Největší koncerny -nejhorší motory..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Největší koncerny -nejhorší motory..
nepropadat panice...
, všechny, a mají jednu výhodu, že ani jeden motor dnešní nabídky nemá problémy rázu diletantismu konstrukce..Pokud bychom popisovali "úspěšnost" koncernu/a nejen jeho/ nestačil by zde prostor k vyjádření..Majitelé motorů z Itálie se chechtají koncernmaniakům a já je obdivuji, jsou to rození montéři a mnoho z nich by si mohlo otevřít dílnu jako specialisté na koncern se zásobami dílů na světelné roky dopředu, které vyndali ze svých vozů "preventivně"..Ale je to vlastně v pořádku, aspoň díky těmto motorům se servisy plynule rozvíjejí a jsou tam ještě mecháni, kteří se klidně i do motoru pustí , protože své zkušenosti mají právě díky koncernu, který své neumětelství rozvinul právě až po přelomu století..A tehdy mnozí byli zrovna v učení, takže to zachytili právě včas...toby66kw píše:S těma 2,0PD souhlasím to nebrat , proč když jde najít 1,9 .
Ale pane italmanijaku , jakej Ital 2015 a vejš se dá koupit?
nepropadat panice...
Upřímně řečeno, tyhle pochybné recenze a pseudotesty mě nechávají ledově klidným. Jsou to často bláboly, které nemají žádnou objektivně doložitelnou míru pravdivosti.
Tento článek je také do jisté míry velmi zavádějící. Například co se týká motorizace 1,5 dCi od Renaultu. Tento motor poruchami EGR absolutně netrpí, prakticky lze říci, že uživatel ani neví, že něco takového v motoru má. Mám kolem sebe stovky majitelů Renaultů a jako člen fóra a klubu se s desítkami z nich osobně znám. Motor 1,5 dCi je mimořádně rozšířený (mám ho taky) a nikdo nemá problém s EGRem. A dokonce můj kolega v práci má autoškolu a tuto motorizaci mají ve čtyřech exemplářích Clio III. Autoškolovým režimem mají najeto přes 300 tisíc km a EGR bez problému původní.
Dvouhmotový setrvačník je navěky. Oproti motorům VW, kde tu a tam problémy byly, Renault dvouhmoty vůbec neřeší.
Stejně tak údajně problematické ojniční šály u těchto motorů je jen nafouknutá bublina. Ano, tu a tam docházelo k jejich předčasnému opotřebení, zejména z počátku výroby, ovšem při počtu vyrobených motorů je tato závada vyjádřena číslem necelé jedné desetiny promile (tedy méně než jeden motor z deseti tisíc vyrobených).
A tak je to se vším u takovýchto "odborných" článků. Takže za mě klid, hoši, není důvod k znepokojení.
Tento článek je také do jisté míry velmi zavádějící. Například co se týká motorizace 1,5 dCi od Renaultu. Tento motor poruchami EGR absolutně netrpí, prakticky lze říci, že uživatel ani neví, že něco takového v motoru má. Mám kolem sebe stovky majitelů Renaultů a jako člen fóra a klubu se s desítkami z nich osobně znám. Motor 1,5 dCi je mimořádně rozšířený (mám ho taky) a nikdo nemá problém s EGRem. A dokonce můj kolega v práci má autoškolu a tuto motorizaci mají ve čtyřech exemplářích Clio III. Autoškolovým režimem mají najeto přes 300 tisíc km a EGR bez problému původní.
Dvouhmotový setrvačník je navěky. Oproti motorům VW, kde tu a tam problémy byly, Renault dvouhmoty vůbec neřeší.
Stejně tak údajně problematické ojniční šály u těchto motorů je jen nafouknutá bublina. Ano, tu a tam docházelo k jejich předčasnému opotřebení, zejména z počátku výroby, ovšem při počtu vyrobených motorů je tato závada vyjádřena číslem necelé jedné desetiny promile (tedy méně než jeden motor z deseti tisíc vyrobených).
A tak je to se vším u takovýchto "odborných" článků. Takže za mě klid, hoši, není důvod k znepokojení.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 29 říj 2019, 17:19, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Čekal jsem, že se za Renaulta ozveš , i já mám zato, že 1,5 dCI křivdí..Ale vždy jsou jakékoliv rezence zdrojem nelibosti, pokud nevyzní tak, jak ten který čtenář je naladěn. Ale tady se moc nespletli, hlavně u koncernu a to jde jen o diesely..Třeba na SM a jeho techniky se nadává, ale určitá objektivnost tam určitě je..Samozřejmě u majitele toho kterého vozu, kterému se nikdy nic takového nestalo, je to skandál ,ale dnes všeobecně je až zarážející, jak velkou údržbu a za jak velké prachy musí majitel auto udržovat, a když má 4krát 4, tak aby se zbláznil..Doby věčné čtyřkolky Quattro jsou dávno pryč a např. každých 60000km měnit oleje v diferácích a skříních je návrat do prehistorie..Co vše jsou lidé schopni absolvovat jen proto, aby na podzim mohli dojet na chatu nebo v zimě na lyže...A zkurvený motor k tomu, to je ale nadělení.....
nepropadat panice...
