Audi A6 (C5) přišla v roce 1997 s velice nadčasovými vnějšími tvary a moderní technikou. V roce 2000 proběhl facelift, v rámci kterého pod kapotu dorazila nejvýkonnější modifikace vznětového šestiválce naladěná na 132 kW (AKE). Ta se snažila napravit poněkud pošramocenou reputaci letargické starší 110 kW verze, která ve většině případů nenaplnila očekávání zákazníků.
Majitel této Audi se rozhodl pro radikální úpravu v podobě většího turbodmychadla GT2066V, vstřikovacích trysek Fratelli Bosio RACE 683, FMIC (chladič stlačeného vzduchu) a osvědčený spojkový set SACHS PERFORMANCE dimenzovaný na vyšší hodnoty točivého momentu. Po pečlivém odladění softwaru řídicí jednotky motoru bylo na tomto vozidle dosaženo konečných 307 PS (226 kW) a 621 Nm.
Více zde:
https://www.dp-race.com/2019/10/04/audi ... 0ps-307ps/
AUDI A6 2.5TDI 180PS -> 307PS by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Zde najdete ladění s menším turbodmychadlem: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... light=audi