Spojka TDI silnější přítlačák

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Hledat jsou tu elaboraty na tohle
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Mě spojka z ATD + organická držela na toledu 430nm
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24

Příspěvek od Maris »

Ahoj ahoj. Vyřešeno, a reaguji na svůj příspěvek... Na Bořenku 5q rok 99 (kod motoru alh, agr) sedí setrvák z fabie 1.9 tdi-pd 74kw. Je to jedno jaký to je výrobce ( jestli sachs, valeo, atd..) , do těch fabii se dávala stejná jednohmota.
Vyřešil jsem to setrvákem z té fabie, lamela HDS57/keramika, a zesílený přítlačák sachs. Vše od firmy RENOVAK. Všechno fakčí jak má. Spojka je více tuhá, docela zátěž na nohu, ale člověk si zvykne. Ostřejší rozjezdy, trošku cuká. Kdo není jitrnice a nepouští spojku jak hovado, rozdíl není tolik poznat.
Nevím kolik nm převede, ale pro mě dostačující.
Když jsme vyhodily ten Valeo kit ( aneb přechod z dvouhmoty na jednohmotu ) rozměry pasovaly, sešroubovaly jsme to na stole a v pohodě. Já ale radši volil variantu setrváku z té fabky.
Díky všem, a snad to někomu pomohlo :)
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

silnější přítlačák to jsem ani nečetl, něco takového je??? znám jen lamelu renovak HDS ten mám protože jsem oturbil atmosférák, a pak jen keramiku tu jsem zažil jen jednou v životě, majitel měl průměrnou spotřebu s pašíkem 20 l na sto už není mezi náma, spěchal tam kde to většina lidí nemusí :roll:
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Mate nekdo odskouseno kolik udrzi sach race 228mm na 5q? U tdi dekuji
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

385nm drzala ATD/ hds
420nm ATD/hds uz neudrzala ani za studena
Sach performance s hds hadam 500nm.....sachs race/hds jednohmota drzi 430+nm
Sachs race je to fakt robustna konstrukcia pri porovnani s ATD je rozdel nebo a zem...uz na pohlad to vidno
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A nejaký lepší prítlak na dvojhmotu ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

peter l píše:385nm drzala ATD/ hds
420nm ATD/hds uz neudrzala ani za studena
Sach performance s hds hadam 500nm.....sachs race/hds jednohmota drzi 430+nm
Sachs race je to fakt robustna konstrukcia pri porovnani s ATD je rozdel nebo a zem...uz na pohlad to vidno
ono je vice typu? To ani nevim :D mam primo tuhle ta udrzi kolik? Obrázek
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Na 228 na jednohmotu len jedna...
Sachs race engienering=sachs performace...len kto ako ho nazve (noteeth) s kombinaciou s hds 500nm by malo vpohod,ale odporucam lamelu leuk z ATD preoblozit...nove seriove lamely od sachsu su v strede o nieco slabsie
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Ok tedy a jeste jedna vec mam to v kombinaci s jednohmotou je mozny ze diky tomu jde slyset prevodovka takove rachtani mam myslim EGS nebo EGR z ALH 66kw za studena ani ne ale jak se zahreje zacne rachtat kdyz sespalnu spojku zvuk zmizi, olej vymenen je to asi normalni ne u teto spojky nebo ze by prevodovka sla do kytek?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Je to normálne
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Jj pocut prevodovku take trocha rachtani...pritlacne lozisko nove predpokladam.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“