Možná by jste taky mohli napsat, kolik jste kdo viděl italských motorů v autě, co má alespoň 300 tis najeto. Já osobně jsem servisoval dvě a ani jedno se tohoto čísla nedožilo a hydra se na tom motoru taky měnily někde ve 200, protože to byl po startu rachot (1,6 benzín v Marei). Jo a na JTD (croma)jsem měnil spojku dvouhmotu komplet, klepala a klouzala, najeto asi 250. A docela by mě zajímalo, jak se na tom mění startér..jericho-3 píše: Přitom by stačilo tak málo a zeptat se Ladase, kolik za tento rok prodal vaček, hyder, dvouhmot , spojek atd. , a kolik to bylo tun..Bylo by to určité vodítko..Mě se to ještě u JTD nepoštěstilo mimo potkanů, díky Italům nejsou žádné pořádné kšefty...
Největší koncerny -nejhorší motory..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Přesně na to jsem se chtěl zeptat jen bych doplnil kromě jericha protože u něho přepodkládám, že má jistě takových skvostu několik...MirekX píše:Možná by jste taky mohli napsat, kolik jste kdo viděl italských motorů v autě, co má alespoň 300 tis najeto. Já osobně jsem servisoval dvě a ani jedno se tohoto čísla nedožilo a hydra se na tom motoru taky měnily někde ve 200, protože to byl po startu rachot (1,6 benzín v Marei). Jo a na JTD (croma)jsem měnil spojku dvouhmotu komplet, klepala a klouzala, najeto asi 250. A docela by mě zajímalo, jak se na tom mění startér..jericho-3 píše: Přitom by stačilo tak málo a zeptat se Ladase, kolik za tento rok prodal vaček, hyder, dvouhmot , spojek atd. , a kolik to bylo tun..Bylo by to určité vodítko..Mě se to ještě u JTD nepoštěstilo mimo potkanů, díky Italům nejsou žádné pořádné kšefty...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Ted jsem delal starter na multiple a je jedno co to je za za itala, kazdej starter ze zadu jak u debilu, doskrabany dolamany ruky, misto nikde, srouby schovany kdesi v prdeli, prace cca dve hodiny kdyz dobre - jen demontaz! Jestli s takovym kramem jeste nekdo nekdy prijede tak ho poslu doprdele hned
To uz mam nacviceny, to je nic, pohodicka, alternatory a elektrika na tech pekacich to je kapitola sama o sobe, ten altik treba u marei je pohoda, delam to vrchem, merka, drzak s filtrem a vsechny krabicky doprdele, odsroubovat zespodu od kola cvak cvak vsechno venku a davam druhej, prace na hodku a pul se vsim i s cigarem a kavou
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
taky jsem měl tu čest na Maree, italy jsem proklel všechny do jednoho a to mi ještě přines z vraku startr který byl větší než původnívalekf píše:Ted jsem delal starter na multiple a je jedno co to je za za itala, kazdej starter ze zadu jak u debilu, doskrabany dolamany ruky, misto nikde, srouby schovany kdesi v prdeli, prace cca dve hodiny kdyz dobre - jen demontaz! Jestli s takovym kramem jeste nekdo nekdy prijede tak ho poslu doprdele hned
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Japonce rozeberes úplně ale alespoň to má nějakou logiku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Mne sa celkovo robia najlepšie nemecke auta koncern,bmw,ford,opel tam konstruktery mysleli že tam niekedy pujde aj mechanik a je tam kopec vecí nachystaných na servisne úkony. Dalšia vec je cena originálnech dielcov človek musí počítat že musí niekedy siahnuť po OE a aby to človeka nezrujnovalo jak treba u japonských aut. Riešit nejakú poruchovosť asi nemá vyznam co sa može posrat sa posere. Mne sa ten koncern dobre opravuje neco jak LEGO stavebnica pro maleho kluka a rozhodne to neni pro mňa etalon kvality jak si jerricho myslí
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Tak tých JTD cez 300tia som videl celkom dosť naposledy mi prišli humno búrať mladý chalani a mali fiata ducato a Mercedes šprintér ,šprintér mal najazdené asi 550tis a Ducato 390 aj nejaké drobné .bratov a alfa 2.4jtd -cez 450tis svagrova 1.9jtd cez 400tis .