Svokor ma Kangol 1.5dci menili mi ojnicne ložiská a prebrusenie kľuky a 4 vstreky nové ,a teraz po mesiaci mi auto dlho točí kým naštartuje nevieš čo by to mohlo byť?Marek77 píše:Upřímně řečeno, tyhle pochybné recenze a pseudotesty mě nechávají ledově klidným. Jsou to často bláboly, které nemají žádnou objektivně doložitelnou míru pravdivosti.
Tento článek je také do jisté míry velmi zavádějící. Například co se týká motorizace 1,5 dCi od Renaultu. Tento motor poruchami EGR absolutně netrpí, prakticky lze říci, že uživatel ani neví, že něco takového v motoru má. Mám kolem sebe stovky majitelů Renaultů a jako člen fóra a klubu se s desítkami z nich osobně znám. Motor 1,5 dCi je mimořádně rozšířený (mám ho taky) a nikdo nemá problém s ERGem. A dokonce můj kolega v práci má autoškolu a tuto motorizaci mají ve čtyřech exemplářích Clio III. Autoškolovým režimem mají najeto přes 300 tisíc km a EGR bez problému původní.
Dvouhmotový setrvačník je navěky. Oproti motorům VW, kde tu a tam problémy byly, Renault dvouhmoty vůbec neřeší.
Stejně tak údajně problematické ojniční šály u těchto motorů je jen nafouknutá bublina. Ano, tu a tam docházelo k jejich předčasnému opotřebení, zejména z počátku výroby, ovšem při počtu vyrobených motorů je tato závada vyjádřena číslem necelé jedné desetiny promile (tedy méně než jeden motor z deseti tisíc vyrobených).
A tak je to se vším u takovýchto "odborných" článků. Takže za mě klid, hoši, není důvod k znepokojení.
BMW 330 ix
jericho-3 píše:Čekal jsem, že se za Renaulta ozveš , i já mám zato, že 1,5 dCI křivdí..Ale vždy jsou jakékoliv rezence zdrojem nelibosti, pokud nevyzní tak, jak ten který čtenář je naladěn. Ale tady se moc nespletli, hlavně u koncernu a to jde jen o diesely..Třeba na SM a jeho techniky se nadává, ale určitá objektivnost tam určitě je..Samozřejmě u majitele toho kterého vozu, kterému se nikdy nic takového nestalo, je to skandál ,ale dnes všeobecně je až zarážející, jak velkou údržbu a za jak velké prachy musí majitel auto udržovat, a když má 4krát 4, tak aby se zbláznil..Doby věčné čtyřkolky Quattro jsou dávno pryč a např. každých 60000km měnit oleje v diferácích a skříních je návrat do prehistorie..Co vše jsou lidé schopni absolvovat jen proto, aby na podzim mohli dojet na chatu nebo v zimě na lyže...A zkurvený motor k tomu, to je ale nadělení.....
Aj Quattro aj torsen čo je vlastne to isté musíš v diferaku meniť olej po 60tis km to ako nejaký tragédiu nevidím ,a to na každom aute akejkoľvek značky
BMW 330 ix
Na můj vkus je pro obyčejného smrtelníka docela schůdné Tipo. Vlastně se dá říct, že kdybych proti trestu usmrcením musel jezdit Fiatem, Tipo by pro mě byl asi jediný model, který bych byl ochoten přijmout. Ale nejsem příznivcem italských vozů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
To Tipo je šílená popelnica , a auto z roku 2016 by mělo mít zelený panduláky na cresch testu
Ten jepp je co , po Vyškově asi nejezdí.
Co tam je dál fakt nevím, moje znalosti skončily u původního tipa ,
Ten jepp je co , po Vyškově asi nejezdí.
Co tam je dál fakt nevím, moje znalosti skončily u původního tipa ,
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Vy mě připadáte jako kdysi, když většina jezdila se š 105 a považovala ji za jedničku a když někdo přijel třeba Simkou, tak přemýsleli, kde na to vzal..A co se týče JEEPA, tak obyčejný hranatý Jeep Rubikon s terénními pneumatikami si to rozdal s VW Kodiak RS , kdy Jeep měl jen benzin dvoulitr a ubohé JAKOBY RS vyhrálo o 0,2 desetiny vteřiny na okruhu.To je ostuda.To AR Stelvio spraskalo i Lamborghini , také na okruhu..Ale chápu, že dnešní moderní člověk brzo stárne, je pohodlný, a stačí mu chrochtající auto určené pro dědky a rodiny. Ale na druhou stranu mecháni by byli hloupí, kdyby nejezdili koncernem, protože mají díly zadarmo..zákazníkům jich vymontovávají mraky a dílů je vždy dost..Jsem holt z minulého století, kdy si mecháni auta vyráběli sami, koupili bouračku nebo auto s k.o. motorem, popřípadě shnilé a udělali z toho opět AUTO..Dnes na to nemají čas a ani chuť..Ale vraťme se k motorům, na Italy v motorech nikdo nemá....To se musí nechat..
nepropadat panice...