Příhřev Touran 2012 Webasto

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příhřev Touran 2012 Webasto

Příspěvek od Tomas6 »

Jak ho prosím spustit pomocí vagu? Psalo náhodnou závadu přerušení.plamene a teď už je zas teplo aby se dalo nějak zkusit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Stříkni mrazící sprej na čidlo v nárazníku, jak ukáže pod +5C tak se spustí Vagem mi to nešlo, test akčních členů ano, ale spustit nevím jestli jde.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Adresa 18 - Přidavné topení - Zakladni nastaveni - Kanal 11 a spustit. Ve tretim okynku by mel bejt videt stav..

Myslim
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Woko myslíš správně. Díky. Topení jede,funguje jak má,tak se uvidí až se ochladí. Právě majitel byl zděšen z toho že mu hučelo z pravé strany a kouřilo z pod motoru bílým, asi z nějakého důvodu nechytlo. V paměti závad jen přerušení plamene a podpětí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Občas je potřeba ho otevřít a pročistit. Hlavně ten keramickej vršek kudy jde vzduch a kam se vstřikuje nafta. Často tam jsou usazeniny a potom to pořádně nehoří/nechytne..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo je mi to jasný. Mám v octě TTC tam jsem měl podobný problém. Vyčistil komoru a ok. Tady je TT Vevo, budu to muset trochu nastudovat. Ale než to budu kuchat, počkám jak se to bude chovat. Auto je čerstvý dovoz,bůhví jak dlouho to někde stalo či co s tím kdo dělal, jestli tam nebyla jen bublina, nebo nezhaslo podpětím, protože baterka taky není nic moc...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Jasně.. Není to nic složitýho. Když jde všechno povolit tak je to vcelku hezká práce. Já sem si dělal svůj, celý jsem to hodil do utrazvuku, vyzkoušel svíčku, ventil paliva a složil dohromady. A šlape to doteď..

Blbý jenom je že třeba kůli svíčce se musí měnit celá komora..
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Taky mi to zlobí na TOURANovi 2005, NO FLAME a pak se zamkne. ADUS v Plzni mi řekl, že to ani nebudou otvírat, ať si připravím min. 10.000,-Kč na novej bufík...nevíte o nějakém opraváři v Plzni co by měl chuť to opravit a ne jen vyměnit za nový díl?
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Za tip na někoho šikovného kdo se nebojí bufíku z Plzně budu také vděčný.
Touran 2006, ko oběhové čerpadlo, vyměnil jsem, odemkl jednotku, vymazal chyby a pak jsem přes přizpůsobení zkusil spustit. Nyní už VAG jednotku nevidí. :(
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Skontroluj poistku na pozici F30.( box vedla baterky). Je tam 20A poistka pre Webasto a pri problémoch s čerpadlom často zhorí.(osobná skúsenost.).
Pokial je KO,tak sa s jednotkou nespojíš-nemá napetie.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

na tourane 2008 sa tiež nemôžem spojiť s jedntkou príhrevu, čiže tiež skontrolovať tú istú poistku ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Děkuji...
Pro mě to je kapka naděje, já už čekal jednotku ko. K autu se dostanu až v pondělí tak hned zkusím 👍
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Carlos TDI píše:Taky mi to zlobí na TOURANovi 2005, NO FLAME a pak se zamkne. ADUS v Plzni mi řekl, že to ani nebudou otvírat, ať si připravím min. 10.000,-Kč na novej bufík...nevíte o nějakém opraváři v Plzni co by měl chuť to opravit a ne jen vyměnit za nový díl?
proc to nebudou otvirat rikali?

Však to neni tak hrozny. Navíc tam ani neni zas tak moc věcí co se může podělat.. Pokud je funkční jednotka samozřejmě. Takže za mě to za pokus stojí skoro vždycky..
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

prý je to zarostlej hliník, že to rozebereš jen jednou ? (rofl) :?
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

To dost záleží.. je pravda že to kolikrát je a zrovna z Tourana obzvlášt zarostlý, že se ulámou šrouby.. takže to jo. Ale pokud to jde povolit tak bych neviděl problém.. a jestli to nikdo nezkoušel tak nevim co dělaj závěry..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“