zavit reakcna vzpera G4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

zavit reakcna vzpera G4

Příspěvek od ROMEK »

na mojem GIV 1.9 tdi AJM mam strhnuty zavit reakcnej vzpery na prevodovke. Je tam dost materialiu na prerezanie M12? povodny srub bol M10 ale nevim ci to ma vyznam vlozkovat srub leze cca 3cm donutra Obrázek
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Já bych to vyvlozkoval
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Jenže na tu vložku potřebuješ ubrat víc materiálu než na přeříznutí závitu na větší.Na M12x1,75(obyč) je vrták 10,2.Na helicoil si netroufnu říct ale z podstaty technologie musí být díra větší.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pak napiš řešení to mě zatím nepotkalo,

mi potkala OII 4x4 výměna tlumičů, horní uložení se ti protočí, šroub těhlice tlumič bez autogenu ani omylem, zadní tlumič páka 1,5 m to bych ten šroub urval tak zas autogen, šílený stroj, zatím mi nedošlo zda se takový stroj dá vůbec bez autogenu opravit (wallbash)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Já když sem opravoval závit m10 tak v heli coil sadě byl vrták myslím 10.5mm.....až dojedu domu můžu změřit přesně...
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Jo v praci mam 10,5 vrtak na helicoil
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

keby sem to riešil helicoilem su tie vložky aj 3cm ? resp. rozne dlžky?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

My berem vcoil a jsou myslím po 5mm
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Ano jsou různé délky..... Délky mají průměr šroubu třeba m10 X 1 nebo 1,5 nebo 2 atd...
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

nakonec vyvlozkovane v-coilem. blbo sa tie 3cm vlozky zhanaju vsade kde sem pisal max 1cm. nakonec sem zehnal na volkel.cz keby mal niekto taky problem ;)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

preco si tam nedal 1cm vlozku? Vyvrtat celu dieru a nasrobovat 1cm vlozku. Myslel si si ze to neudrzi?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

asi tak. ten šrub tam leze závitem 3,5cm do prevodovky tek nech to je v cajku
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

V pohodě udělej M12 kámoš to takhle měl proto že 280hp a 550Nm to na M10 nedalo stříhal šrouby
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ROMEK píše:asi tak. ten šrub tam leze závitem 3,5cm do prevodovky tek nech to je v cajku
Úplne zbytočná je vložka 35mm. Plne stačí 10mm keďže 95-98% sily držia prvé 3 závity.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“