Největší koncerny -nejhorší motory..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nápis nejaké extra problémy tých motorov z roku 1997-2004,a ten prejav a kultúra chodu motora to sa s PD z tej doby nedá porovnať PD je oproti tomu traktor a to som mal doma dva PD motory a j JTD na JTdD pri 400tis pôvodná spojka ,pôvodne turbo akurát vstreky sa menili a brat mal na alfe 156 snáď hádam 600tis natočené
BMW 330 ix
Jaj tak 20r rotacka je fajn a 20r JTD je šrot hej?veď ak si niekedy mal možnosť sa zviesť alebo porovnať kultúru chodí oboch motorov tak nemôžeš napísať o JTD čo píšeš rotacka je proste traktor a v tej dobe 2.4jtd 5 valec bol šepot .ja si nezastavam ani jedno ani druhé ale mal som jak JTD tak od aj rotacku a kultivovanost chodu a pôžitok z jazdy a celkový prejav bol JTD proste navrch ,to že bolo treba meniť trysky nepovažujem za hrôzu lebo koľko vydržia dnes na cr motoroch od vw ? Tie isté problémy ako málo vtedy JTD má dnes aj čr od vw ak nie ešte horšie . Myslim že sa tie JTD motory z tej doby dosť podceňujú a niektoré pritom boli totožné ako HDI v peugeote ktoré dodnes majú mraky km .
BMW 330 ix
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A jakých tlaků dosahoval ten CR v době, kdy přišlo PD víš?rudy5 píše:A píšeš že retro keď taliani vyrabali CR vw ešte nevedel čo to je .
Není třeba, stačí to porovnat s 1,9 R4. Taky to můžeš porovnávat s 2,5 R5 rotačkou.rudy5 píše:A porovnaj si napríklad nákladovosti opráv 2.4jtd 5 valec z tej doby a 2.5 6 valec od vw.
Já si vzpomínám, jak si kluci s mechanickými čerpadly dělali srandu tehdy v počátcích sprintů s 2,4JTD do té míry, že toho pak nechali.
Naposledy upravil(a) Forest dne 30 říj 2019, 18:54, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Když tě to nezajímá tak nemá důvod s tebou diskutovat. Diskuze je o výměně názorů, jinak je to psaná forma monologu.rudy5 píše:Neviem ani ma to nejak nezaujíma
Jen abys byl informovaný: v moment příchodu PD tento systém dosahoval vyšších vstřikovacích tlaků, nežli jakýkoli jiný vstřikovací systém, včetně CR. Jakmile tuto konkurenční výhodu ztratil, přešel VW koncern na systém CR.
PD systém je skvělý, kdyby byly u 8V držáky uchyceny dvěma šrouby ... ten, kdo dopustil uchycení na jeden by zasloužil vyvěsit za koule do průvanu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
V podpisu 287 tkm , dělalo se těsnění pod hlavu ale má dost kW, druhé 262 tkm nešáhnuto na nic .
Ale je to retro 2005 a2006.
Ale je to retro 2005 a2006.
Naposledy upravil(a) toby66kw dne 30 říj 2019, 20:17, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@rudy5: Jsi natvrdlý nebo nerozumíš psanému textu?
1) Opřeš se tu o VW ve smyslu, že byl pozadu, protože montoval pozdě CR technologii.
2) Já ti napíšu důvod, proč to tak udělal a vysvětlím ti, že v době, kdy měl PD tak to byla konkurenční výhoda.
3) Ty tu píšeš něco o spolehlivosti.
Mimochodem, 1,9 8V PD, pokud na něj člověk nesere, tak slouží dobře. To, že je někdo hovado, nedbá na servis, leje do toho sračky apod. tak je věc jiná. Zkus si do CR nalít něco, na co PD (nebo dokonce rotačka) dokáží jezdit v relativní pohodě a pak můžeme o něčem hovořit.
Jedině, v čem ti musím dát zapravdu je zmiňovaná kultura chodu.
1) Opřeš se tu o VW ve smyslu, že byl pozadu, protože montoval pozdě CR technologii.
2) Já ti napíšu důvod, proč to tak udělal a vysvětlím ti, že v době, kdy měl PD tak to byla konkurenční výhoda.
3) Ty tu píšeš něco o spolehlivosti.
Mimochodem, 1,9 8V PD, pokud na něj člověk nesere, tak slouží dobře. To, že je někdo hovado, nedbá na servis, leje do toho sračky apod. tak je věc jiná. Zkus si do CR nalít něco, na co PD (nebo dokonce rotačka) dokáží jezdit v relativní pohodě a pak můžeme o něčem hovořit.
Jedině, v čem ti musím dát zapravdu je zmiňovaná kultura chodu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Neporovnám su jen 4valcovej,rudy5 píše:A porovnaj si napríklad nákladovosti opráv 2.4jtd 5 valec z tej doby a 2.5 6 valec od vw.
Jo a Fiatem sem jel naposledy v roce 1993 Tipo TD s tím digitálním otáčkoměrem turba.
To bylo hodně dobrý, na to asi 55kwTD nemělo .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft