH kdo umí přizpůsobit čerpadlo, umím jen na forda dík
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

A mas od minimálně auta pass??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

011 nemá v sebe imo.
To, že bzučí, je normálne, ide o PWM reguláciu ventilu predvstreku.
Treba merať osciloskopom prúd do dávkovacieho ventilu.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše:A mas od minimálně auta pass??
nevím co to je ten pas mám jen dvě auta jeno nepojízdné nastavění paliva KO číslo závady nevím ale mohu klidně vyčíst, a druhé bylo pojízdné než zněj vydělali čerpadlo,

přizpůsobovat se nic nemusí prej to pojede, podle mě blbost protože jsi napsal jednou na opel klubu P1631 imobilizer tak jsem mrknul do klíčku a je tam,

já to dělal tak že jsem dával čerpala uživateli doležel do brna ten to čerpadlo ošéfoval tak že jelo v každém autě, jenže před pár lety že ty VP už nedlá tak jsem si našel kravaře a ti to taky tak umí přizpůsobova, nic nemusíš, zacáluješ 16.000 a jedeš
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ano virgin stav jednotky načte si immo z jednotky po prvním zapnutí. U opla jsou card pass je to kartička jako kreditka a na ni jsou kódy a pak lze přizpůsobit.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše:Ano virgin stav jednotky načte si immo z jednotky po prvním zapnutí. U opla jsou card pass je to kartička jako kreditka a na ni jsou kódy a pak lze přizpůsobit.
jestli jsem tě dobře pochopil, tak umím auto spojízdnit jak jsem ti psal a pokud mi v tom chce někdo pomáhat aby to nestálo moc peněz , tak to nikdy nepojede :roll: což už vím s VP mám bohaté zkušenosti a zánik vozidla jsem majiteli navrhl jako první možnost ;)

majitel má link na toto téma tak uvidíme, mooooc ti děkuji ;)
Odpovědět

Zpět na „Opel“