Největší koncerny -nejhorší motory..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jericho-3 píše:Vy mě připadáte jako kdysi, když většina jezdila se š 105 a považovala ji za jedničku a když někdo přijel třeba Simkou, tak přemýsleli, kde na to vzal..A co se týče JEEPA, tak obyčejný hranatý Jeep Rubikon s terénními pneumatikami si to rozdal s VW Kodiak RS , kdy Jeep měl jen benzin dvoulitr a ubohé JAKOBY RS vyhrálo o 0,2 desetiny vteřiny na okruhu.To je ostuda.To AR Stelvio spraskalo i Lamborghini , také na okruhu..Ale chápu, že dnešní moderní člověk brzo stárne, je pohodlný, a stačí mu chrochtající auto určené pro dědky a rodiny. Ale na druhou stranu mecháni by byli hloupí, kdyby nejezdili koncernem, protože mají díly zadarmo..zákazníkům jich vymontovávají mraky a dílů je vždy dost..Jsem holt z minulého století, kdy si mecháni auta vyráběli sami, koupili bouračku nebo auto s k.o. motorem, popřípadě shnilé a udělali z toho opět AUTO..Dnes na to nemají čas a ani chuť..Ale vraťme se k motorům, na Italy v motorech nikdo nemá....To se musí nechat..
Proč mluvíš o motorech , ptám se na auto , fakt bych uvítal odpověď
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
prudy5 píše:Octaviu v lepšej výbave za koľko kúpiš?A tu alfu pod mega novú nekupis
Něco 2015 kolem dvojky, ale už sem nato mrknul fakt tam nic nebydlí, proto Jericho nemá co napsat . Škoda.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Tady už se to psalo, třeba nové Tipo, ale jde o to, co požaduješ, zda úplně nové nebo ojeté nebo něco za pár šupů..Možná by pomohl návod , jak jsou na tom nová auta...toby66kw píše:prudy5 píše:Octaviu v lepšej výbave za koľko kúpiš?A tu alfu pod mega novú nekupis
Něco 2015 kolem dvojky, ale už sem nato mrknul fakt tam nic nebydlí, proto Jericho nemá co napsat . Škoda.
Otázka pro technika Vaculíka..
Koupil jsem Tiguana 2.0 TDI DSG 4krát 4, najeto 145000km.Co mám udělat a na co se zaměřit, aby auto vydrželo co nejdéle?
Při 150000km neplatí už úsporně navržený plán údržby od výrobce, takže je třeba přidat preventivní akce...Pokud nevíte přesně zda byly úkony provedeny , musíte neprodleně/např. výměny oleje po 60000km/vyměnit olej v DSG, výměna oleje v Haldexu/mezinápravové spojce/, potom rozvody , které jsou sice předepsány na 210000km, ale do 150000km začne sáknout pumpa H2O. Pokud auto jezdilo na výměnné intervaly oleje v motoru po 30 000km, nechte vyměnit spolu s rozvody i hydraulická zdvihátka, aby jste měl jistotu, že vás nepotká vážná závada tohoto typu, což je vypadnutí ventilu do válce po opotřebení vahadla s následkem destrukce motoru../olej poté měňte po 15000km/.Poté nechte vymontovat šrouby nastavení odklonu zadní nápravy na spodních a horních ramenech, aby šla seřídit poté, co se vám začnou sjíždět pneumatiky a náprava bude do A...
Což jsem debil, abych si koupil takové auto, kvůli kterému musím mít v kapse aspoň ještě 50 litrů, abych jej doladil.?.Koncern si dělá z lidí prdel..Já bych šel samozřejmě do ručního řazení, s motorem, který problémy koncernu vůbec nezná, což je JTD ,má levné díly a nemá to každý jouda v Čechách..Ale to je můj zkreslený názor, poznamenaný zvykem z minulosti, že auto má nejen sloužit, ale i potěšit a netahat peníze z kapsy nadměrnou údržbou, kdy stačí ty běžnější typy olejů a ne kosmické výtvory, které jsou stejně brzo v háji....Přece nepojedu do servisu ...až budu k hovnu?.
nepropadat panice...
Mě se můj do ruky nevejde, ten tvůj ti ale patrně propadne mezi prsty..Což kdybys napsal své zkušenosti jako skvělého mechanika se závadami na JTD? Jistě to je v tvém repertoáru. Pořád se totiž kecá, ale fakta žádná a je hanba, že tristní stav konstrukce motorů v koncernu každý omlouvá..Ale když měla ARomeo s vozy ala Fiat průser s twin sparkem, slyším to dodnes..Ale dnešní průsery koncerny jsou TABU..Je to holt národní postižení, o vlastních průserech se vždy mlčí...
nepropadat panice...