Největší koncerny -nejhorší motory..

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

JTD su fajn motory nemôžem na ne povedať ani slovo aspoň tie v rokoch 1997-2004
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

rudy5 píše:JTD su fajn motory nemôžem na ne povedať ani slovo aspoň tie v rokoch 1997-2004
Dobrý retro , a myslíš že sou lepší než ALH , nebo ASV s těch let?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Nápis nejaké extra problémy tých motorov z roku 1997-2004,a ten prejav a kultúra chodu motora to sa s PD z tej doby nedá porovnať PD je oproti tomu traktor a to som mal doma dva PD motory a j JTD na JTdD pri 400tis pôvodná spojka ,pôvodne turbo akurát vstreky sa menili a brat mal na alfe 156 snáď hádam 600tis natočené
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

A píšeš že retro keď taliani vyrabali CR vw ešte nevedel čo to je .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Retro protože k těm motorům už nejsou auta ( já teda nechcu jezdit dvacetiletým )

A nechápu proč píšeš o PD ??? To jsou rotačky. Půl mega standard nájezd.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Jaj tak 20r rotacka je fajn a 20r JTD je šrot hej?veď ak si niekedy mal možnosť sa zviesť alebo porovnať kultúru chodí oboch motorov tak nemôžeš napísať o JTD čo píšeš rotacka je proste traktor a v tej dobe 2.4jtd 5 valec bol šepot .ja si nezastavam ani jedno ani druhé ale mal som jak JTD tak od aj rotacku a kultivovanost chodu a pôžitok z jazdy a celkový prejav bol JTD proste navrch ,to že bolo treba meniť trysky nepovažujem za hrôzu lebo koľko vydržia dnes na cr motoroch od vw ? Tie isté problémy ako málo vtedy JTD má dnes aj čr od vw ak nie ešte horšie . Myslim že sa tie JTD motory z tej doby dosť podceňujú a niektoré pritom boli totožné ako HDI v peugeote ktoré dodnes majú mraky km .
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

A porovnaj si napríklad nákladovosti opráv 2.4jtd 5 valec z tej doby a 2.5 6 valec od vw.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

rudy5 píše:A píšeš že retro keď taliani vyrabali CR vw ešte nevedel čo to je .
A jakých tlaků dosahoval ten CR v době, kdy přišlo PD víš? :wink:
rudy5 píše:A porovnaj si napríklad nákladovosti opráv 2.4jtd 5 valec z tej doby a 2.5 6 valec od vw.
Není třeba, stačí to porovnat s 1,9 R4. Taky to můžeš porovnávat s 2,5 R5 rotačkou.

Já si vzpomínám, jak si kluci s mechanickými čerpadly dělali srandu tehdy v počátcích sprintů s 2,4JTD do té míry, že toho pak nechali.
Naposledy upravil(a) Forest dne 30 říj 2019, 18:54, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Neviem ani ma to nejak nezaujíma
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

rudy5 píše:Neviem ani ma to nejak nezaujíma
Když tě to nezajímá tak nemá důvod s tebou diskutovat. Diskuze je o výměně názorů, jinak je to psaná forma monologu.

Jen abys byl informovaný: v moment příchodu PD tento systém dosahoval vyšších vstřikovacích tlaků, nežli jakýkoli jiný vstřikovací systém, včetně CR. Jakmile tuto konkurenční výhodu ztratil, přešel VW koncern na systém CR.

PD systém je skvělý, kdyby byly u 8V držáky uchyceny dvěma šrouby ... ten, kdo dopustil uchycení na jeden by zasloužil vyvěsit za koule do průvanu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ale mňa ako užívateľa absolútne nezaujíma aké mal tlaky mňa zaujíma jeho spoľahlivosť a kultúra chodu ,kto pri kúpe auta riesi aké tlaky ma jeho motor ?načo to je dobre? Zaujíma ťa koľko ten motor predsa asi vydrzi.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

V podpisu 287 tkm , dělalo se těsnění pod hlavu ale má dost kW, druhé 262 tkm nešáhnuto na nic .

Ale je to retro 2005 a2006.
Naposledy upravil(a) toby66kw dne 30 říj 2019, 20:17, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@rudy5: Jsi natvrdlý nebo nerozumíš psanému textu?

1) Opřeš se tu o VW ve smyslu, že byl pozadu, protože montoval pozdě CR technologii.

2) Já ti napíšu důvod, proč to tak udělal a vysvětlím ti, že v době, kdy měl PD tak to byla konkurenční výhoda.

3) Ty tu píšeš něco o spolehlivosti.

Mimochodem, 1,9 8V PD, pokud na něj člověk nesere, tak slouží dobře. To, že je někdo hovado, nedbá na servis, leje do toho sračky apod. tak je věc jiná. Zkus si do CR nalít něco, na co PD (nebo dokonce rotačka) dokáží jezdit v relativní pohodě a pak můžeme o něčem hovořit.

Jedině, v čem ti musím dát zapravdu je zmiňovaná kultura chodu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

rudy5 píše:A porovnaj si napríklad nákladovosti opráv 2.4jtd 5 valec z tej doby a 2.5 6 valec od vw.
Neporovnám su jen 4valcovej,

Jo a Fiatem sem jel naposledy v roce 1993 Tipo TD s tím digitálním otáčkoměrem turba.
To bylo hodně dobrý, na to asi 55kwTD nemělo .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Audi 2.5tdi R5 najeto přes 390tis. km. Původní spojka včetně dvouhmoty, vodní pumpa, turbo, zadní tlumiče, výfuk atd. Věřím že do motoru nikdo nelezl. Vše z roku 1995. A jestli má být řeč o spolehlivém autě tak jedině mercedes w124/w201 na to nemá nikdo.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“