Koncern má výhodu náhradných dielov a ze to robi v každej dedine niekto .švagor keď menil zhavice na alfe tak tri mu vymenili a 4 nie že zlý prístup Proste sa mu nechcelo sa v Tom srat,prešiel tri servisy čo mu to cez zimu zle štartovalo každý len zlá baterka zle zhavice a nakoniec zle zhavice relé takže aj tí mechanici sú kadejaky.
Koncern má výhodu náhradných dielov a ze to robi v každej dedine niekto .švagor keď menil zhavice na alfe tak tri mu vymenili a 4 nie že zlý prístup Proste sa mu nechcelo sa v Tom srat,prešiel tri servisy čo mu to cez zimu zle štartovalo každý len zlá baterka zle zhavice a nakoniec zle zhavice relé takže aj tí mechanici sú kadejaky.
BMW 330 ix
To je právě taky problém, ty Italy tady nikdo nechce opravovat, nedejbože elektriku na nich.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Asi jsi moc Italů nedělal nebo si to pleteš s renaultem, já si klidně lehnu na zem na parkovišti, vezmu si 13 klíč s prdelkou , a starter si klidně vyndám. Pak si koupím volnoběžku za pár šupů, popřípadě si vyberu na vraku starter od bosche nebo origo, /za 500kč/ na zemi to namontuji a odjedu.Vždy si předem, než si koupím auto zjistím o co gou. Nesmí mít spojkový váleček uvnitř ve skříni, /nejraději mám lanko/, pak se podívám a kouknu, kde je starter, zda jde vyndat skříň bez demontáže rámu nebo celého agregátu,a zda jde normálně sundat vana, jaký je přístup k motoru a vačce a chci minimum elektroniky a podobných hovadin..Což už dnes moderní auta nesplňují, proto mám veterána. Ať si ostatní koupí třeba raketu. Když mi lehne spojka, sám si skříň vyndám i nandám , ale spojka -ložisko jsou u mého typu Fiata věčná...Přece nejsem debil,dopoledne se trápit s moderníma sráčema a odpoledne pak se svým sráčem...valekf píše:Ted jsem delal starter na multiple a je jedno co to je za za itala, kazdej starter ze zadu jak u debilu, doskrabany dolamany ruky, misto nikde, srouby schovany kdesi v prdeli, prace cca dve hodiny kdyz dobre - jen demontaz! Jestli s takovym kramem jeste nekdo nekdy prijede tak ho poslu doprdele hned
Romek - já to měl jako ty, na Němce mi nemohl nikdo sáhnout, TDI rotačka krása, taxik s automatem najel 600000km a fungoval pořád. Ale přišla změna, nový skvost s motorem PD a hliníkovou přední nápravou. A začaly se tahat sračky z Evropy, vymlácené nápravy, vymetené hlavy a všechny neduhy, které tento motor má..A lidé začali nadávat, myslel,i že je chci natáhnout, když jsem jim doporučil vyměnit všechna ramena, když to bylo kdysi v plechu, byl klid. A když začaly vačky prožírat zvedáky, atd. atd. šly ceny dílů i práce nahoru..A když současně vozili první JTD /8v/, potkané- uvařené motory, tak člověk měl pěkné srovnání a Němci už nebyli premianti, ale debilové a po příchodu řady TSI /mimo 1,8/to potvrdili..Takže to beru přísně technicky..Dej si vedle sebe ta 2 auta a dělej výměnu řemene u Itala a pak třeba u Audi s PD nebo Octavie...Ten rozdíl od jednoduchosti až k pomatení je děsivý..Proto volám Vivat Italia a jejich motorové hlavy s velkou tradicí...
nepropadat panice...